Wie dacht jij ook al weer dat ik was in het begin?quote:Op zaterdag 12 september 2026 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
Die homijn is bezig met worstlastering
Gelukkig niet, en sinds Mini-ToT er een keer op is gestapt, ruimt hij het keurig op!quote:
Heeft @Homijn altijdquote:
Een rookworst die steeds om punten smeekt. Maar dan Echt HEMA.quote:
Hdero, omdat je Duits sprakquote:Op zaterdag 12 september 2026 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie dacht jij ook al weer dat ik was in het begin?
welterusten voor straksquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:10 schreef DJMO het volgende:
Zo nog een morfine halen en dan slapen. Kijken of het met m'n nieuwe verzwaringsdeken beter gaat dan de afgelopen nachten.
quote:Op zaterdag 12 september 2026 22:10 schreef DJMO het volgende:
Zo nog een morfine halen en dan slapen. Kijken of het met m'n nieuwe verzwaringsdeken beter gaat dan de afgelopen nachten.
Ik ben er ook geen 24 uur per dag heurquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:22 schreef Homijn het volgende:
* Homijn vindt dat Dotteke, gegeven de omstandigheden, best nog een respectabel aantal punten heeft.
Ik kan het zo uitlijstenquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:24 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen 24 uur per dag heur
Gewoon iemand in Nigeria inhuren om te bolkenquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:24 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen 24 uur per dag heur
allemaal mobieltjes die zitten te bolkenquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon iemand in Nigeria inhuren om te bolken
Ma nee is niet nodigquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oke dan bel ik ze afquote:
Sow, ik zit te gamen en iemand online probeert mensen naar een ander spel te lokken en daar inloggegevens en dergelijke te ontfutselen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Watvoor game is datquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, ik zit te gamen en iemand online probeert mensen naar een ander spel te lokken en daar inloggegevens en dergelijke te ontfutselen.
In de chat zeggen we: "Waarschijnlijk een Nigeriaanse scammer."
Een mod daar: "Da's racistisch!!!"
Lekker ff hoorquote:Op zaterdag 12 september 2026 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Proost man, ik zit er ook eentje weg te klokken!
Dit ookquote:Op zaterdag 12 september 2026 23:12 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Iets rustgevender.
Heb dat nooit eigenlijk,maar vervelend voor jequote:Op zaterdag 12 september 2026 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
Nee maar ik heb sowieso ook al een aantal dagen onrust in m'n flikker.
Ik heb dat helaas best vaak.quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:15 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Heb dat nooit eigenlijk,maar vervelend voor je
Opgejaagd gevoel dus,klote man.maken de buren zoveel kabaal dan?quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb dat helaas best vaak.En dat het huis gehorig is, maakt het er niet echt beter op.
Zitten steeds 's nachts te kloppen als ik lig te woelen als ik niet kan slapen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:19 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Opgejaagd gevoel dus,klote man.maken de buren zoveel kabaal dan?
pfffquote:Op zaterdag 12 september 2026 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Zitten steeds 's nachts te kloppen als ik lig te woelen als ik niet kan slapen.
Dat kloppen maakt het er niet bepaald beter op dan; meer onrust, meer woelen.
Begon de eerste avond zelfs al, met de verhuizing. De bovenverdieping was ranzig en rond 20.00 ging ik de slaapkamer moppen zodat ik daar ff met een matras op de grond kon gaan liggen.quote:
Terug geklopt?quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Begon de eerste avond zelfs al, met de verhuizing. De bovenverdieping was ranzig en rond 20.00 ging ik de slaapkamer moppen zodat ik daar ff met een matras op de grond kon gaan liggen.
Werd gelijk geklopt.
Zijn die muren van karton ofzo,das wel erg gehorig dan pfff.missch wat inslapen medicatie vragen aan huisarts? Maar iig sterkte ermee en hoop dat het binnenkort wat beter gaatquote:Op zaterdag 12 september 2026 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik ben gestopt met moppen, de vloer was net op zich acceptabel genoeg.quote:
En komen ze niet ff aan de deur dan?quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Begon de eerste avond zelfs al, met de verhuizing. De bovenverdieping was ranzig en rond 20.00 ging ik de slaapkamer moppen zodat ik daar ff met een matras op de grond kon gaan liggen.
Werd gelijk geklopt.
Thanks!quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:26 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Zijn die muren van karton ofzo,das wel erg gehorig dan pfff.missch wat inslapen medicatie vragen aan huisarts? Maar iig sterkte ermee en hoop dat het binnenkort wat beter gaat
Dun muurtje en we liggen van beide kanten met het hoofd vlak bij die muur. Ik heb al oude matrassen en planken e.d. er tegenaan gedaan en daar het bed weer tegenaan gezet, maar dat helpt ook niet genoeg.quote:
Pff, dat is wel echt kut met peren gap.quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Dun muurtje en we liggen van beide kanten met het hoofd vlak bij die muur. Ik heb al oude matrassen en planken e.d. er tegenaan gedaan en daar het bed weer tegenaan gezet, maar dat helpt ook niet genoeg.
Oordopjes in doenquote:Op zaterdag 12 september 2026 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Dun muurtje en we liggen van beide kanten met het hoofd vlak bij die muur. Ik heb al oude matrassen en planken e.d. er tegenaan gedaan en daar het bed weer tegenaan gezet, maar dat helpt ook niet genoeg.
Nope.quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:28 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
En komen ze niet ff aan de deur dan?
wow.quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope.
Ik denk dat het deels ook door de cavia's komt; die staan in de woonkamer tegen dezelfde muur. Als die 's nachts bezig zijn, kun je het boven wel wat horen.
quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope.
Ik denk dat het deels ook door de cavia's komt; die staan in de woonkamer tegen dezelfde muur. Als die 's nachts bezig zijn, kun je het boven wel wat horen.
Ik zet ze nu 's nachts in de keuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |