Nee dit is echt kloppen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:29 schreef Zucht. het volgende:
Die mensen wel eens aangesproken?Misschien lopen ze met hakken?
En verhuizen geen optie denk ik, als je gekocht zit?quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope.
Ik denk dat het deels ook door de cavia's komt; die staan in de woonkamer tegen dezelfde muur. Als die 's nachts bezig zijn, kun je het boven wel wat horen.
Ik zet ze nu 's nachts in de keuken.
Beter in de koelkast zetten dan ffquote:Op zaterdag 12 september 2026 23:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wow.
Ja en die beestjes scharrelen 's nachts vooral.
Ah okquote:Op zaterdag 12 september 2026 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dit is echt kloppen.Verder niet er over gesproken.
Het gaat ook met vlagen; soms hoor je ze wekenlang niet, en zo meerdere nachten achter elkaar.
Sinds de cavia's 's nachts in de keuken staan, is het wel verminderd.
Gisternacht had ik ze per ongeluk laten staan en toen werd er gelijk weer geklopt.
Afgelopen nacht stonden ze in de keuken, maar ze klopten wel weer.
Beide nachten trouwens op het moment dat ik me in bed omdraaide.
Echt ja... Ik zit te denken aan een isolatiewand. De kamer is best groot en dan kan zo'n wand er best wel in, maar of dat genoeg zal helpen...?quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:31 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Pff, dat is wel echt kut met peren gap.
Mooi klaar meequote:Op zaterdag 12 september 2026 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dit is echt kloppen.Verder niet er over gesproken.
Het gaat ook met vlagen; soms hoor je ze wekenlang niet, en zo meerdere nachten achter elkaar.
Sinds de cavia's 's nachts in de keuken staan, is het wel verminderd.
Gisternacht had ik ze per ongeluk laten staan en toen werd er gelijk weer geklopt.
Afgelopen nacht stonden ze in de keuken, maar ze klopten wel weer.
Beide nachten trouwens op het moment dat ik me in bed omdraaide.
Kunnen zij beter doen; wat geluid van iemand die zich ff omdraait in bed is minder storend dan geklop.quote:
Kosten de koper enzo.....quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:34 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
En verhuizen geen optie denk ik, als je gekocht zit?
Precies, ik vind dit waardeloos. Overigens is hun huis veel groter dan dat van mij. Laat hen het ff lekker oplossen!quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Het klinkt ook dat het vooral hun probleem is.
Ik hoor mijn buren soms ook maar inderdaad dat zijn leefgeluiden. En ze hebben vast ook weleens last van mij.
Maar nooit geklop of gebons op de muren...
Zonder meer,loop er een keer heen en praat eens met ze?quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Kunnen zij beter doen; wat geluid van iemand die zich ff omdraait in bed is minder storend dan geklop.
Het is wel een mooie lokatie.quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Kosten de koper enzo.....
En dit huis is best weinig waard. Het wordt echt moeilijk iets fatsoenlijks terug te vinden.
Zit ik aan te denken, maar dat levert ook weer gezeik op. Geen idee....quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:37 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Zonder meer,loop er een keer heen en praat eens met ze?
Dat is iets waar ik echt onpasselijk van word, met deuren smijten. Geen last van hier, maar wel ooit in een huis met huisgenoten gewoond waar er een paar een handje van hadden.quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:37 schreef Zucht. het volgende:
Ik heb gelukkig rustige buren, hij gooit wel eens met de deurenen ze hebben een paar kleine honden maar die keffen niet vaak gelukkig
"als jullie een week lang niet op de muren kloppen krijgen jullie van mij koffie met appelgebak".quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:37 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Zonder meer,loop er een keer heen en praat eens met ze?
Ook geen last,woon in een rijtjeshuis en hoor nooit watquote:Op zaterdag 12 september 2026 23:37 schreef Zucht. het volgende:
Ik heb gelukkig rustige buren, hij gooit wel eens met de deurenen ze hebben een paar kleine honden maar die keffen niet vaak gelukkig
Hoor het gelukkig niet vaak meerquote:Op zaterdag 12 september 2026 23:38 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik echt onpasselijk van word, met deuren smijten. Geen last van hier, maar wel ooit in een huis met huisgenoten gewoond waar er een paar een handje van hadden.
Hiernaast gaat de voordeur weleens vlot dicht.quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:38 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik echt onpasselijk van word, met deuren smijten. Geen last van hier, maar wel ooit in een huis met huisgenoten gewoond waar er een paar een handje van hadden.
2 onder 1 kap hierquote:Op zaterdag 12 september 2026 23:39 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Ook geen last,woon in een rijtjeshuis en hoor nooit wat
Ja echt wel! Ik wilde vanmorgen ff naar de Kruidvat of Action voor een nieuwe paraplu. Ik liep de deur uit en had weinig zin om weer zo'n goedkoop prulding te kopen. Bleek dat er weer allemaal kraampjes in de straat stonden en 1 van de eerste die ik tegenkwam, verkocht storm-paraplu's van zeer hoge kwaliteit voor een tientje!quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is wel een mooie lokatie.
Die buren die 's nachts kloppen smijten soms met deuren, hebben een kleine keffer en zitten wel eens hardop te ruzieën.quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:38 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"als jullie een week lang niet op de muren kloppen krijgen jullie van mij koffie met appelgebak".
Action ja moet ik weer eens heenquote:Op zaterdag 12 september 2026 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja echt wel! Ik wilde vanmorgen ff naar de Kruidvat of Action voor een nieuwe paraplu. Ik liep de deur uit en had weinig zin om weer zo'n goedkoop prulding te kopen. Bleek dat er weer allemaal kraampjes in de straat stonden en 1 van de eerste die ik tegenkwam, verkocht storm-paraplu's van zeer hoge kwaliteit voor een tientje!
Ja ik heb de paraplu ff snel naar thuis gebracht (100 meter van waar ik hem gekocht had) en ben vervolgens alsnog naar de Action gegaan om wat andere dingetjes te halen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:40 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Action ja moet ik weer eens heen
Aha. En dat hebben ze zelf niet door dus.quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Die buren die 's nachts kloppen smijten soms met deuren, hebben een kleine keffer en zitten wel eens hardop te ruzieën.
Met stroop lijm je meer vliegen,kan toch vragen gewoon.quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit ik aan te denken, maar dat levert ook weer gezeik op. Geen idee....
Vast wel, maar daar hebben ze vast schijt aan omdat het overdag is. Boeit me ook niet aangezien het leefgeluiden zijn. Alleen hun keffertje was 2 keer een hele middag bezig toen ze weg waren. Dat was wel irritant.quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. En dat hebben ze zelf niet door dus.
Dat verwondert ons niet, die muis is helemaal sufgebolktquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat verwondert ons niet, die muis is helemaal sufgebolkt
Koop er gelijk maar 2, anders haal je het einde van de maand niet met dat ding
Idd maar wel storen aan een ander,binnenkort tot bij de rijdende rechterquote:Op zaterdag 12 september 2026 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. En dat hebben ze zelf niet door dus.
quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:43 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Idd maar wel storen aan een ander,binnenkort tot bij de rijdende rechterheel dts mee in de zaal
quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:43 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Idd maar wel storen aan een ander,binnenkort tot bij de rijdende rechterheel dts mee in de zaal
quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat verwondert ons niet, die muis is helemaal sufgebolkt
Koop er gelijk maar 2, anders haal je het einde van de maand niet.
Liggen ze te wippen?quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:45 schreef ToT het volgende:
Ja, ik ga het meteen ff uitproberen; ik ga maffen.Trusten folks, prettige voortplanting!
En niet tegen de muur bolkenquote:Op zaterdag 12 september 2026 23:45 schreef ToT het volgende:
Ja, ik ga het meteen ff uitproberen; ik ga maffen.Trusten folks, prettige voortplanting!
ehm wiezoquote:Op zaterdag 12 september 2026 23:47 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Mario390 ook meeword best bekeken aflevering
Oh ja, dat was 'mquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hdero, omdat je Duits sprak
quote:Op zondag 13 september 2026 00:34 schreef Zucht. het volgende:
NU wil ik poepen, en ja ik ben een Zuid Limburgse grens bewoner
Dank uquote:
Gifjes incomingquote:
Doe zucht zijn nootjes maar,let ik ff op hierquote:Op zondag 13 september 2026 01:21 schreef hemarookworst het volgende:
Zin om op wat nootjes te knabbelen
Moet je ook een tostie?maak ik met liefde klaarquote:Op zondag 13 september 2026 01:22 schreef Shii het volgende:
Ik heb nog pinda's en chips over.
* Shii deelt uit
Lekker.quote:Op zondag 13 september 2026 01:23 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Moet je ook een tostie?maak ik met liefde klaar
Ja trek open!quote:Op zondag 13 september 2026 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
Heb halve kilo voordeel verpakking pistachenootjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |