Graag gedaanquote:Op zaterdag 12 september 2026 15:02 schreef StephanL het volgende:
Schiet eens op ja met die beslissing
Dat is een straf waardig.quote:
Heeft hij al F1 zitje voor volgend jaar?quote:
Zet hem daarna wel uitquote:
Denk het niet.quote:Op zaterdag 12 september 2026 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft hij al F1 zitje voor volgend jaar?
Mooi zo laten. Kan niet met de druk omgaan.quote:
Muah. Hij heeft mazzel dat er een tractor achter hem rijdt, anders had ie eerder naar achteren moeten kijken.quote:
Je bedoelt botsauto Leon.quote:Op zaterdag 12 september 2026 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah. Hij heeft mazzel dat er een tractor achter hem rijdt, anders had ie eerder naar achteren moeten kijken.
Hij had het nooit gered.quote:Op zaterdag 12 september 2026 15:25 schreef StephanL het volgende:
Gaat die inderdaad niet meer redden op die banden
Maar hopiumquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 12 september 2026 15:27 schreef Nattekat het volgende:
En nu heb ik niet eens tijd om even een rondje te lopen
Vervelend.quote:Op zaterdag 12 september 2026 15:27 schreef Nattekat het volgende:
loop je een korter rondjequote:Op zaterdag 12 september 2026 15:27 schreef Nattekat het volgende:
Nahquote:Op zaterdag 12 september 2026 15:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
loop je een korter rondje
Gewoon in de ochtend lopen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 15:27 schreef Nattekat het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |