Of gewoon meteen uitstappen. Dan was er niets aan de handquote:Op zaterdag 12 september 2026 12:59 schreef RedShoe het volgende:
Hij had de auto makkelijk terug kunnen rijden.
Ja maar die hebben hun lesje geleerd voor de kwalisquote:Op zaterdag 12 september 2026 13:15 schreef RedShoe het volgende:
Het is te hopen dat mijn coureurs het in de kwalificatie en race beter doen. Lindblad en Hamiltonallebei gecrasht in de training.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 12 september 2026 13:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die hebben hun lesje geleerd voor de kwalis
Niet voor de volgende racequote:
Jah, daar gaan mijn puntenquote:
quote:
Kan iemand anders deze wel zien?quote:Op maandag 14 september 2026 11:25 schreef chufi het volgende:
Op naar Azerbeidzjan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik zie de plaatjes...quote:
quote:
Nee, ik zie alleen een rits lettersquote:
quote:Op maandag 14 september 2026 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]Raar, meestal heb ik bij die dingen van Chuf geen moeite
Samequote:Op maandag 14 september 2026 20:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik zie alleen een rits letters
Dat dan weer welquote:
Ik zag bij een aantal van mijn eigen posts van vanochtend in de SC ook zoiets netquote:Op maandag 14 september 2026 21:13 schreef chufi het volgende:
Denk dat gyazo wat problemen heeft.. ik zie nu ook letters terwijl het vanochtend nog plaatjes waren
Boks! Ik 10 plekjesquote:
Jemigquote:Op dinsdag 15 september 2026 09:58 schreef chufi het volgende:
plaatjes doen het weeer ,,,, Feli pullup met je opmars naar positie 2 in onze ranking
quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:41 schreef pullup het volgende:
[..]
...
Nu die konijnenfamilie nog even passeren
quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Jemig![]()
Ook de eerste keer zo hoog![]()
Nu die konijnenfamilie nog even passeren
quote:Op dinsdag 15 september 2026 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Boks! Ik 10 plekjesIk heb alles 3 races achter elkaar maar even gelaten voor wat het is. Toch wat gestegen dus.
@:D. kan over me heen kijken nu
ik gun het je na al die ellende met de zakJapannerquote:Op dinsdag 22 september 2026 21:34 schreef pullup het volgende:
Ik mag niet klagen dit jaar nee , vorig jaar pakte elke wissel echt dramatisch uit en nu hield ik standvastig aan die Audi spullen vast steeds tenzij ik echt iets overduidelijk iets beters kon krijgen
En die Audi onderdelen leverden voldoende extra puntjes op steeds
jaaa goed dat je het zegt.quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:01 schreef WillemsJ het volgende:
Reminder menschen!
Herinnering: Formule 1-weekend in Azerbeidzjan heeft aangepast schema
quote:Op woensdag 23 september 2026 10:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik gun het je na al die ellende met de zakJapanner
quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:02 schreef WillemsJ het volgende:
Trouwens, die @:pullup. Wat heeft die gozer trouwens gesnoven, gaat iedereen voorbij alsof wij dikke stront aan onze knikker hebben.
Zal wel vrijdag 25 september 2026 10:29 uur worden.... @Pino112quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Azerbeidzjan.
Je hebt nog tot vrijdag 25 september 2026 00:00 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Nee net kunnen wijzigenquote:Op donderdag 24 september 2026 16:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb alleen maar de opties team geschiedenis en profiel.
Kunnen niets wijzigen.
Meer mensen last van?
Vreemd.quote:
Ik heb gewijzigd.quote:Op donderdag 24 september 2026 16:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb alleen maar de opties team geschiedenis en profiel.
Kunnen niets wijzigen.
Meer mensen last van?
Mooi zoquote:Op donderdag 24 september 2026 17:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb snelkoppeling op bureaublad. Ik was blijkbaar niet meer ingelogd.
Alles weer in orde.
De mannen werden al nerveus![]()
Tnx mannen.
En dan beslissen ze na een intensieve vergadering om te sparenquote:
Vroemmmm!!quote:Op donderdag 24 september 2026 20:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En dan beslissen ze na een intensieve vergadering om te sparen![]()
![]()
![]()
Hoi @:pullup zeg je ff gedag als je langs sjeest![]()
Net op tijd ben je denk ik nog nuquote:
Ik ben nog niet zo verquote:Op donderdag 24 september 2026 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Net op tijd ben je denk ik nog nu
Zie dat we bijna hetzelfde team hadden gehad als ik Lindblad had gehoudenquote:Op donderdag 24 september 2026 20:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En dan beslissen ze na een intensieve vergadering om te sparen![]()
![]()
![]()
Hoi @:pullup zeg je ff gedag als je langs sjeest![]()
Naja goed dat le nu alert bentquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2026 10:10 schreef Zorro het volgende:
ik ben WOEDEND.
Ik denk ik kan nog wisselen want de VT3 is nog niet begonnen.
Is de manager al dicht
Hier gaan tribunalen komen!
quote:
JAHOOR !!quote:
Op dit circuit kan toch van alles gebeuren.quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier niet gewisseld, maar schoonzoon appte al of er nog gewisseld kon worden![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier niet gewisseld, maar schoonzoon appte al of er nog gewisseld kon worden![]()
Ja welke idioot verzint het nou om dit op vrijdag te doen.quote:Op vrijdag 25 september 2026 10:10 schreef Zorro het volgende:
ik ben WOEDEND.
Ik denk ik kan nog wisselen want de VT3 is nog niet begonnen.
Is de manager al dicht
Hier gaan tribunalen komen!
2 coureurs in de top 10quote:
Tovenarijquote:
Je moet er ook jenever in gooien... Dan is het te pruimenquote:
Hij reed inderdaad als een zatlap dus er zal wel zat jenever in zijn gegooidquote:Op zaterdag 26 september 2026 21:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je moet er ook jenever in gooien... Dan is het te pruimen
quote:Op zaterdag 26 september 2026 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij reed inderdaad als een zatlap dus er zal wel zat jenever in zijn gegooid
Nee, ik keek net en toen had ik 169. Nu gelukkig wat meer. Maar nog niet alles gewijzigd.quote:Op maandag 28 september 2026 21:03 schreef D. het volgende:
Het gaat nie zo goed nie met de punten uitdelen geloof ik
Ja ik weet het, ik sta toch al laag, maar het gaat om het principe.quote:Het hele seizoen is opgedeeld in 24 rondes van één grandprixweekend. De managerronde wordt steeds vastgezet vlak voor de derde vrije training op zaterdag.
Waarom heb je me niet op tijd gementionedtdt dan?quote:Op dinsdag 29 september 2026 07:42 schreef Zorro het volgende:
Ik ben nog steeds boos dat ik niet meer kon wisselen terwijl de reglementen anders zeggen.
[..]
Ja ik weet het, ik sta toch al laag, maar het gaat om het principe.
Stond in het managertopic. Ik weet niet uit mijn hoofd wie verantwoordelijk is, dus dat leek me een gepaste locatie.quote:Op dinsdag 29 september 2026 08:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom heb je me niet op tijd gementionedtdt dan?
Zakjapanner 2.0quote:Op dinsdag 29 september 2026 17:55 schreef pullup het volgende:
Ik ben tenminste toch nog wat plaatsjes gestegen ook ondanks dat die Colapinto mijn 2e coureur de baan afschoffelde
Die verknalde het tenminste nog voor zichzelfquote:
Gelijk de juiste tijdquote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Bahrein.
Je hebt nog tot zaterdag 3 oktober 2026 06:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Ik ben benieuwd of er dan überhaupt gereden wordt, want erg zachtjes regent het er meestal nietquote:Op zondag 27 september 2026 18:59 schreef RedShoe het volgende:
Kans op regen is groot in Maleisië.
[ x ]
Ja, maar vind het pullupsentimentquote:Op dinsdag 29 september 2026 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Die verknalde het tenminste nog voor zichzelf
Ik ben al blij, dat ik zie wie er tegen de achterkant van mijn schedel aanhijgtquote:Op woensdag 30 september 2026 20:04 schreef pullup het volgende:
Niet zo netjes maar het moet maar even
Je bent mooi uitgelopen weerquote:Op woensdag 30 september 2026 21:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben al blij, dat ik zie wie er tegen de achterkant van mijn schedel aanhijgt
Ohh, weer vergeten..De 2de dan maar kijken.quote:
Oh dan kan ik net zo goed nu al gaan puzzelenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 12:23 schreef chufi het volgende:
Op goed geluk ...
Mensen vergeet niet te wijzigen voor morgenochtend 6:29
Ik ga eens kijken😎quote:
quote:
Als ik 'm nu vast koop heb ik nog een koopjequote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien volgend seizoen aan het begin een optie
Hij is best aardigquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het moet toch een keer meezitten met die gast
Hij is wel erg goedkoop... geeft een hoop speelruimtequote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:27 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik 'm nu vast koop heb ik nog een koopje
Daaromquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is wel erg goedkoop... geeft een hoop speelruimte
done
Eerst de uitslag, dan pas kijken?quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 08:47 schreef chufi het volgende:
Ah weer gemist ... ff terugkijken,
[ afbeelding ]
Ja mijn voorbereiding liet ook te wensen over inderdaad.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 10:11 schreef D. het volgende:
Ik lees net dat zowel Hadjar als Lindblad penalties hebben
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het moet toch een keer meezitten met die gast
Ik meen mij vaag te herinneren dat het originele resultaat telt, maar of dat (nog) zo is kan @Pino112 ons vertellenquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 12:57 schreef Prisha het volgende:
Als een coureur grid straf heeft, krijg je dan de punten in de kwalificatie van hoe hij tijdens de kwalificatie geëindigd is? Of telt de plek waar hij met de gridstraf op uitkomt?
Gewoon die van de kwalificatie inderdaad, we kijken niet naar de startopstelling.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 12:57 schreef Prisha het volgende:
Als een coureur grid straf heeft, krijg je dan de punten in de kwalificatie van hoe hij tijdens de kwalificatie geëindigd is? Of telt de plek waar hij met de gridstraf op uitkomt?
Dan had die Lindblad wel eens een beetje beter zijn best mogen doenquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 13:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon die van de kwalificatie inderdaad, we kijken niet naar de startopstelling.
Mooi voor Max.... Jammer dat onze coureur er mee stoptequote:
Hier ookquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 12:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mooi voor Max.... Jammer dat onze coureur er mee stopte
Flink gekelderdquote:
Ja, hier scoren we niet best mee.quote:
Verdoriequote:Op zondag 4 oktober 2026 18:51 schreef RedShoe het volgende:
Zeker vlot...
Dankzij het uitvallen van Russell sta ik weer 2e![]()
[ afbeelding ]
Dank je....quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:51 schreef RedShoe het volgende:
Zeker vlot...
Dankzij het uitvallen van Russell sta ik weer 2e![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |