Nee, ik keek net en toen had ik 169. Nu gelukkig wat meer. Maar nog niet alles gewijzigd.quote:Op maandag 28 september 2026 21:03 schreef D. het volgende:
Het gaat nie zo goed nie met de punten uitdelen geloof ik
Ja ik weet het, ik sta toch al laag, maar het gaat om het principe.quote:Het hele seizoen is opgedeeld in 24 rondes van één grandprixweekend. De managerronde wordt steeds vastgezet vlak voor de derde vrije training op zaterdag.
Waarom heb je me niet op tijd gementionedtdt dan?quote:Op dinsdag 29 september 2026 07:42 schreef Zorro het volgende:
Ik ben nog steeds boos dat ik niet meer kon wisselen terwijl de reglementen anders zeggen.
[..]
Ja ik weet het, ik sta toch al laag, maar het gaat om het principe.
Stond in het managertopic. Ik weet niet uit mijn hoofd wie verantwoordelijk is, dus dat leek me een gepaste locatie.quote:Op dinsdag 29 september 2026 08:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom heb je me niet op tijd gementionedtdt dan?
Zakjapanner 2.0quote:Op dinsdag 29 september 2026 17:55 schreef pullup het volgende:
Ik ben tenminste toch nog wat plaatsjes gestegen ook ondanks dat die Colapinto mijn 2e coureur de baan afschoffelde
Die verknalde het tenminste nog voor zichzelfquote:
Gelijk de juiste tijdquote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Bahrein.
Je hebt nog tot zaterdag 3 oktober 2026 06:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Ik ben benieuwd of er dan überhaupt gereden wordt, want erg zachtjes regent het er meestal nietquote:Op zondag 27 september 2026 18:59 schreef RedShoe het volgende:
Kans op regen is groot in Maleisië.
[ x ]
Ja, maar vind het pullupsentimentquote:Op dinsdag 29 september 2026 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Die verknalde het tenminste nog voor zichzelf
Ik ben al blij, dat ik zie wie er tegen de achterkant van mijn schedel aanhijgtquote:Op woensdag 30 september 2026 20:04 schreef pullup het volgende:
Niet zo netjes maar het moet maar even
Je bent mooi uitgelopen weerquote:Op woensdag 30 september 2026 21:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben al blij, dat ik zie wie er tegen de achterkant van mijn schedel aanhijgt
Ohh, weer vergeten..De 2de dan maar kijken.quote:
Oh dan kan ik net zo goed nu al gaan puzzelenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 12:23 schreef chufi het volgende:
Op goed geluk ...
Mensen vergeet niet te wijzigen voor morgenochtend 6:29
Ik ga eens kijken😎quote:
quote:
Als ik 'm nu vast koop heb ik nog een koopjequote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien volgend seizoen aan het begin een optie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |