Hij is best aardigquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het moet toch een keer meezitten met die gast
Hij is wel erg goedkoop... geeft een hoop speelruimtequote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:27 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik 'm nu vast koop heb ik nog een koopje
Daaromquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is wel erg goedkoop... geeft een hoop speelruimte
done
Eerst de uitslag, dan pas kijken?quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 08:47 schreef chufi het volgende:
Ah weer gemist ... ff terugkijken,
[ afbeelding ]
Ja mijn voorbereiding liet ook te wensen over inderdaad.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 10:11 schreef D. het volgende:
Ik lees net dat zowel Hadjar als Lindblad penalties hebben
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het moet toch een keer meezitten met die gast
Ik meen mij vaag te herinneren dat het originele resultaat telt, maar of dat (nog) zo is kan @Pino112 ons vertellenquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 12:57 schreef Prisha het volgende:
Als een coureur grid straf heeft, krijg je dan de punten in de kwalificatie van hoe hij tijdens de kwalificatie geëindigd is? Of telt de plek waar hij met de gridstraf op uitkomt?
Gewoon die van de kwalificatie inderdaad, we kijken niet naar de startopstelling.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 12:57 schreef Prisha het volgende:
Als een coureur grid straf heeft, krijg je dan de punten in de kwalificatie van hoe hij tijdens de kwalificatie geëindigd is? Of telt de plek waar hij met de gridstraf op uitkomt?
Dan had die Lindblad wel eens een beetje beter zijn best mogen doenquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 13:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon die van de kwalificatie inderdaad, we kijken niet naar de startopstelling.
Mooi voor Max.... Jammer dat onze coureur er mee stoptequote:
Hier ookquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |