Ik hoop niet dat het getatoeerd isquote:Op zaterdag 12 september 2026 19:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet je een vaste hand voor hebben om dat te tekenen
Laat Lisanne het maar doen, die ontwijken ze wel.quote:
Zie ik haar wel voor aan om zoiets te doenquote:Op zaterdag 12 september 2026 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het getatoeerd is
Regie spoelt de band wel ff door krijgen we het zo nog te zienquote:Op zaterdag 12 september 2026 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
En hoe lang is die chinees tot de volgende uitdaging.. duurt dagen
Maar het is alleen bij opdrachten. Vanaf de toeter tot een kwartier nadat Jan weg is. Niet hele dagen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
En hoe lang is die chinees tot de volgende uitdaging.. duurt dagen
Tot aan de volgende uitdaging is echt wel langerquote:Op zaterdag 12 september 2026 19:45 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Maar het is alleen bij opdrachten. Vanaf de toeter tot een kwartier nadat Jan weg is. Niet hele dagen.
Ja, klopt, maar niet hele dagen dus.quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tot aan de volgende uitdaging is echt wel langer
Geheime opdrachten waren tot nu toe best wel lullig.quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:46 schreef LionHeart het volgende:
Hopelijk komt er een groepsopdracht, iets waarbij je elkaar wel aan moet raken.
Daardom via dat rad, ze hadden het gelijk door.quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geheime opdrachten waren tot nu toe best wel lullig.
Sjezz.. een ½uurtje , wat een laf opdrachtjequote:Op zaterdag 12 september 2026 19:46 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar niet hele dagen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |