Hoe zou dat komen?quote:Op zaterdag 12 september 2026 15:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sommigen zijn hier zo wappie dat ze overal complotten bij bedenken.
als je een tijdelijk wooncontract maakt met behulp van AI , laat tekenen en je banknummer doorgeeftquote:Op zaterdag 12 september 2026 18:28 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Wanneer ben je geschikt als verhuurder ??
Chagrijnigste user van Fok strikes againquote:Op zaterdag 12 september 2026 11:32 schreef PurifieR het volgende:
Ik stort leegstaande ruimtes nog liever vol met beton dan dat er een wildvreemde in komt te wonen of ik mijn privacy, rust en stilte zou moeten opgeven.
Niets chagrijnig aan geen vreemden in huis willen opnemen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 18:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Chagrijnigste user van Fok strikes again
Het is ook meer de manier waarop, mijn niet zo vriendelijke vriend.quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:08 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Niets chagrijnig aan geen vreemden in huis willen opnemen.
Vrij kort natuurlijk. Wie zit er nou te wachten op huurders die je mishandelen en aanranden. Wat een ellendig domme opmerking.quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:23 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik vraag mij af hoe lang deze mate van openheid duurt als bij de één na de ander een "vluchteling" arriveert met zijn hele hebben en houden en eist onmiddellijk in te trekken, inclusief scheldpartijen, mishandelingen en aanrandingen.
Excuses, de volgende keer zet ik er een plaatje van wat vlinders bij.quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is ook meer de manier waarop, mijn niet zo vriendelijke vriend.
dan kun je beter daarheen gaan en een permanente vriendin opzoeken , een die je niet hoeft te betalenquote:Op zaterdag 12 september 2026 11:30 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dan moet je dus wel heel selectief zijn aan wie je verhuurt.
Ik zou dan kiezen voor een vrouw uit de Filipijnen etc. die bereid is jou dan 24/7 te verzorgen tegen een klein bedrag met gratis kost en inwoning
Door een mentaliteit van alleen maar willen zeiken. En als er niks te zeiken is verzinnen we gewoon een fantasieplan om over te zeiken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |