quote:Op vrijdag 11 september 2026 15:01 schreef Kottnauer het volgende:
Mooi, dan zullen de kosten die ik maandelijks aan de Rabobank moet betalen wel dalen zeker?
Je dacht dat consumentenrekeningen een winstgevende operatie waren? Het is een relatief grote kostenpost waar geld bij moet, de winst zit in leningen en hypotheken, en uiteraard bedrijfs financieringen.quote:Op vrijdag 11 september 2026 15:01 schreef Kottnauer het volgende:
Mooi, dan zullen de kosten die ik maandelijks aan de Rabobank moet betalen wel dalen zeker?
waar zit je nu? is het daar ook echt beter?quote:Op vrijdag 11 september 2026 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
Sow 100! Knkr bedrijf. Met hun kut app en domme kutvragen. Zijn er om geld te beheren, niet om allerlei schijtlolligheden in een app te gooien en je geld te verbrassen aan debiele investeringen. Paar jaar geleden opgezegd bij die mongooltjes.
Ziedend is iequote:Op vrijdag 11 september 2026 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
Sow 100! Knkr bedrijf. Met hun kut app en domme kutvragen. Zijn er om geld te beheren, niet om allerlei schijtlolligheden in een app te gooien en je geld te verbrassen aan debiele investeringen. Paar jaar geleden opgezegd bij die mongooltjes.
Zijn er nog mensen die dat ding gebruiken?quote:
Zal best, maar nu hoeft er dus minder geld bij en kan mijn bijdrage ook omlaag.quote:Op vrijdag 11 september 2026 16:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je dacht dat consumentenrekeningen een winstgevende operatie waren? Het is een relatief grote kostenpost waar geld bij moet, de winst zit in leningen en hypotheken, en uiteraard bedrijfs financieringen.
Zie #4.quote:Op vrijdag 11 september 2026 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom hebben mensen hekel aan de Rabobank?
100 mensen uit de *manager* lagen. Dat zouden in theorie allemaal enorm talentvolle mensen moeten zijn.quote:
Ik kreeg een heel nette brief dat ik 2 euro in de min stond en dat het niet meer mocht hoor, verdomme ik betaal 15 p maand aan die idioten. Ik ga snel weg bij die #$ bank! En ja, heel mijn leven die bankrekening gehad.quote:Op vrijdag 11 september 2026 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
In kleine stapjes volgens de salamitactiek.quote:
quote:Het bewust opdelen van het proces op deze wijze gebeurt wanneer verwacht wordt dat de andere partij niet akkoord zou gaan met het resultaat wanneer dat in één keer zou worden gepresenteerd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Salamitactiek
Ja, want ik heb geen mobiel.quote:Op vrijdag 11 september 2026 17:40 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die dat ding gebruiken?
Alles pinnen. Niks opslaan.quote:Op vrijdag 11 september 2026 16:58 schreef KvanG het volgende:
[..]
waar zit je nu? is het daar ook echt beter?
Ligt natuurlijk ook wel een beetje aan welke manager je hebt. Ik werk er nu bijna 20 jaar en heb goede en slechte managers voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 14:27 schreef raptorix het volgende:
Ik heb voor Rabo gewerkt, als ik het vergelijk met ABN waren die managers daar over algemeen vrij nutteloos, onze management laag heeft veel meer inhoudelijke kennis over wat er speelt en zetten ook zowel de strategische als operationele zaken uit, ook gewoon aardige mensen de unit manager heeft ongeveer 120 mensen onder zich die hij gewoon allemaal bij naam weet in welk team ze zitten en wat ze globaal doen/kunnen.
Banken zijn evil enzo....quote:Op vrijdag 11 september 2026 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind ik flauwekul, als ondernemer is Rabobank helemaal geen slechte bank, en dat ze hun fee vragen voor diensten is al genoeg om mensen piswoest te maken.quote:Op zaterdag 12 september 2026 16:10 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook wel een beetje aan welke manager je hebt. Ik werk er nu bijna 20 jaar en heb goede en slechte managers voorbij zien komen.
[..]
Banken zijn evil enzo....
Mjah mijn idee, natuurlijk zijn er schandalen geweest. Maar om dan hele banken en hun personeel maar als kwaadaardige graaiers neer te zetten..quote:Op zaterdag 12 september 2026 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik flauwekul, als ondernemer is Rabobank helemaal geen slechte bank, en dat ze hun fee vragen voor diensten is al genoeg om mensen piswoest te maken.
Moet het eerst bij een bank staan, voordat je het kan pinnen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 01:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alles pinnen. Niks opslaan.
Ja en?quote:Op zaterdag 12 september 2026 21:10 schreef KvanG het volgende:
Moet het eerst bij een bank staan, voordat je het kan pinnen.
Melding gemaakt van fishing. Totaalidioot.quote:Op zaterdag 12 september 2026 21:53 schreef KvanG het volgende:
bij welke bank zit je dan, pino. En hoe is die dan beter als de rabo?
kunnen ze bij de bank ook nog eens een keer lachen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Melding gemaakt van fishing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |