Argentinië zeker?quote:Op donderdag 10 september 2026 15:18 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dan zit ik allang bij familie in Zuid Amerika, geen zorgen.
Snaartje geraaktquote:Op donderdag 10 september 2026 15:26 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Want nazi hihihihihi
Zielig figuur.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Geef al het grondgebied terug" | Mark Carney brengt een harde boodschap aan Poetin over Oekraïne
De Flamingo is een kruisraket. Dit is een ballistische raket.quote:Op donderdag 10 september 2026 17:00 schreef Korenfok het volgende:
[..]
wat wordt nu het verschil met die flamingo 5?
Gaat dit helpen bij de verdediging van grondgebied, of is het hardere aanslagen in rusland? Want ik zou zelf hopen op het eerste, ipv het 2e.quote:Op donderdag 10 september 2026 17:04 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De Flamingo is een kruisraket. Dit is een ballistische raket.
Deze is voor de aanval.quote:Op donderdag 10 september 2026 17:05 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Gaat dit helpen bij de verdediging van grondgebied, of is het hardere aanslagen in rusland? Want ik zou zelf hopen op het eerste, ipv het 2e.
Aanslagen?quote:Op donderdag 10 september 2026 17:05 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Gaat dit helpen bij de verdediging van grondgebied, of is het hardere aanslagen in rusland? Want ik zou zelf hopen op het eerste, ipv het 2e.
Toptarief IB in Rusland is 22%. Daar zit nog wel ruimtequote:Op donderdag 10 september 2026 12:31 schreef Korenfok het volgende:
[..]
En voor iedereen die begint over de kleine staatsschuld van Rusland...
De Russische Federatie viel in 1998 economisch om ondanks ze maar een staatschuld hadden van 18% van BBP.
Het probleem is dat deze tekorten juist direct merkbaar zijn, en zeker omdat Rusland nu heel moeilijk buitenlandse leningen kan afsluiten en dit tegen zeer hoge bedragen zijn plus ze dus geen geld hebben om direct hun activiteiten te financieren. En de vraag is hoeveel economische buffer heeft Rusland om dit direct op te vangen. Is er nog veel ruimte om belastingen te verhogen voor de gewone bevolking?
Ze hebben nog 300 miljard aan goud op de plank dat ze zo kunnen verkopen. Daar kunnen ze nog wel even mee vooruit.quote:Gaat Rusland omvallen binnenkort, Nee waarschijnlijk niet, omdat ze tot vorig jaar hier best goed mee konden gaan. Maar het lijkt dat de leiders minder naar de onafhankelijke adviezen van de centrale bank luisteren en maar juist tegenovergestelde; centrale bank opdracht geven, wat deze moet doen. Zie de rente verlaging ondanks de oplopende inflatie en daling van de Roeble.
Jaja, de Franse staat heeft het moeilijker dan Rusland. Weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 10 september 2026 18:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze hebben nog 300 miljard aan goud op de plank dat ze zo kunnen verkopen. Daar kunnen ze nog wel even mee vooruit.
Ze staan er beter voor dan bv een Frankrijk
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op donderdag 10 september 2026 18:20 schreef havanagila het volgende:
[..]
Jaja, de Franse staat heeft het moeilijker dan Rusland. Weten we dat ook weer.
gerelateerd naar populatie is dat 100 miljard minder dan Nederlandquote:Op donderdag 10 september 2026 18:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Toptarief IB in Rusland is 22%. Daar zit nog wel ruimte
[..]
Ze hebben nog 300 miljard aan goud op de plank dat ze zo kunnen verkopen. Daar kunnen ze nog wel even mee vooruit.
quote:AI-overzicht
De Nederlandse goudvoorraad heeft een totale waarde van bijna 50 miljard euro, afhankelijk van de actuele goudprijs
Nou...quote:
Nee. Het gaat over de begrotingscijfers. Niet of de Franse staat het moeilijker of makkelijker heeft dan de Russische.quote:Op donderdag 10 september 2026 18:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou...
RE: Jaja, de Franse staat heeft het moeilijker dan Rusland. Weten we dat ook weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |