Ellielust.gifquote:Op woensdag 9 september 2026 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
Al met al een zeer vermakelijk potje.
Tweede helft was best leuk maar het was eigenlijk elk moment al gespeeld.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
Al met al een zeer vermakelijk potje.
Ja voor de tijd eigenlijk al toch. Of je moet echt hopen op een rare rode kaart ofzo.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tweede helft was best leuk maar het was eigenlijk elk moment al gespeeld.
Ja dat bedoel ik en de eerste helft vond ik over het algemeen niet zo boeiend eigenlijk.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja voor de tijd eigenlijk al toch. Of je moet echt hopen op een rare rode kaart ofzo.
quote:Op woensdag 9 september 2026 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je dan weer zo stokeren?
Eerst de Xavi-show met Oranje.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord - Como gaat ook weer een boeiend potje worden.
Ik ben mentaal nog niet klaar voor die lange interlandbreak.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eerst de Xavi-show met Oranje.
Drie weken.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben mentaal nog niet klaar voor die lange interlandbreak.
Die had hier een B-elftalletje opgesteldquote:Op woensdag 9 september 2026 20:47 schreef Mavcovic het volgende:
Ik denk dat van Persie dit beter had gedaan.
Als Utrechtfan had ik me even buiten de coëfficiënten gehouden.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:52 schreef OmniRocket het volgende:
Feyenoord stelt weer eens teleur voor de coefficienten.
Dit seizoen geen coëfficienten gemist....quote:Op woensdag 9 september 2026 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Utrechtfan had ik me even buiten de coëfficiënten gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |