En al opgevallen, behalve op FOK!,,dat iedereen in zo'n rouwperiode over zijn eigen rouwperiode wil praten.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:28 schreef Chandler het volgende:
Voor mij is het ook niet voor het eerst nu ik mij zo bedenk.
Jaren geleden hebben mijn overleden ex vriendin en ik alle zaken moeten regelen omtrent een vriendin van ons, wij waren de enige erfgenamen. Gelukkig is toen ook het meeste uit handen genomen door anderen en mijn ex.
Ik was er voor de praktische zaken, hoe komt de meuk weg, zorgen voor het huis aan kant.
Ben je al bezig (geweest)?quote:Op donderdag 10 september 2026 22:47 schreef Chandler het volgende:
Wat mij mee valt tot nu toe zijn mijn emotionele uitbarstingen. Dacht dat ik wel veel meer zou huilen, maar dat valt tot nu toe wel mee. Al ben ik er ook niet continu mee bezig.
Vandaag zijn de foto's iig niet gelukt, morgen weer een dag!
Heel herkenbaar.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:40 schreef -Sigaartje het volgende:
Het is wat onwerkelijk dat je plotseling direct na het overlijden in de regelmode moet komen. Je bent nog alles aan het verwerken en dan moet je samen met de familie met de begrafenisondernemer/notaris zitten, met iedereen zijn/haar wensen/visie. Tijd om het goed te verwerken is er niet. Dan in heel korte tijd een toespraak in elkaar draaien, de hele familie zien, het is nogal wat.
Wat voor mij nieuw was, is dat de emoties en de rouw nog lang in het onderbewustzijn doorwerken. Na een paar dagen vraagt het werk weer alle aandacht en je denkt, het gaat best goed. Totdat je aan allerlei signalen merkt dat het niet zo best goed gaat, je maakt fouten die je nooit maakte, snel vermoeid, anders tegen de wereld aankijken, niet goed kunnen concentreren. Dat duurt weken, tot een paar maanden. Je merkt het ook bij het autorijden, dan denk je bij jezelf, het is maar beter dat ik de auto voorlopig maar laat staan. Op een gegeven moment is het wel klaar en heb je onderbewust afscheid genomen en is het afscheid ook klaar en functioneer je weer normaal. Apart dat zoiest zich afspeelt onder je radar.
Ook goed om je eigen tempo aan te houden hierin.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:48 schreef Chandler het volgende:
Ja, vandaag is zo'n dag dat ik vrij ben en eigenlijk met de foto's aan de slag moet... ach ik heb nog 2 extra dagen. Dus morgen maar, vandaag geen zin meer..
En na het proces, zullen veel van mijn vrienden, kennissen en bekenden er gewoon blijven!die waren al goed aanwezig in mijn leven maar nu even iets extra
Nee. kan mij er nog niet toe verzetten...quote:
Voel je niet bezwaard om het iemand te laten doen die het eventueel leuk fijn vindt om te doen.quote:Op vrijdag 11 september 2026 15:19 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nee. kan mij er nog niet toe verzetten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer is de uitvaart?Hell To The Liars
quote:Op vrijdag 11 september 2026 15:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Voel je niet bezwaard om het iemand te laten doen die het eventueel leuk fijn vindt om te doen.
Mijn vader heeft het met zijn kleindochter gedaan, die vonden het leuk om honderden foto's door te spitten en te kiezen.Dinsdag, maar het gaat mij lukken hoor. Ik moet ze alleen morgen insturen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer is de uitvaart?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
Tuurlijk gaat het jou lukken, er is immers geen goed of fout in zo'n situatie.quote:Op vrijdag 11 september 2026 15:46 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dinsdag, maar het gaat mij lukken hoor. Ik moet ze alleen morgen insturen!
Jawel, als ik het voorbij laat gaan is het foutquote:Op vrijdag 11 september 2026 16:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het jou lukken, er is immers geen goed of fout in zo'n situatie.
Mooi dat de foto's gelukt waren. Sterkte morgen en vooral dinsdag.quote:Op zondag 13 september 2026 10:21 schreef Chandler het volgende:
Gisteren de foto's verzonden, straks weer een overleg. En dan even een dagje rust. De rest van de zondag en morgen hoef ik volgens mij niets.
Anders dan misschien even naar de kapper, en wat bloemen regelen voor dinsdag ochtend.maar slapen gaat slecht, kom ook omdat m'n ex vandaag langs haar gaat, dus de kans op treffen.
Maar het is wat het is! (geen ruzie, alleen lang niet gezien)
En met een knipoog, wij blijven wel een langdurig warm bad voor je hequote:Op zondag 13 september 2026 10:21 schreef Chandler het volgende:
Gisteren de foto's verzonden, straks weer een overleg. En dan even een dagje rust. De rest van de zondag en morgen hoef ik volgens mij niets.
Anders dan misschien even naar de kapper, en wat bloemen regelen voor dinsdag ochtend.maar slapen gaat slecht, kom ook omdat m'n ex vandaag langs haar gaat, dus de kans op treffen.
Maar het is wat het is! (geen ruzie, alleen lang niet gezien)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |