abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 september 2026 @ 12:46:24 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221819093
Even een andere tip:
Zet het mobiele nummer van je moeder om in een prepaid of een goedkope sim only op je eigen naam, je gaat het waarschijnlijk nog heel veel nodig hebben omdat je op heel veel plekken 2FA hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 19-09-2026 12:52:12 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221835149
We zijn nu een kleine 2 week verder na haar dood, de spullen zijn allemaal opgehaald en of opgeruimd en het huis oogt weer als vanouds. Maar het mist mijn moeder. Alles van haar staat er nog, haar kleding hangt er nog, haar breiwerkje ligt er nog.

Langzaam zal dit gaan veranderen, voor haar man zal dat een proces worden. Voor mij persoonlijk niet. Ik hoef niets van haar, ik heb alles wat ik nodig heb van haar. Mijn leven en mijn herinneringen!

Al moet ik erkennen dat ik de dagen goed door kom, ik mis haar, denk geregeld aan haar maar kan mij gelukkig goed verzetten in werk en andere zaken die mij goed bezig houden. Ik geef zeker ruimte voor de emoties daar waar ze komen.

Maar toch. *zucht*
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_221835213
Herkenbaar.
Spullen zijn maar spullen.
Herinneringen pakt niemand je meer af.
pi_221835400
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 22:12 schreef Chandler het volgende:
We zijn nu een kleine 2 week verder na haar dood, de spullen zijn allemaal opgehaald en of opgeruimd en het huis oogt weer als vanouds. Maar het mist mijn moeder. Alles van haar staat er nog, haar kleding hangt er nog, haar breiwerkje ligt er nog.

Langzaam zal dit gaan veranderen, voor haar man zal dat een proces worden. Voor mij persoonlijk niet. Ik hoef niets van haar, ik heb alles wat ik nodig heb van haar. Mijn leven en mijn herinneringen!

Al moet ik erkennen dat ik de dagen goed door kom, ik mis haar, denk geregeld aan haar maar kan mij gelukkig goed verzetten in werk en andere zaken die mij goed bezig houden. Ik geef zeker ruimte voor de emoties daar waar ze komen.

Maar toch. *zucht*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')