Zit wel erg dicht bij elkaar allemaalquote:
Dat lijkt er wel op. Voorbij gereden door Fedorov en Steinhauser is niet zo logisch. Dan verwacht je dat figuren als Mas ook nog harder gaanquote:Op donderdag 10 september 2026 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Potentiële strontpot. Het is vooral te hopen dat Hayter gewoon matig is.
Castrillo helaas niet veel beterquote:Op donderdag 10 september 2026 15:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op. Voorbij gereden door Fedorov en Steinhauser is niet zo logisch. Dan verwacht je dat figuren als Mas ook nog harder gaan
150e hiermeequote:
quote:
Euhquote:Op donderdag 10 september 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
En geen Almeida maar die heb ik echt nooit overwogen
Oei, betrapt.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:47 schreef franklop het volgende:
To klassement or not to klassement..
Ik ga de grabbelton in.quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:47 schreef franklop het volgende:
To klassement or not to klassement..
Vermoed dat heel veel dat gaan doen. Vandaar de overweging voor klassement.quote:
Ik zoek ook wanhopig wat paardjes ja.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die 9 aanvallers kan iedereen wel opschrijven. Dus ik ben tot de bodem van de grabbelton gegaan.
Ik ben vooral naar de bodem van de uitslag van gisteren gegaan in de hoop op 1 paard.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die 9 aanvallers kan iedereen wel opschrijven. Dus ik ben tot de bodem van de grabbelton gegaan.
Die Rodriguez als zwart paard vind ik ook opmerkelijk.quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sosa, Leknessund en Debruyne grijs
Zana en Nordhagen als low picks. Best veel voor klassement gegaan nog
Denk niet dat hij ruimte gaat krijgen. Als close finisher wel interessantquote:Op vrijdag 11 september 2026 12:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die Rodriguez als zwart paard vind ik ook opmerkelijk.
Bedoel die gast can EF.quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk niet dat hij ruimte gaat krijgen. Als close finisher wel interessant
Vandaag weer?quote:Op donderdag 10 september 2026 18:50 schreef Mani89 het volgende:
Callum Thornley, die kent u niet. TV2.dk wel gelukkig, waarvoor een buiging, een diepe buiging.
Gezien er nu nog steeds geen groep weg is begin ik wel zenuwachtig te worden.quote:Op vrijdag 11 september 2026 13:37 schreef franklop het volgende:
Potentieel probleem.
Al kan het bergop nog wel hard gaan
Ik wist hetquote:Op vrijdag 11 september 2026 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien er nu nog steeds geen groep weg is begin ik wel zenuwachtig te worden.
Ik niet, van dit scenario ging ik eigenlijk niet uit zo laat in de ronde.quote:
Eerst maar eens zien waar iedereen finishtquote:Op vrijdag 11 september 2026 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nja geen slechte dag met Leknessund en Buitrago denk ik, maar echt top is het ook weer niet.
Sowieso voor de top 10 natuurlijk, maakt weinig uit of je 15de of 38ste bent aan het eind van de rit. Top 10 krijg je tenminste een vlaggetje.quote:Op zaterdag 12 september 2026 09:57 schreef franklop het volgende:
Top 15 consolideren of gokken voor de top 5/10?
Op 60 man is dat niet gek natuurlijkquote:Op zaterdag 12 september 2026 14:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Uiteindelijk iedereen mee behalve Riccitello![]()
![]()
Dat laatste wel vrij zuur.
De nummer 5 koekoek. Als dat scoort..quote:Op zondag 13 september 2026 16:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Shots fired richting Wim als ik de top-10 zo bekijk.
Grappenmaker Molard kan je nooit uitsluiten op zo'n parkoers. En Leknessund zal nooit winnen, maar de kans dat ie vooraan mee doet is extreem groot.quote:Op zondag 13 september 2026 16:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De nummer 5 koekoek. Als dat scoort..
Hij hoeft maar 1x 8e te wordenquote:Op zondag 13 september 2026 16:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 16e plek van Covi vandaag.
19!quote:Op zondag 13 september 2026 16:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 16e plek van Covi vandaag.
Niet gewisseld als nummer 15 op de laatste dagquote:Op zondag 13 september 2026 19:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=126
Deze doet lekkere zaken
Gaat die nog mee doen om de winst?quote:Op zondag 13 september 2026 19:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Deze doet lekkere zaken
Als die mij de dagwinst kost ga ik volgend jaar ook nooit meer wisselen!quote:Op zondag 13 september 2026 19:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Deze doet lekkere zaken
3.3 miljoen winst (is overigens het hoge startgeld nog niet vanaf)quote:Op zondag 13 september 2026 19:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gaat die nog mee doen om de winst?Dat is een flinke bonus in ieder geval.
Al hebben veel mensen in de top natuurlijk wel Romele en Brennan.
Lijkt mij dat er weinig verschil in startgeld zit tussen deze gast en een Wim. Wim heeft 2 renners 5 miljoen bijv.quote:Op zondag 13 september 2026 19:47 schreef franklop het volgende:
[..]
3.3 miljoen winst (is overigens het hoge startgeld nog niet vanaf)
Wim heeft 2,1 winst, dus dat gat wordt niet gedicht
Niemand gaat je toch voorbij?quote:
Naar 5quote:Op zondag 13 september 2026 19:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Deze doet lekkere zaken
Benieuwd wat voor icoontje @SastreCM nu voor hem gaat regelen.quote:Op zondag 13 september 2026 20:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wim heeft 3/6 spellen gewonnen afgelopen 2 jaar
Ik heb al een shirtje van Mol (lol)quote:Op zondag 13 september 2026 20:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor icoontje @:SastreCM nu voor hem gaat regelen.
Gefeliciteerd @:wimderon en dat met 1x te laat wisselen
Dan stuur je hem door naar de nummer 2 van de subliek!quote:Op zondag 13 september 2026 23:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb al een shirtje van Mol (lol)
Best knap ook wel.quote:Op maandag 14 september 2026 08:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ramses Debruyne 3 picks 3 fails
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |