quote:
Euhquote:Op donderdag 10 september 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
En geen Almeida maar die heb ik echt nooit overwogen
Oei, betrapt.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:47 schreef franklop het volgende:
To klassement or not to klassement..
Ik ga de grabbelton in.quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:47 schreef franklop het volgende:
To klassement or not to klassement..
Vermoed dat heel veel dat gaan doen. Vandaar de overweging voor klassement.quote:
Ik zoek ook wanhopig wat paardjes ja.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die 9 aanvallers kan iedereen wel opschrijven. Dus ik ben tot de bodem van de grabbelton gegaan.
Ik ben vooral naar de bodem van de uitslag van gisteren gegaan in de hoop op 1 paard.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die 9 aanvallers kan iedereen wel opschrijven. Dus ik ben tot de bodem van de grabbelton gegaan.
Die Rodriguez als zwart paard vind ik ook opmerkelijk.quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sosa, Leknessund en Debruyne grijs
Zana en Nordhagen als low picks. Best veel voor klassement gegaan nog
Denk niet dat hij ruimte gaat krijgen. Als close finisher wel interessantquote:Op vrijdag 11 september 2026 12:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die Rodriguez als zwart paard vind ik ook opmerkelijk.
Bedoel die gast can EF.quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk niet dat hij ruimte gaat krijgen. Als close finisher wel interessant
Vandaag weer?quote:Op donderdag 10 september 2026 18:50 schreef Mani89 het volgende:
Callum Thornley, die kent u niet. TV2.dk wel gelukkig, waarvoor een buiging, een diepe buiging.
Gezien er nu nog steeds geen groep weg is begin ik wel zenuwachtig te worden.quote:Op vrijdag 11 september 2026 13:37 schreef franklop het volgende:
Potentieel probleem.
Al kan het bergop nog wel hard gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |