Die Rodriguez als zwart paard vind ik ook opmerkelijk.quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sosa, Leknessund en Debruyne grijs
Zana en Nordhagen als low picks. Best veel voor klassement gegaan nog
Denk niet dat hij ruimte gaat krijgen. Als close finisher wel interessantquote:Op vrijdag 11 september 2026 12:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die Rodriguez als zwart paard vind ik ook opmerkelijk.
Bedoel die gast can EF.quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk niet dat hij ruimte gaat krijgen. Als close finisher wel interessant
Vandaag weer?quote:Op donderdag 10 september 2026 18:50 schreef Mani89 het volgende:
Callum Thornley, die kent u niet. TV2.dk wel gelukkig, waarvoor een buiging, een diepe buiging.
Gezien er nu nog steeds geen groep weg is begin ik wel zenuwachtig te worden.quote:Op vrijdag 11 september 2026 13:37 schreef franklop het volgende:
Potentieel probleem.
Al kan het bergop nog wel hard gaan
Ik wist hetquote:Op vrijdag 11 september 2026 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien er nu nog steeds geen groep weg is begin ik wel zenuwachtig te worden.
Ik niet, van dit scenario ging ik eigenlijk niet uit zo laat in de ronde.quote:
Eerst maar eens zien waar iedereen finishtquote:Op vrijdag 11 september 2026 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nja geen slechte dag met Leknessund en Buitrago denk ik, maar echt top is het ook weer niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |