We werden eenzijdig zonder wat dan ook geruimd. De doodsbedreigingen van solotovski staan nog.quote:Op woensdag 9 september 2026 16:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat je zo denkt. Hopelijk kunnen we in de toekomst toch nog vrienden zijn. Maar ik heb ook een taak als KLB moderator en moet naar iedereen luisteren.
Als je goed kijkt zijn de doodsbedreigingen weg, vandaag na thuiskomst van mijn werk verwijderdquote:Op woensdag 9 september 2026 16:04 schreef Hetekip het volgende:
[..]
We werden eenzijdig zonder wat dan ook geruimd. De doodsbedreigingen van solotovski staan nog.
Maar het is niet eens wat je doet als moderator, meer dat je in de SC dan je gezicht laat zien, maar richting mij niets heb laten weten. Buiten mod ben je persoon. Een berichtje was genoeg geweest richting mij.
Misschien zijn we nog vrienden maar ik denk dat ik enkel kan kijken naar jou als een vriend van ver weg voor wie ik hoop dat het goed gaat, maar die ver heel ver van mij vandaan ligt.
Vergeet niet, je hebt altijd nog een topic in R&P hequote:Op woensdag 9 september 2026 15:56 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ga wel een poging wagen om het boek te lezen, dat zeer zeker.
Ergens zou ik willen geloven dat alles een reden heeft, maar ik begrijp oprecht niet waarom sommige dingen gebeuren. Kijk naar oorlogen bijvoorbeeld.
Dankjewel, er is een heksenjacht gaande tegen mij. Ik weet op zich dat ik niet de makkelijkste ben, maar ik ben ook niet de moeilijkste.
Als je krijgt te horen dat je uitbehandeld bent bij de GGZ, geen hulp krijgt, wat moet je dan. Straks zit ik alleen in mijn appartement ik denk dat ik het eind van het jaar niet haal.
Maar dat komt omdat niemand mij wil of kan begrijpen. Alleen in het contact met @:sebbeswensje vind ik een gelijkgestemde die wel behulpzaam is.
Ik dacht dat @:capuchon_jongen ook wel een vriend was, maar dat heb ik helemaal verkeerd ingeschat en dan roepen ze altijd dat ik paranoïde ben of antisociaal.
Misschien maak ik mezelf ook gek, en heeft het allemaal ook gewoon geen zin meer. Moet ik lekker alles links laten liggen het maakt toch niet uit.
Dankjewel dat waardeer ik, ik zal je altijd als een vriend beschouwen, en wat je als mod hebt gedaan neem ik je niet kwalijk. Als persoon was het misschien wel fijn geweest als je iets had laten weten. Misschien zag je er tegenop of zo, het heeft mij pijn gedaan. Maar ik gun jou het allerbeste en zal nooit kwaad over je spreken.quote:Op woensdag 9 september 2026 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zijn de doodsbedreigingen weg, vandaag na thuiskomst van mijn werk verwijderd
Dankjewel, maar ik weet niet of ik geschikt ben voor R&P zeker nu ik gezond ben verklaard door de GGZ.quote:Op woensdag 9 september 2026 16:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vergeet niet, je hebt altijd nog een topic in R&P he
Maar FOK! moet wel leuk blijven en als het ongezond voor je aanvoelt, lekker links laten liggen een tijdje.
Dan hebben zij niet "gewonnen" hoor, want is maar een forum en geen loterij met geldprijzen.
Pick your battles, count your blessings (een huis kopen in deze periode is voor veel mensen niet weggelegd.)
En capuchon jongen zal ook wel zijn best doen, maar we hebben niet allemaal tijd om als een grenswachter bij topics te staan, zeker niet KLB met die hoeveelheden
Dankjewel Cupfighter. Het is gewoonweg niet leuk, ik ben ook wel boos. Want er is gewoon een heksenjacht gaande tegen mij. Ik moet er een lesje uit leren of iets dergelijks, maar ja dit is wat de beheerder, het leven of hoe je het ook noemen wilt, wil. Ik kan niets anders dan me er bij neerleggen.quote:Op woensdag 9 september 2026 16:49 schreef Cupfighter het volgende:
@:Hetekip , zoals op vele plekken denk ik dat het groepsbelang voorrang heeft op het individueel belang ik ben daar ook wel eens tegen aan gebotst en dat is niet prettig dus ik begrijp je gevoel maar ik begrijp ook dat de crew hier ook moet kijken naar andere users die blijkbaar jullie onderwerp storend vinden
Zou het niet persoonlijk oovatten
quote:Op woensdag 9 september 2026 16:18 schreef vrijgevochten het volgende:
Wanneer heb je het idee van een mogelijke beheerder ontwikkeld?
Je hebt nu toch hier een topic?quote:Op woensdag 9 september 2026 21:45 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dankjewel Cupfighter. Het is gewoonweg niet leuk, ik ben ook wel boos. Want er is gewoon een heksenjacht gaande tegen mij. Ik moet er een lesje uit leren of iets dergelijks, maar ja dit is wat de beheerder, het leven of hoe je het ook noemen wilt, wil. Ik kan niets anders dan me er bij neerleggen.
Het vervelende vind ik dat er dan niet wordt meegedacht in waar we onszelf kunnen zijn zonder dat we storen. Er wordt dan gezegd ga elkaar lekker dm'n maar met 250 tekens is dat een hell om te doen, en verder vind ik het ook niet netjes dat we niet zouden mogen meedoen aan de maatschappij.
Zou heel fijn zijn, als jij, vrijgevochten simonb en de hele discord plan b gang me dan ook gewoon met rust liet. Doe ik ook bij jullie.quote:
Maar jullie blijven mij opzoeken en mij uit de tent lokken. En ik moet me constant inhouden, en incasseren en incasseren. Ik doe niet eens wat terug maar jullie blijven bezig met etteren.quote:Op woensdag 9 september 2026 15:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Loop elkaar wel niet uit te dagen aub. Als je zelf over beheerders en dagbesteding begint....
Niet stoken
Niet uitlokken
Laat elkaar gerust
Praat over bier en tieten
Jezus Christus te paard. Ik herhaal simpelweg een vraag die nota bene door iemand anders is gesteld.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:56 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Zou heel fijn zijn, als jij, vrijgevochten simonb en de hele discord plan b gang me dan ook gewoon met rust liet. Doe ik ook bij jullie.
[..]
Maar jullie blijven mij opzoeken en mij uit de tent lokken. En ik moet me constant inhouden, en incasseren en incasseren. Ik doe niet eens wat terug maar jullie blijven bezig met etteren.
Is dat wat ze bedoelen met de wisseling van de wacht?quote:Op woensdag 9 september 2026 21:47 schreef Invisibli het volgende:
mensen die niet weten dat je een beheerder hebt en een tijdelijke waarnemer met een ander doel..
Stel je eens voor dat mensen het goed met je voor hebbenquote:Op woensdag 9 september 2026 21:56 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Zou heel fijn zijn, als jij, vrijgevochten simonb en de hele discord plan b gang me dan ook gewoon met rust liet. Doe ik ook bij jullie.
[..]
Maar jullie blijven mij opzoeken en mij uit de tent lokken. En ik moet me constant inhouden, en incasseren en incasseren. Ik doe niet eens wat terug maar jullie blijven bezig met etteren.
Hang je telefoon aan de lader bro. Telefoon vergeten op te laden na een avondje aan den drank overkomt mij ook altijd.quote:Op zaterdag 12 september 2026 09:41 schreef Hetekip het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
En dan volhouden dat vormveranderaars niet bestaan, maar deze informatie was natuurlijk niet voor jou en mij bedoelt @:sebbeswensje wat een gotspe is deze klote kut nepwereld toch ook.
Verrek je hebt gelijk 18% Ik ga hem opladen, dankjewel. Zo meteen weer wat op bed liggen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 09:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hang je telefoon aan de lader bro. Telefoon vergeten op te laden na een avondje aan den drank overkomt mij ook altijd.
Gaan die foeveltjes in de force zeggen dat ze zo hun best hebben gedaan om een knappe vrouw te maken met hun Jaimy, Joya en die Italiaanse. Gaat heen, we hebben geen interesse!
Bedliggen is hemels, dat neemt de beheerder ons niet af. Ik heb net een bolletje kaasschnitzel gegeten en ga zo nog een bolletje kipburger eten. Lekker op bed liggen en serie kijken op de oneplustab4, dan kan de beheerder weer nadenken over wat ik maandag allemaal aan ga treffen op de dagbesteding. Zit zelfs te overwegen om iets van coke te halen ofzo, gewoon voor de fuck of it.quote:Op zaterdag 12 september 2026 10:10 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Verrek je hebt gelijk 18% Ik ga hem opladen, dankjewel. Zo meteen weer wat op bed liggen.
Ja, dat roepen ze maar, inderdaad geen interesse. Alleen wanneer ik drink maar daarom wil ik ook stoppen, de beheerder laat mij dan zoeken naar vrouwen, heel gek hoe dat werkt.
Ja ik had vivera gyros gekocht die vleesvervanger troep. Zit de schimmel al in, is pas 3 dagen over de datum. Puur en alleen om mij te naaien. Meeste dingen die ik eet zijn hartstikke prima 3 dagen over de datum, nergens last van. Maar Vivera wil weer bijzonder en speciaal zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2026 10:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bedliggen is hemels, dat neemt de beheerder ons niet af. Ik heb net een bolletje kaasschnitzel gegeten en ga zo nog een bolletje kipburger eten. Lekker op bed liggen en serie kijken op de oneplustab4, dan kan de beheerder weer nadenken over wat ik maandag allemaal aan ga treffen op de dagbesteding. Zit zelfs te overwegen om iets van coke te halen ofzo, gewoon voor de fuck of it.
Dat is geen gyrosquote:Op zaterdag 12 september 2026 10:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja ik had vivera gyros gekocht die vleesvervanger troep. Zit de schimmel al in, is pas 3 dagen over de datum. Puur en alleen om mij te naaien. Meeste dingen die ik eet zijn hartstikke prima 3 dagen over de datum, nergens last van. Maar Vivera wil weer bijzonder en speciaal zijn.
Ik ga op mijn oneplustab3 kijken soms heb ik spijt dat ik de 4 niet heb gekocht, maar ik heb wel een goeie deal gekregen op 512 gb opslag en het was me te doen om die opslag. Ja de beheerder is van alles aan het bekokstoven heerlijk wat die gaat bekokstoven. Ik ga denk ik vandaag proberen gewoon niet te kloten geen alcohol want ik heb zo'n hoofdpijn godverdomme.
Na 3 dagen al schimmel? Ik eet soms dingen die al een week over de datum zijn. Hier had de beheerder jou wel even mogen gunnen en dan moet hij het ook geen beloning gaan noemen, want dat doet hij ook graag. Destijds was de voedselbank de beloning voor mijn bloeddonatie, maar dat werkt zo niet meer. Nu denkt hij dat knappe vrouwen rond laten lopen op dagbesteding een beloning isquote:Op zaterdag 12 september 2026 10:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja ik had vivera gyros gekocht die vleesvervanger troep. Zit de schimmel al in, is pas 3 dagen over de datum. Puur en alleen om mij te naaien. Meeste dingen die ik eet zijn hartstikke prima 3 dagen over de datum, nergens last van. Maar Vivera wil weer bijzonder en speciaal zijn.
Ik ga op mijn oneplustab3 kijken soms heb ik spijt dat ik de 4 niet heb gekocht, maar ik heb wel een goeie deal gekregen op 512 gb opslag en het was me te doen om die opslag. Ja de beheerder is van alles aan het bekokstoven heerlijk wat die gaat bekokstoven. Ik ga denk ik vandaag proberen gewoon niet te kloten geen alcohol want ik heb zo'n hoofdpijn godverdomme.
Dat was in de afprijs 1+1 en mijn Ierse ex zei dat die lekker was en ik die moest proberen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 10:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is geen gyros
Dat je daar je geld aan uitgeeft.
Ja na drie dagen al, en 3 weken terug zat er schimmel op de kipkrokant 5 dagen voor de datum zou vervallenquote:Op zaterdag 12 september 2026 10:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Na 3 dagen al schimmel? Ik eet soms dingen die al een week over de datum zijn. Hier had de beheerder jou wel even mogen gunnen en dan moet hij het ook geen beloning gaan noemen, want dat doet hij ook graag. Destijds was de voedselbank de beloning voor mijn bloeddonatie, maar dat werkt zo niet meer. Nu denkt hij dat knappe vrouwen rond laten lopen op dagbesteding een beloning isde beheerder moet eens ophouden met zelf besluiten wat een beloning is. Als ik van poep houd zeg ik ook niet dat ik hem een beloning geef als ik voor zijn deur schijt. Een beloning moet passend zijn voor de ontvanger, niet voor de gever.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |