Niet in klb tochquote:Op woensdag 9 september 2026 22:49 schreef SimonB. het volgende:
En inmiddels al weer twee nieuwe topics geopend.
Het houdt niet op, niet vanzelf.....
Jij moet serieus je bek houden.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Een sc links laten liggen omdat het bedroevend kut was is huilend afdruipen? Weer wat geleerd
Nee, klopt, iedereen zit op jouw transgender verhalen te wachtenquote:Op woensdag 9 september 2026 22:49 schreef SimonB. het volgende:
En inmiddels al weer twee nieuwe topics geopend.
Het houdt niet op, niet vanzelf.....
Begrijp ik, het was alleen van de week serieus ff dystopiaans.quote:Op vrijdag 11 september 2026 00:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij moet serieus je bek houden.
Enigw wat je deed is in de sc treiteren en stokken wanneer je holmaatjes er zijn/waren.
Daarom laat je je nu weer zien, omdat je zelf een nietsnut bent.
Maarja, als je eerste vader wordt op als 50+ zegt genoeg. Geen enkel normaal wijf moet je![]()
Dus niet zo uit de hoogte doen
@:yvonne
Dat je wat aan de sc doet is prima, maar laat het niet worden hoe het ooit was.
Liever dagbesteding verhalen van @:hetekip en @:sebbeswebsje dan een bejaarde puber met een veel te grote bek
je vergeet me DM's te sturen waarin je hoopt dat ik hap op je verhaaltjes. Matig hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2026 00:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij moet serieus je bek houden.
Enigw wat je deed is in de sc treiteren en stokken wanneer je holmaatjes er zijn/waren.
Daarom laat je je nu weer zien, omdat je zelf een nietsnut bent.
Maarja, als je eerste vader wordt op als 50+ zegt genoeg. Geen enkel normaal wijf moet je![]()
Dus niet zo uit de hoogte doen
@:yvonne
Dat je wat aan de sc doet is prima, maar laat het niet worden hoe het ooit was.
Liever dagbesteding verhalen van @:hetekip en @:sebbeswebsje dan een bejaarde puber met een veel te grote bek
Aan onze kant is afgesproken om erop te gaan letten.quote:Op vrijdag 11 september 2026 02:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Begrijp ik, het was alleen van de week serieus ff dystopiaans.
De sc moet niet door de een noch door de ander gedomineerd worden.tikje meer evenwicht en elkaar ff iets gunnen.
Niet teveel gevraagd lijkt me.
Komt wwel goed schatje
Jammer dat het bij die ene dag is gebleven. Je bent nog steeds welkom in de SCquote:Op vrijdag 11 september 2026 06:39 schreef Questular het volgende:
[..]
je vergeet me DM's te sturen waarin je hoopt dat ik hap op je verhaaltjes. Matig hoor.
Ik verlaag mij niet meer tot jouw niveau.quote:Op vrijdag 11 september 2026 06:39 schreef Questular het volgende:
[..]
je vergeet me DM's te sturen waarin je hoopt dat ik hap op je verhaaltjes. Matig hoor.
Zodra ik waarde hecht een een kattemannetje met een oedipuscomplex ben je de 1e die ik een berichtje stuur.quote:Op vrijdag 11 september 2026 06:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik verlaag mij niet meer tot jouw niveau.
Ik verkondig nu liever openbaar dat je een nietsnut bent. Zonder schelden en met een grote smile![]()
Als je eerste keer vader wordt als pre-bejaarde... dan weet ik genoeg
Zonde dat je wss al dood bent voordat je kind afgestudeerd is.quote:Op vrijdag 11 september 2026 07:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Zodra ik waarde hecht een een kattemannetje met een oedipuscomplex ben je de 1e die ik een berichtje stuur.
Kusjes op je voorhoofd.
Noem eens één transgender verhaal van mij. Eéntje maar. Moet een makkie zijn toch?quote:Op vrijdag 11 september 2026 00:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee, klopt, iedereen zit op jouw transgender verhalen te wachten
De kale dwerg?quote:Op vrijdag 11 september 2026 08:05 schreef Solotovski het volgende:
Die behaarde man laat zich wel heel erg kennen
Je bent zelf een trannie?quote:Op vrijdag 11 september 2026 08:13 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Noem eens één transgender verhaal van mij. Eéntje maar. Moet een makkie zijn toch?
Echt niet. Het ware mooie tijden toen je hier niet kwam.quote:Op vrijdag 11 september 2026 07:58 schreef Questular het volgende:
Rent free leven in het hoofd van Fushia, genieten.
Nou, minder dan jij. Jij was witheet om een scquote:Op vrijdag 11 september 2026 08:05 schreef Solotovski het volgende:
Die behaarde man laat zich wel heel erg kennen
Ja, wanneer iedereen je weer uitkost lekker weer een kloontje maken hequote:Op vrijdag 11 september 2026 08:43 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Geen antwoord op mijn vraag he. Dacht ik al. Zwak hoor, zwak.
Wees blijquote:Op vrijdag 11 september 2026 08:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou, minder dan jij. Jij was witheet om een sc
En weer een aantijging die je niet kunt staven. En nog steeds geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 11 september 2026 08:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, wanneer iedereen je weer uitkost lekker weer een kloontje maken he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |