Als we echt naar een geintegreerde samenleving willen toeleven is een uniform misschien niet eens zo gek idee. Iedereen heeft gewoon hetzelfde aan.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:18 schreef Cruzinats het volgende:
Ik vind dit een prima vernederingsritueel voor wannabe gangstertjes. Je komt iedere dag maar gewoon in pantalon, overhemd en stropdasje naar school.
En als kers op de taart van die nichterige glimmende leren instappers.
Ah, je was me net voorquote:Op dinsdag 8 september 2026 20:21 schreef vul_maar_in het volgende:
Schooluniformen terugbrengen/introduceren.
Da's bijna net als naakt douchen voor die lui.
Ben wel benieuwd of ze dan gaan kiezen voor niemand een hoofdoek of allemaal een hoofdoek.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:21 schreef vul_maar_in het volgende:
Da's bijna net als naakt douchen voor die lui.
Ik hou het op af en toe een pannenkoek of een lekker stuk boterkoekquote:Op dinsdag 8 september 2026 20:29 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Nee dank je, het is doordeweeks
quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of ze dan gaan kiezen voor niemand een hoofdoek of allemaal een hoofdoek.
Ik vermoed dat de islam wel weer roet in het eten zal gooien.
Oeh boterkoekquote:Op dinsdag 8 september 2026 20:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hou het op af en toe een pannenkoek of een lekker stuk boterkoek
Heb er net een op![]()
Maar dan echte goeiequote:Op dinsdag 8 september 2026 20:32 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Oeh boterkoek
Dat heb ik lang niet op.
In de VS hebben ze daar oranje overals voor in de gevangenis, en daar helpt dat ook geen moer.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:18 schreef Cruzinats het volgende:
Ik vind dit een prima vernederingsritueel voor wannabe gangstertjes. Je komt iedere dag maar gewoon in pantalon, overhemd en stropdasje naar school.
En als kers op de taart van die nichterige glimmende leren instappers.
Ik denk niet dat een schooluniform hoofdoekjes zal bevattenquote:Op dinsdag 8 september 2026 20:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij denkt dat de islam zich dit keer flexibel en aanpassend zal opstellen?
In CECOT gooien ze verschillende gangs in 1 cel. Gangs die buiten elkaar de tent uitvochten. Hebben allemaal hetzelfde aan. Gaat prima.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:34 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
In de VS hebben ze daar oranje overals voor in de gevangenis, en daar helpt dat ook geen moer.
En denk je dat de moslima's hun hoofdoek dan thuis zullen laten? om ook uniform te willen zijn overeenkomstig de standaard en gelijkwaardigheid?quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:34 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik denk niet dat een schooluniform hoofdoekjes zal bevatten
In veel Aziatische landen dragen ze een schooluniform, in de UK op de meeste scholen ook trouwens.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:24 schreef Tengano het volgende:
Als we echt naar een geintegreerde samenleving willen toeleven is een uniform misschien niet eens zo gek idee. Iedereen heeft gewoon hetzelfde aan.
Volgens mij hebben ze dat in China ook. Dan is er ook geen reden tot jaloezie of om te pochen met je nieuwe sneakers of merkkleding, plus iedereen is gelijk; dat is toch eigenlijk wat je met integreren en nonracisme wil bereiken?
Niks mis mee dus. Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:36 schreef nelaeryn het volgende:
In veel Aziatische landen dragen ze een schooluniform, in de UK op de meeste scholen ook trouwens.
Mee eens, zeker voor vmbo-scholen. Maar dat moet je landelijk doen, dat kan een school niet zelf.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:21 schreef vul_maar_in het volgende:
Dat die malloten in Den Haag daar zelf niet mee komen. Die zitten daar toch voor goeie ideen en om iets van deze samenleving te maken. Pfffffquote:Op dinsdag 8 september 2026 20:39 schreef nelaeryn het volgende:
Ik zie ook meer voordelen dan nadelen eigenlijk.
dat wordt iig interessant en een hoofdoek OP een unifom zie ik geen issue mee.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
En denk je dat de moslima's hun hoofdoek dan thuis zullen laten? om ook uniform te willen zijn overeenkomstig de standaard en gelijkwaardigheid?
Dan is het niet meer uniform hequote:Op dinsdag 8 september 2026 20:41 schreef vul_maar_in het volgende:
dat wordt iig interessant en een hoofdoek OP een unifom zie ik geen issue mee.
Helemaal met je eens. Deze vrouw heeft een voorbeeld functie.quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Is een t-shirt met korte mouwen gepaste kleding voor een directrice? Misschien toch maar een mantelpakje aantrekken 's ochtends, dat doet haar er dan hopelijk aan herinneren dat ze directrice is op een middelbare school en geen kleuterjuf van groep 2.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |