Moet je ook doen. Dit zijn overpriced pannenkoeken. Veel liever tortillaquote:Op dinsdag 8 september 2026 17:34 schreef Hetekip het volgende:
Ziet er ook uit als een pannenkoek. Doe mij dan maar tortilla wraps.
Oh dat is matig kerelquote:Op dinsdag 8 september 2026 17:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Valt ook best mee deze. 16gr vet en 15gr eiwit per 100gr
Ik ga juist steeds minder naar de AH met deze onzin. Enige reden dat ik er nog shop is vanwege het grote assortimenr als je wil latem bezorgen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
AH strikes again! Ik moet misschien ook maar weer wat vaker naar de AH gaan. Ik kan het makkelijk betalen en ik mag niet zomaar meer boycotten, aangezien er aanzienlijk meer gewicht aan mijn woorden hangen dan ik had kunnen, mogen en durven verwachten.
Geen idee. Eet ik niet.quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Smaken ze dan niet ook gewoon naar een pannenkoek met extra ei?
Ik vind de AH een kutwinkelquote:Op dinsdag 8 september 2026 17:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
AH strikes again! Ik moet misschien ook maar weer wat vaker naar de AH gaan. Ik kan het makkelijk betalen en ik mag niet zomaar meer boycotten, aangezien er aanzienlijk meer gewicht aan mijn woorden hangen dan ik had kunnen, mogen en durven verwachten.
En je hebt er denk ik ook niet van die mensen zoals bij de Vomar die er dan voor gaan zorgen dat die lekkere noodles uit de handel gaan. Ze hadden ook ooit blue calypso wat is ingeruild voor red jack oid. Het is een samenzwering. Ik zag ooit ook een samenzwering bij de AH, nadat de reclasseringmensen hadden gezegd dat ze weer naar boven gingen, maar dat vind ik niet zo heel erg.quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ga juist steeds minder naar de AH met deze onzin. Enige reden dat ik er nog shop is vanwege het grote assortimenr als je wil latem bezorgen.
Ik ga voor de komende anderhalve dag (als ik het red) weer wegblijven bij dergelijke waardeoordelen. Appie staat weer helemaal op de radar.quote:
Dat vind ik wel een mooi voornemen. Ik zou wel mee willen doen, maar ik zit nu niet in de goede mood. Ben verkouden en dat maakt mij negatiever. Maar mijn neusschot recht zetten wilde ze niet in het ziekenhuis, fijn permanent verstopte neus aan een kant, maar bij een verkoudheid wordt dat nog erger.quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ga voor de komende anderhalve dag (als ik het red) weer wegblijven bij dergelijke waardeoordelen. Appie staat weer helemaal op de radar.
O jeequote:Op dinsdag 8 september 2026 17:28 schreef Mikeytt het volgende:
De Appie heeft wat nieuws, de eggwrap. Volgens mij sinds gisteren, maar men is er nou al over te spreken. Zou zoveel lekkerder zijn dan een tortillawrap volgens de Tiktok commentzz.
[ afbeelding ]
Ik alles klaarleggen om me ready te maken voor de lekkerste wrap aller tijden. Lekker huttenkase, spinazie en kipfilet erin... bah, smaakt gewoon naar een pannenkoek.de ei is ver te zoeken, al claimt de AH dat er zogenaamd 76% ei in zou zitten.
2 euro voor 4 wraps... de volgende keer koop ik wel gewoon Jan pannenkoeken. Smaakt hetzelfde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |