Dit is een broodje aap verhaalquote:Op zondag 19 mei 2002 18:36 schreef deGVR het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit is een broodje aap verhaal. Op discovery komt altijd op zondag het programma Mythbusters. Die gasten proberen allemaal mythes te bewijzen/ontkrachten. Zo hadden ze dus laatst de schedel van een mens genomen (dood uiteraard
), in de tanden door een tandarts vullingen aan laten brengen, en vervolgens met professionele apparatuur proberen een of ander signaal via die vullingen op te vangen. Ze hebben het dus ontkracht want er werd niets gemeten.
Voorstukje van die mythe was Lucille Ball die dat verhaal in een of andere show eens een keer verteld heeft, dat ze een radiozender in dr hoofd hoorde en dat dat door de vullingen kwam. Niet dus, het werd ontkracht. Is een heel interessant programma vind ik, dat Mythbusters, ik probeer er zo vaak mogelijk naar te kijken.
LOL ja, ik kan er ook helemaal niets uithalen.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:06 schreef paultjuhhh het volgende:
tvp, hee mivak ik kan er vaak echt helemaal nix inhoren in die geluidsvoorbeeldjes op je site
Het is fragment nummer 5 gelijk op de eerste pagina. Het verschil met de andere fragmenten is best wel groot en als je met je oor al dichtbij je speaker zit om de stem te kunnen verstaan is dat best even schrikkenquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:17 schreef Mivak het volgende:
Misschien dat je me even kunt mailen om welke stem het gaat die zo hard klinkt, dan kan ik hem aanpassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |