abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 2004 @ 11:17:34 #51
109323 Mivak
Mivak...The other site!
pi_23664572
Hoi Morwen,

Bedankt voor een bezoekje aan mijn site. Misschien dat je me even kunt mailen om welke stem het gaat die zo hard klinkt, dan kan ik hem aanpassen. Je werkt met zenders die je niet kan verstaan. Dus buitenlandse zenders. In Cooledit kun je er een mooie 'mengtaal' van maken. De stemmen die je hoort komen niet voor tijdens het afspelen van die 'mengtaal' en hebben vaak een hele andere klank dan de oorsprongkelijke stemmen. Mensen die overleden zijn hebben inderdaad geen stembanden en geen strottenhoofd meer zoals zoals sommige opmerken. Daarom gebruik je ook materiaal wat je de entiteiten aanbied als materiaal om de stemmen mee te vormen. Dit is niet altijd nodig zoals je misschien wel weet. Je kunt namelijk ook stemmen doorkrijgen zonder achtergrond materiaal.

Even voor KarmaniaK over het stukje van No Doubt. Ik ken de tekst en het nummer heel goed. Na goed onderzoek heb ik besloten om het nummer op mijn site te zetten. Een andere fan van die band heeft ook gezegt dat er iets wordt gezongen wat niet op het origineel staat. Zo draaide ik tijdens een opname eens het nummer Secret van The Beatles. Op een gegeven moment werd de muziek gewoon weggedrukt en zei een stem: 'Jongen jij weet nog niet alles.' En zo is het ook, wij weten als mensen maar een heel klein beetje.

Groetjes,
Mivak
http://home.planet.nl/~mivak
  dinsdag 30 november 2004 @ 12:30:29 #52
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_23666006
leuke site mivak
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator dinsdag 30 november 2004 @ 12:52:24 #53
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_23666466
quote:
Op zondag 19 mei 2002 18:36 schreef deGVR het volgende:
Dit is een broodje aap verhaal . Op discovery komt altijd op zondag het programma Mythbusters. Die gasten proberen allemaal mythes te bewijzen/ontkrachten. Zo hadden ze dus laatst de schedel van een mens genomen (dood uiteraard ), in de tanden door een tandarts vullingen aan laten brengen, en vervolgens met professionele apparatuur proberen een of ander signaal via die vullingen op te vangen. Ze hebben het dus ontkracht want er werd niets gemeten.

Voorstukje van die mythe was Lucille Ball die dat verhaal in een of andere show eens een keer verteld heeft, dat ze een radiozender in dr hoofd hoorde en dat dat door de vullingen kwam. Niet dus, het werd ontkracht. Is een heel interessant programma vind ik, dat Mythbusters, ik probeer er zo vaak mogelijk naar te kijken.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 30 november 2004 @ 20:12:00 #54
100586 Hiph0p2oo4
Waar zijn m'n 7500 posts?
pi_23677228
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 12:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit is een broodje aap verhaal . Op discovery komt altijd op zondag het programma Mythbusters. Die gasten proberen allemaal mythes te bewijzen/ontkrachten. Zo hadden ze dus laatst de schedel van een mens genomen (dood uiteraard ), in de tanden door een tandarts vullingen aan laten brengen, en vervolgens met professionele apparatuur proberen een of ander signaal via die vullingen op te vangen. Ze hebben het dus ontkracht want er werd niets gemeten.

Voorstukje van die mythe was Lucille Ball die dat verhaal in een of andere show eens een keer verteld heeft, dat ze een radiozender in dr hoofd hoorde en dat dat door de vullingen kwam. Niet dus, het werd ontkracht. Is een heel interessant programma vind ik, dat Mythbusters, ik probeer er zo vaak mogelijk naar te kijken.
De tandpiloot

Ik heb ooit es een site gezien van zo'n psycho gast die dacht dat hij stemmen binnenkreeg via zijn kies .

Lachte me kapot, maar volgens mij was die man niet helemaal 100 %
Hier moet ik iets grappigs neerzetten.
Maar dan zouden jullie me nog vergeten, alsof ik hier helemaal niks stond.
Dus eigenlijk is deze signatuur nutteloos.
Had ik maar niks neergezet.
pi_23682615
Mivak, je eigen site (constant) noemen op dit forum is spam en dat is niet toegestaan hier. Je kan je homepage prima in je profiel kwijt, users kunnen dan op het huisje bij je berichten klikken en dan komen ze meteen bij jouw site uit.

Zou ook wel vriendelijk zijn om op z'n minst Fok + Truth op jouw site te linken. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 1 december 2004 @ 17:13:06 #56
109323 Mivak
Mivak...The other site!
pi_23697546
Hi Muus,

Spam is volgens mijn idee het sturen van grote hoeveelheden ongewenste e-mail, maar kan er ook naast zitten en dan heb ik niet goed opgelet tijdens mijn opleiding. Ik heb geen 'huisje' gezien. Maar ik zal het niet meer doen hoor. Mijn site is uitsluitend een bandstemmen site. Daar komen dus uitsluitend links op naar bandstemmen sites. Als ik alle links moet gaan plaatsen naar forums waar ik in reageer, dan krijg ik het erg druk de komende dagen.

Groetjes zonder URL,
Mivak
  woensdag 1 december 2004 @ 17:23:41 #57
109323 Mivak
Mivak...The other site!
pi_23697790
Tjeetje Muus,
Heb het huisje gevonden...eindelijk!
Kwestie van goed invullen; m'n url stond een regel te laag :-(
Mivak
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 1 december 2004 @ 18:06:34 #58
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_23698681
tvp, hee mivak ik kan er vaak echt helemaal nix inhoren in die geluidsvoorbeeldjes op je site
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_23699240
quote:
Op woensdag 1 december 2004 18:06 schreef paultjuhhh het volgende:
tvp, hee mivak ik kan er vaak echt helemaal nix inhoren in die geluidsvoorbeeldjes op je site
LOL ja, ik kan er ook helemaal niets uithalen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_23701340
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 11:17 schreef Mivak het volgende:

Misschien dat je me even kunt mailen om welke stem het gaat die zo hard klinkt, dan kan ik hem aanpassen.
Het is fragment nummer 5 gelijk op de eerste pagina. Het verschil met de andere fragmenten is best wel groot en als je met je oor al dichtbij je speaker zit om de stem te kunnen verstaan is dat best even schrikken
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zondag 9 januari 2005 @ 12:44:09 #61
109323 Mivak
Mivak...The other site!
pi_24482186
Thomas Alva Edison maakte een speciaal apparaat, waarmee hij probeerde stemmen uit het hiernamaals te ontvangen. Hij had hiervoor een speciaal apparaat gemaakt. Dit apparaat was gevuld met een gemisch goedje genaamd: potassium permanganate. Weet iemand misschien wat voor spul dat is en waar dit normaal gesproken voor word gebruikt? Ben zeer benieuwd naar de antwoorden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mivak op 09-01-2005 13:15:00 ]
pi_24489106
We gaan verder in Bandstemmen \ EVP's .

Slotje.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')