Ik heb bij Mariska Orban-de Haas en haar tweelingzus op school gezeten. (Google die naam maar even). Mariska is dus helemaal op de orthodox-rechts-christelijke tour gegaan. Echt behoorlijk extreem. Die heet ondertussen dus ook weer gewoon "Mariska de Haas", had met haar ultra-christelijke waarden over gezin en volgzame vrouw toch ff buiten de deur liggen neuken.quote:Op zondag 6 september 2026 00:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja zo onvoorstelbaar hoe die gedachtengang dan is. Ik had lang geleden een heel gelovige collega die me bijna veroordeelde dat ik ging samenwonen. Hij was netjes getrouwd. Een jaar of 15 later kwam ik er via Facebook achter dat hij inmiddels gescheiden was. De man die zonodig een oordeel over andermans leven moest geven.
Ik denk dat je geen geloof nodig hebt voor normen en waarden. Dat is wat er schort aan een heleboel mensen.quote:Op zondag 6 september 2026 00:53 schreef kree het volgende:
ik denk we moeten onze principes niet nalaten, maar denk wel ook in hoe christelijk is. of dus die niet christelijk zijn. als samenleving wel vooruit moeten gaan.
manier erop maakt me niet uit, maar begint met beetje compassie. en doel ik niet op grenzen open.
maar wel voor die echt hulp nodig hebben.... sta daar achter en zal ik voor staan ook.
@enzoquote:Op zondag 6 september 2026 00:56 schreef kree het volgende:
hoop snappen jullie beetje mijn idee.... en ook waarom en christelijk Enzo? anders vraag.
denk ook niet? maarja helaas is dat er altijd en denk niet zal weg gaan ook.quote:Op zondag 6 september 2026 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen geloof nodig hebt voor normen en waarden. Dat is wat er schort aan een heleboel mensen.
Heb uiteraard even gegoogled en kwam o.a. dit tegen:quote:Op zondag 6 september 2026 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb bij Mariska Orban-de Haas en haar tweelingzus op school gezeten. (Google die naam maar even). Mariska is dus helemaal op de orthodox-rechts-christelijke tour gegaan. Echt behoorlijk extreem. Die heet ondertussen dus ook weer gewoon "Mariska de Haas", had met haar ultra-christelijke waarden over gezin en volgzame vrouw toch ff buiten de deur liggen neuken.
Stukje opvoeding is al een goed begin.quote:Op zondag 6 september 2026 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
denk ook niet? maarja helaas is dat er altijd en denk niet zal weg gaan ook.
en naja denk ik ben vrij gelovig dan en hoop voor alle goeds. en dat zouden meer moeten doen.
quote:Op zondag 6 september 2026 00:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb uiteraard even gegoogled en kwam o.a. dit tegen:
Daarnaast viel ze begin april 2019 op door weekblad Donald Duck te betichten van LGBTQ-indoctrinatie
Oh en nog andere dingen, maar pffff.
nou jij zegt opvoeden zonder geloof overtuiging dus?quote:Op zondag 6 september 2026 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Stukje opvoeding is al een goed begin.
Dat was echt nog niet haar dieptepuntquote:Op zondag 6 september 2026 00:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb uiteraard even gegoogled en kwam o.a. dit tegen:
Daarnaast viel ze begin april 2019 op door weekblad Donald Duck te betichten van LGBTQ-indoctrinatie
Oh en nog andere dingen, maar pffff.
Ja absoluut zonder die kerk kermis.quote:Op zondag 6 september 2026 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou jij zegt opvoeden zonder geloof overtuiging dus?
Er zijn toch genoeg mensen zonder geloof die prima kinderen kunnen opvoeden.quote:Op zondag 6 september 2026 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou jij zegt opvoeden zonder geloof overtuiging dus?
juist. wilde ff checken of je er nog bij was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |