abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221735544
:7
pi_221735545
naja eerlijker kan ik weer niet zijn.
Do what you love, love what you do!
pi_221735547
pi_221735549
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 00:44 schreef Shii het volgende:

[..]
Ja zo onvoorstelbaar hoe die gedachtengang dan is. Ik had lang geleden een heel gelovige collega die me bijna veroordeelde dat ik ging samenwonen. Hij was netjes getrouwd. Een jaar of 15 later kwam ik er via Facebook achter dat hij inmiddels gescheiden was. De man die zonodig een oordeel over andermans leven moest geven.
Ik heb bij Mariska Orban-de Haas en haar tweelingzus op school gezeten. (Google die naam maar even). Mariska is dus helemaal op de orthodox-rechts-christelijke tour gegaan. Echt behoorlijk extreem. Die heet ondertussen dus ook weer gewoon "Mariska de Haas", had met haar ultra-christelijke waarden over gezin en volgzame vrouw toch ff buiten de deur liggen neuken. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_221735550
pi_221735551
ik denk we moeten onze principes niet nalaten, maar denk wel ook in hoe christelijk is. of dus die niet christelijk zijn. als samenleving wel vooruit moeten gaan.

manier erop maakt me niet uit, maar begint met beetje compassie. en doel ik niet op grenzen open.

maar wel voor die echt hulp nodig hebben.... sta daar achter en zal ik voor staan ook.
pi_221735552
pi_221735554
lol naja genoeg serieuze shit gehad., ik had gewoon hele leuke dingen met bandjes. christelijk en nog....
pi_221735555
pi_221735560
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 00:53 schreef kree het volgende:
ik denk we moeten onze principes niet nalaten, maar denk wel ook in hoe christelijk is. of dus die niet christelijk zijn. als samenleving wel vooruit moeten gaan.

manier erop maakt me niet uit, maar begint met beetje compassie. en doel ik niet op grenzen open.

maar wel voor die echt hulp nodig hebben.... sta daar achter en zal ik voor staan ook.
Ik denk dat je geen geloof nodig hebt voor normen en waarden. Dat is wat er schort aan een heleboel mensen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221735561
hoop snappen jullie beetje mijn idee.... en ook waarom en christelijk Enzo? anders vraag.
pi_221735562
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 00:56 schreef kree het volgende:
hoop snappen jullie beetje mijn idee.... en ook waarom en christelijk Enzo? anders vraag.
@enzo
pi_221735563
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 00:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk dat je geen geloof nodig hebt voor normen en waarden. Dat is wat er schort aan een heleboel mensen.
denk ook niet? maarja helaas is dat er altijd en denk niet zal weg gaan ook.

en naja denk ik ben vrij gelovig dan en hoop voor alle goeds. en dat zouden meer moeten doen.
pi_221735564
pi_221735566
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik heb bij Mariska Orban-de Haas en haar tweelingzus op school gezeten. (Google die naam maar even). Mariska is dus helemaal op de orthodox-rechts-christelijke tour gegaan. Echt behoorlijk extreem. Die heet ondertussen dus ook weer gewoon "Mariska de Haas", had met haar ultra-christelijke waarden over gezin en volgzame vrouw toch ff buiten de deur liggen neuken. :')
Heb uiteraard even gegoogled en kwam o.a. dit tegen:
Daarnaast viel ze begin april 2019 op door weekblad Donald Duck te betichten van LGBTQ-indoctrinatie

Oh en nog andere dingen, maar pffff.
pi_221735568
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 00:57 schreef kree het volgende:

[..]
denk ook niet? maarja helaas is dat er altijd en denk niet zal weg gaan ook.

en naja denk ik ben vrij gelovig dan en hoop voor alle goeds. en dat zouden meer moeten doen.
Stukje opvoeding is al een goed begin.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221735569
Maar laten vooral al deze theologische discussies ons niet af leiden van de reden waarom wij werkelijk allemaal op deez aard zijn: ZOVEEL MOGELIJK BOLKEN!1!!1! :B ):O :B ):O
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_221735571
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 00:58 schreef Shii het volgende:

[..]
Daarnaast viel ze begin april 2019 op door weekblad Donald Duck te betichten van LGBTQ-indoctrinatie

:')
Kom niet aan Donald Duck :(
pi_221735572
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 00:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Stukje opvoeding is al een goed begin.
nou jij zegt opvoeden zonder geloof overtuiging dus?
pi_221735573
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 00:58 schreef Shii het volgende:

[..]

Dat was echt nog niet haar dieptepunt :') Wel denk ik zo'n beetje het laatste waar ze mee in het nieuws kwam.
pi_221735575
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 00:59 schreef kree het volgende:

[..]
Ja absoluut zonder die kerk kermis.
pi_221735576
De kerk hoort niet letterlijk bij de opvoeding enkel de gedachte doe goed en die geen kwaad etc
pi_221735577
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 00:59 schreef kree het volgende:

[..]
Er zijn toch genoeg mensen zonder geloof die prima kinderen kunnen opvoeden.
pi_221735579
precies
pi_221735581
quote:
10s.gif Op zondag 6 september 2026 01:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja absoluut zonder die kerk kermis.
juist. wilde ff checken of je er nog bij was.

Ik denk opzicht is dat niet eens een slecht idee nl?
maar weet niet, mensen hebben altijd hoop in hogere macht of weet ik veel.

Of dat nu klopt ik kan het niet bewijzen, maar hoop het voor mezelf.
maar snap je best.

Mss idd moeten we kinderen niet opvoeden met dit soort geloof dingen....

Alleen dit gaat nog honderden jaren kosten he? wij maken het niet meer mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')