Dat is werd bij mij op school al niet gedaan laat staan nuquote:Op zondag 6 september 2026 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
tis christelijke opwekking voor kinderen? ik heb die hele bundel btw in bladmuziek, zitten best leuke liedjes bij.
bij mij ook niet toch vroeger?quote:Op zondag 6 september 2026 00:32 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Dat is werd bij mij op school al niet gedaan laat staan nu
Ik weet niet wat je nu allemaal probeert te zeggenquote:Op zondag 6 september 2026 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
bij mij ook niet toch vroeger?
bedoel. nu ook niet dat christelijke, maar hebben ze zelfde soort liedjes die wel beetje leuk zijn?
leg het je uit, vroeger moesten we saaie gezangen en psalmen zingen op school.quote:Op zondag 6 september 2026 00:35 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nu allemaal probeert te zeggen
Dit is creepy kreequote:Op zondag 6 september 2026 00:35 schreef kree het volgende:
ik word altijd wel een beetje vrolijk van die kinderen opwekking liedjes eigenlijk,,,, hmmm.
Ik zat op een Katholieke basisschool maar kan me geen liederen herinrenquote:Op zondag 6 september 2026 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
leg het je uit, vroeger moesten we saaie gezangen en psalmen zingen op school.
Nu doen ze leuke liedjes. en weet niet of wat er voor verschil in zit tussen christelijke scholen of niet. Maar eigenlijk maakt dat niet uit.
Ook voor christelijke scholen zijn er nu natuurlijk veel leukere en meer positief liedjes.
zo is het niet bedoelt, maargoed dat weet je ook wel. het is gewoon veel vrolijker als vroeger....quote:
Mijn hondskatholieke oma dacht dus ook dat ze een nichtje dat was gaan samen wonen voordat ze getrouwd was "niet in de hemel terug zou zien". Haar letterlijke woorden.quote:Op zondag 6 september 2026 00:34 schreef Shii het volgende:
Maar ik was wel een beetje klaar met de kerk toen me als puber duidelijk werd hoe ze over homoseksualiteit dachten en dat je in zonde zou leven door samen te wonen en niet te trouwen.
niet wat gezangen nee? dan heb je niet goed opgeletquote:Op zondag 6 september 2026 00:38 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik zat op een Katholieke basisschool maar kan me geen liederen herinren
Ik denk dat Protestanten veel meer met het geloof bezig zijn dan de Katholieken.quote:Op zondag 6 september 2026 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
niet wat gezangen nee? dan heb je niet goed opgelet
Ik heb geen idee want ik klik die zooi ook niet aan (sorry) Ik ben geen fan van het geloof in het algemeen.quote:Op zondag 6 september 2026 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
zo is het niet bedoelt, maargoed dat weet je ook wel. het is gewoon veel vrolijker als vroeger....
hmmm weet ik niet? op heel andere manier wss?quote:Op zondag 6 september 2026 00:40 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik denk dat Protestanten veel meer met het geloof bezig zijn dan de Katholieken.
Nou zoals ik al zei was dat niet standaard zo op een katholieke school. Het enige dat ik me van vroeger kan herinneren is dat we wel begonnen met bidden, maar nooit met het zingen van een psalm.quote:Op zondag 6 september 2026 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
niet wat gezangen nee? dan heb je niet goed opgelet
zeker psalmen wel op katholieke scholen ook......... LOL
ja ik dwing je niet, mss moet je het wel aanklikken om ff te kunnen denken wat ik bedoel?quote:Op zondag 6 september 2026 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idee want ik klik die zooi ook niet aan (sorry) Ik ben geen fan van het geloof in het algemeen.
Ehm dat deden wij 1x per week ofzoquote:Op zondag 6 september 2026 00:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou zoals ik al zei was dat niet standaard zo op een katholieke school. Het enige dat ik me van vroeger kan herinneren is dat we wel begonnen met bidden, maar nooit met het zingen van een psalm.
Ja zo onvoorstelbaar hoe die gedachtengang dan is. Ik had lang geleden een heel gelovige collega die me bijna veroordeelde dat ik ging samenwonen. Hij was netjes getrouwd. Een jaar of 15 later kwam ik er via Facebook achter dat hij inmiddels gescheiden was. De man die zonodig een oordeel over andermans leven moest geven.quote:Op zondag 6 september 2026 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn hondskatholieke oma dacht dus ook dat ze een nichtje dat was gaan samen wonen voordat ze getrouwd was "niet in de hemel terug zou zien". Haar letterlijke woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |