Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat je ook uit veiligheidsoverwegingen in deze sector niet je echte naam enzo gaat delen met eender welke klant.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik moet nog iemand tegen komen die juiste gegevens op geeft. Want als je juiste gegevens op geeft. Word je alsnog gestraft.
Dit dus. De menselijke maat is weg.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:12 schreef Harvest89 het volgende:
Ze moesten eens weten hoeveel vrouwen oud en jong daten in ruil voor geld of goederen, uitkering of niet.
Dit is trouwens gewoon ziek en belachelijk van de gemeente. Op iemand stampen die al half op de grond ligt. Want meestal als iemand dat vanuit de bijstand doet, zijn er veel grotere problemen aanwezig. Zoals verslavingen, of schuldproblematiek. Hulp is nodig, geen straf.
Kan het nogsteeds een parasiet zijn als ze wel kan werken, maar dat niet doet.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En als ze op de bank blijft liggen en met zichzelf gaat spelen gratis, dan, is het opeens geen "parasiet" meer?
Wie gaat er dan ook met zijn eigen auto naar een seksdate, als je in de bijstand zit. Als de buurman een hekel aan je heeft, geeft-ie je al aan.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:33 schreef -XOR- het volgende:
Dit is geil. De fraudegestapo maakt dus betaalde seksafspraken met vrouwen, die vrouwen komen dan naar ze toegereden, tijdens het neuken trekt (hihi) een andere beambte het kenteken na en als er dan uitkomt dat zo'n vrouw in de bijstand zit krijgt ze een vordering.
Ken er 2 die wel ok zijn. Van de 15 die hier rondmiepen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Pure stasi praktijken.
BOA's zijn een van de laagste soort mensen die je kunt tegen komen. Alleen wielrenners zijn erger.
Ja dat is een fulltime job. Net zoals burgers naaien tijdens de toeslagenaffaire met bijv "afpakjesdag"quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:25 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
[..]
Echt een viespeuken daar bij de gemeente om zulke ''dates'' te organiseren, die hebben echt niks beters te doen. Is dat een full time job ofzo?
[ afbeelding ]
weten ze ook eens hoe het voelt om genaaid te wordenquote:Op zaterdag 5 september 2026 14:09 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Maar zij verdiende er blijkbaar mee bij. Dat mag, maar dan verlies je gewoon recht op bijstand. Anders ben je aan het parasiteren op anderen.
Waar lees jij dat ze een arbeidshandicap heeft?quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat je je benen in de lucht kan houden betekent niet dat je voor een werkgever voor salaris kunt werken.
Dat is het probleem met tig mensen in de bijstand. Werkgevers hebben er geen interesse in omdat ze regelmatig een of andere arbeidshandicap hebben.
Met de zware bezuinigingen door de jaren heen in andere ziekte uitkeringen zijn die mensen allemaal de bijstand ingerold, want dat is voor de overheid simpelweg goedkoper.
Dit is geil, hoe kom ik met zulke vrouwen in contact?quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:12 schreef Harvest89 het volgende:
Ze moesten eens weten hoeveel vrouwen oud en jong daten in ruil voor geld of goederen, uitkering of niet.
Vroeger ging dat heel makkelijk via internet en apps. Zelf regelmatig gedaan.quote:Op zondag 6 september 2026 10:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit is geil, hoe kom ik met zulke vrouwen in contact?
Welke apps waren dat, en waarom lukt dat nu niet meer?quote:Op zondag 6 september 2026 11:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vroeger ging dat heel makkelijk via internet en apps. Zelf regelmatig gedaan.
Nu zul je denk ik toch echt de meid zelf moeten benaderen, persoonlijk, of via social media.
Sexjobs, nextdoor, speurders, facebook.quote:Op zondag 6 september 2026 12:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Welke apps waren dat, en waarom lukt dat nu niet meer?
Ik heb geen contact met vrouwen en/of social media.
Komen ze niet toevallig in jouw buurt als nieuwe medewerker om vervolgens de volgende dag alweer "ander werk" te hebben, omdat ze "zo ongelofelijk knap" zijn?quote:Op zondag 6 september 2026 12:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Welke apps waren dat, en waarom lukt dat nu niet meer?
Ik heb geen contact met vrouwen en/of social media.
Klinkt onaardig wat ik ga zeggen. Maar heb het gevoel dat het hier niet gaat om iemand waar je graag intiem mee bent.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:00 schreef Hexagon het volgende:
Waar kun je solliciteren voor een baan als controleur?
En Kinky dan? Geen ervaring mee, maar dat ook toch zoiets? En sexjobs bestaat ook nog zie ik.quote:Op zondag 6 september 2026 12:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Sexjobs, nextdoor, speurders, facebook.
Nu is misschien alleen Facebook nog een optie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |