abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221735228
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 22:29 schreef VEM2012 het volgende:
Bij espn was ajax de eerste helft de bovenliggende partij…

Gelachen!
Mwoh, qua hachelijke momenten in de verdediging is dat toch niet onverdedigbaar? Al gebeurde er voor het Ajax-doel natuurlijk ook het eea. Ik heb m'n telraam er niet bij gepakt helaas.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_221735463
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Mwoh, qua hachelijke momenten in de verdediging is dat toch niet onverdedigbaar? Al gebeurde er voor het Ajax-doel natuurlijk ook het eea. Ik heb m'n telraam er niet bij gepakt helaas.
Na de 0-1 krijgt PSV 2 grote kansen op de 0-2 (vrije bal voor Fernandez en Bommel die Pepi over het hoofd ziet en zelf over schiet). Eerste 20 minuten duidelijk voor PSV.

Daarna valt de 1-1 en krijgt ajax momentum, resulterend in 2 grote kansen voor Brandt/Berghuis en daarna Klaassen. Kwartier lang PSV grip kwijt.

Laatste 10 minuten krijgt OSV weer grip. Dit resulteert in een grote kans voor Perisic en de 1-2.

Tweede helft heeft PSV alles onder controle en zijn er nauwelijks kansen. Meer aan het einde komen er weer wat kansen voor PSV (Mijnans) en valt de 1-3.

Ajax is dus een kwartier de bovenliggende partij geweest, PSV minimaal een uur.
pi_221735472
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 00:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Na de 0-1 krijgt PSV 2 grote kansen op de 0-2 (vrije bal voor Fernandez en Bommel die Pepi over het hoofd ziet en zelf over schiet). Eerste 20 minuten duidelijk voor PSV.

Daarna valt de 1-1 en krijgt ajax momentum, resulterend in 2 grote kansen voor Brandt/Berghuis en daarna Klaassen. Kwartier lang PSV grip kwijt.

Laatste 10 minuten krijgt OSV weer grip. Dit resulteert in een grote kans voor Perisic en de 1-2.

Tweede helft heeft PSV alles onder controle en zijn er nauwelijks kansen. Meer aan het einde komen er weer wat kansen voor PSV (Mijnans) en valt de 1-3.

Wij van WC-Eend
pi_221735474
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 00:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar we hadden het specifiek over de eerste helft toch? Tweede helft was het allemaal wat minder van beide kanten, al had het ook toen qua score nog alle kanten op gekund. Boeien, lekkere 1-3 gehaald in wat op papier de moeilijkste uitwedstrijd van het seizoen is *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_221735483
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 00:29 schreef CR7 het volgende:

[..]
Wij van WC-Eend
mwaw. Uiteindelijk kwam ajax tekort. We hadden nog wel een uur kunnen doorgaan, ook dan zou er geen goal vallen denk.
pi_221735484
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 09:36 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het blijft toch wel mooi hè, die zucht naar erkenning :D

@:Caland

Als PSV ooit zou degraderen zou men een beetje gniffelen in de hoofdstad en Rotterdam. Verder maakt niemand zich echt druk.

Als de aartsrivaal zou degraderen breken er volksfeesten uit en zijn mensen drie dagen volledig van slag.

Dat is het verschil.
Ah ja, dat komt omdat jullie samen altijd voor plek 2 strijden toch?
pi_221735605
Genoten van de werklust van held Van Bommel en Sano _O_

Ook goed om te zien dat Obispo mondjes begint te snoeren, das ik met Geert een complementair koppeltje. Heb je eindelijk weer eens een sterk centrum na een jaar of 15
  zondag 6 september 2026 @ 01:24:49 #108
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221735646
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 01:10 schreef PSVCL het volgende:

Ook goed om te zien dat Obispo mondjes begint te snoeren, das ik met Geert een complementair koppeltje. Heb je eindelijk weer eens een sterk centrum na een jaar of 15
Obeestpo is lekker bezig _O_
Geert, Sano, Bommel ook goed. Viel zeker niet tegen, maar we kunnen nog wel beter :)
pi_221735808
Heerlijk dat we weer eens van Ajax gewonnen hebben. Daar was ik even aan toe zeg. Zit echt wel muziek in deze ploeg.

Ik heb nu al zin in de traantjes van Mike Verweij maandag _O_
  FOK!Fotograaf zondag 6 september 2026 @ 07:28:28 #110
842 Zorro
Z
pi_221736123
Even de NOS samenvatting gekeken.
Die scheids bakt er echt helemaal niks van.
Ik zie nu pas dat Bouwman zelf duidelijk aangeeft dat het een blessure aan de borst is. Dan mag er helemaal geen extra wissel komen. Wat een prutser.

En de overtreding van Amrabat werd daar ook duidelijk benoemd als fout van de scheidsrechter om er niks aan te doen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221736155
Hahaha alle Ajacieden weer boos. Wat is het leven toch oneerlijk voor ze.

Mooie overwinning. Werd weer eens tijd, lekker!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_221736160
quote:
6s.gif Op zondag 6 september 2026 07:28 schreef Zorro het volgende:
Even de NOS samenvatting gekeken.
Die scheids bakt er echt helemaal niks van.
Ik zie nu pas dat Bouwman zelf duidelijk aangeeft dat het een blessure aan de borst is. Dan mag er helemaal geen extra wissel komen. Wat een prutser.

En de overtreding van Amrabat werd daar ook duidelijk benoemd als fout van de scheidsrechter om er niks aan te doen.
Blessure aan de borst. Loopt met een gigantisch ei onder zijn oog van het veld. Goed verhaal met je Nos samenvatting.
  FOK!Fotograaf zondag 6 september 2026 @ 08:00:39 #113
842 Zorro
Z
pi_221736167
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 07:58 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Blessure aan de borst. Loopt met een gigantisch ei onder zijn oog van het veld. Goed verhaal met je Nos samenvatting.
Dat moet je Bouwman verwijten, niet mij. Die geeft aan dat het aan de borst is.
pi_221736172
quote:
6s.gif Op zondag 6 september 2026 08:00 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dat moet je Bouwman verwijten, niet mij. Die geeft aan dat het aan de borst is.
Die geeft daarmee meermaals aan dat hij moeilijk adem kan halen ongelofelijke dropveter.
pi_221736173
Nee hoor scheids, doe maar geen witte wissel. Het is mijn borst, dit ei onder mijn oog is niks!!!
  FOK!Fotograaf zondag 6 september 2026 @ 08:02:26 #116
842 Zorro
Z
pi_221736174
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 08:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Die geeft daarmee meermaals aan dat hij moeilijk adem kan halen ongelofelijke dropveter.
Ja dat krijg je met een borstblessure, dokter.
pi_221736190
quote:
6s.gif Op zondag 6 september 2026 08:02 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ja dat krijg je met een borstblessure, dokter.
Oh, stom. Met een borstblessure kan er natuurlijk geen sprake zijn van een hoofdblessure.

Bedankt, dokter.
pi_221736202
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 07:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hahaha alle Ajacieden weer boos. Wat is het leven toch oneerlijk voor ze.

Mooie overwinning. Werd weer eens tijd, lekker!
Jammer dat ESPN in het begin van de wedstrijd en bij de 1-1 steeds inzoomde op die vader en kind maar dat naliet bij de 1-2 en 1-3.

#kutvolk
U MAD?
pi_221736209
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 08:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Weet je wie pas moeilijk adem kan halen bij Ajax?!?

@Zipportal
U MAD?
  FOK!Fotograaf zondag 6 september 2026 @ 08:10:59 #120
842 Zorro
Z
pi_221736213
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 08:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Oh, stom. Met een borstblessure kan er natuurlijk geen sprake zijn van een hoofdblessure.

Bedankt, dokter.
Bij de welbekende rode kaart van Veerman had Meerdink ook een hoofdblessure. Die speelde gewoon door.
Hoofdblessure betekent niet dat je daardoor niet verder kan. Wat wel een vereiste is voor zo'n extra wissel. Bouwman kon niet verder door zijn borst. Niet zijn hoofd. Ook al had ie daar ook een beetje auw.
pi_221736222
quote:
6s.gif Op zondag 6 september 2026 08:10 schreef Zorro het volgende:

[..]
Bij de welbekende rode kaart van Veerman had Meerdink ook een hoofdblessure. Die speelde gewoon door.
Hoofdblessure betekent niet dat je daardoor niet verder kan. Wat wel een vereiste is voor zo'n extra wissel. Bouwman kon niet verder door zijn borst. Niet zijn hoofd. Ook al had ie daar ook een beetje auw.
Het is zondag 8:00 en Zorro zet zichzelf bewust maar wat graag voor lul voor wat aandacht. Erg schattig.
pi_221736228
quote:

[..]
Doe dit maar niet.
  FOK!Fotograaf zondag 6 september 2026 @ 08:15:39 #123
842 Zorro
Z
pi_221736230
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 08:13 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Het is zondag 8:00 en Zorro zet zichzelf bewust maar wat graag voor lul voor wat aandacht. Erg schattig.
Blijft een leuke rubriek, ajax fans die de scheidsrechter slecht vonden maar hem dan toch gaan verdedigen.
pi_221736239
quote:
6s.gif Op zondag 6 september 2026 08:15 schreef Zorro het volgende:

[..]
Blijft een leuke rubriek, ajax fans die de scheidsrechter slecht vonden maar hem dan toch gaan verdedigen.
Als je zo wild om je heen begint te slaan zonder enige logica vind ik het niet meer schattig hoor.
pi_221736241
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 08:13 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Vind het vooral zorgwekkend hoe jij en William (wie?) elkaar circle jerken rondom het onderwerp ‘van Bommel en de overtreding’. Trek elkaar af als je nog zoveel spanning hebt na de wedstrijd.
U MAD?
  Redactie Sport zondag 6 september 2026 @ 08:31:31 #126
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221736268
Het zal me aan mijn reet roesten waarom de witte wissel plaatsvond (vervelend voor Bouwman natuurlijk, dat wel, een blessure wens je niemand toe), uiteindelijk hebben we gewonnen dus kan het mij verrotten of die witte wissel terecht of onterecht was
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221736430
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Maar we hadden het specifiek over de eerste helft toch? Tweede helft was het allemaal wat minder van beide kanten, al had het ook toen qua score nog alle kanten op gekund. Boeien, lekkere 1-3 gehaald in wat op papier de moeilijkste uitwedstrijd van het seizoen is *O*
Ook in de eerste helft is ajax maar een kwartier de bovenliggende partij geweest en had een echt effectief PSV de wedstrijd in het eerste kwart al in het slot geduwd.
pi_221736437
quote:

[..]
Ach Zorro.
pi_221736445
quote:

Ik zou als ik Steward was dan ook Geertruida gewoon snel proberen vast te leggen. Duidelijke aanwinst om ook de komende jaren het vreemdelingenlegioen van Temu Cruijff te veroordelen tot een bijrol, net zo lang tot de financiële boemerang hem in de nek raakt.
pi_221736496
quote:

Het probleem met Obispo is nooit geweest dat hij niet kan voetballen/verdedigen. Zijn probleem zat hem in een combinatie van concentratie en oliedomme overtredingen.

Een stuk ervaring heeft hem wat beide betreft echt enorm geholpen. Hij zal nooit bij City terecht komen, maar met een goede buurman kan hij meer dan prima mee bij PSV.
  zondag 6 september 2026 @ 09:32:10 #131
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_221736609
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 09:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik zou als ik Steward was dan ook Geertruida gewoon snel proberen vast te leggen. Duidelijke aanwinst om ook de komende jaren het vreemdelingenlegioen van Temu Cruijff te veroordelen tot een bijrol, net zo lang tot de financiële boemerang hem in de nek raakt.
Zoals ik al zei; meteen de beste verdediger van de Eredivisie. Heeft de Nederlandse competitie al eerder uitgespeeld.
  Redactie Sport zondag 6 september 2026 @ 09:36:19 #132
pi_221736635
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 09:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ook in de eerste helft is ajax maar een kwartier de bovenliggende partij geweest en had een echt effectief PSV de wedstrijd in het eerste kwart al in het slot geduwd.
Van minuut 15 tot 35 Ajax wel écht beter en PSV vond ik alleen het eerste kwartier dominant. Daarna was PSV de gehele wedstrijd licht beter, maar in die 20 minuten had je er ook wel echt 3 kunnen slikken.
pi_221736659
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Van minuut 15 tot 35 Ajax wel écht beter en PSV vond ik alleen het eerste kwartier dominant. Daarna was PSV de gehele wedstrijd licht beter, maar in die 20 minuten had je er ook wel echt 3 kunnen slikken.
Klopt. Daarnaast was dat doelpunt van Geertruida of een wereldbal, of een zondagsschot. Die van Bajaktarevic was klasse. De uitslag had ook heel anders kunnen zijn en in het voordeel van Ajax kunnen vallen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221736667
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 09:41 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Klopt. Daarnaast was dat doelpunt van Geertruida of een wereldbal, of een zondagsschot. Die van Bajaktarevic was klasse. De uitslag had ook heel anders kunnen zijn en in het voordeel van Ajax kunnen vallen.
Die van Bajrak gaat er bij een goede keeper natuurlijk nooit in.
  Redactie Sport zondag 6 september 2026 @ 09:48:50 #135
pi_221736700
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 09:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Die van Bajrak gaat er bij een goede keeper natuurlijk nooit in.
Als je dit ziet vraag je je toch af hoe dat een van de beste keepers van de wereld is geweest ja.
  zondag 6 september 2026 @ 09:50:13 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221736709
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als je dit ziet vraag je je toch af hoe dat een van de beste keepers van de wereld is geweest ja.
Dat schot was wel echt heel hard en perfect in de hoek toch. Wellicht dat een topkeeper die heeft maar ook geen fout
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221736749
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 09:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat schot was wel echt heel hard en perfect in de hoek toch. Wellicht dat een topkeeper die heeft maar ook geen fout
Ik denk dat Ter Stegen iets te veel gepositioneerd stond voor de korte hoek en dat hij vroeger dan de verre hoek ook wel kon bereiken, maar nu niet meer.

Het is in ieder geval niet meer wat het was, wat logisch is want dan had hij niet bij Ajax onder de lat gestaan.
pi_221736901
Vermakelijke wedstrijd die ik helaas maar deels heb kunnen zien. Uiteindelijk wel een (licht) verdiende overwinning voor PSV vind ik, al had Ajax met name vlak voor rust de kans om de wedstrijd definitief naar zich te te trekken met een aantal grote kansen.

En laten we gewoon eerlijk zijn: van Bommel had er gewoon met rood af gemoeten. Dit is precies wat ik bedoel met 'wat is de intentie' en tevens exact de reden waarom iemand die zelf nooit heeft gevoetbald nooit een goede scheidsrechter kan worden. Bouwman kijkt naar de bal en van Bommel heeft maar 1 doelwit: Bouwman. Ik denk dat hij in een replay niet eens kan aanwijzen waar de bal zich op dat moment bevond :')

Jammer, want nu gaat het natuurlijk alleen maar over wel of geen rood; ik heb het liever over dat PSV gewoon zeer verdienstelijk staat te voetballen en dat je gewoon deze 6 puntenwedstrijd hebt gewonnen :)
pi_221736917
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
De tweede van de twee grote kansen op 0-2 kwam op vrijwel exact 20 minuten. Dus ik heb geen idee waarom jij denkt dat het vanaf minuut 15 was.
pi_221736945
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 09:41 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Dat was een wereldbal.

De 1-1 daarentegen komt heel raar van zijn voet waardoor die in het net valt. Deed mij een beetje denken aan Linskens die ook half mis zat en juist daardoor scoorde.

En ik heb geen moment onrustig op mijn stoel gezeten, dus ik zie niet hoe ajax dit had kunnen winnen. Ook als ze op 2-1 waren gekomen had PSV ze in de tweede helft gepakt.

Het grootste wapen van PSV is de bank. Want PSV kan wisselen zonder achteruit te gaan. Die luxe heeft ajax bij lange na niet.
pi_221736957
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 10:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De tweede van de twee grote kansen op 0-2 kwam op vrijwel exact 20 minuten. Dus ik heb geen idee waarom jij denkt dat het vanaf minuut 15 was.
Ze hebben allebei goede en minder goede fases gehad. Wat mensen ook makkelijk vergeten is dat kansen afmaken ook een kwaliteit is. Leuk dat je ze creëert, maar het is minstens zo moeilijk om die kansen om te zetten in doelpunten, daar vind ik PSV sowieso wel vrij goed in over het algemeen.
pi_221737068
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 10:10 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ze hebben allebei goede en minder goede fases gehad. Wat mensen ook makkelijk vergeten is dat kansen afmaken ook een kwaliteit is. Leuk dat je ze creëert, maar het is minstens zo moeilijk om die kansen om te zetten in doelpunten, daar vind ik PSV sowieso wel vrij goed in over het algemeen.
PSV maakt twee goede doelpunten en 1 ziet de doelman er niet zo best uit. Ajax maakt een frommelgoal.

Tegen Telstar had ajax ook het gelukt dat de zoon van Ronald als een slappe vaatdoek stond te keepen.

(Eens dus)

Maar ik ben blij dat ze in Amsterdam denken dat het lek boven is. Ze hebben een paar goede spelers, maar ook best veel figuren die helemaal het niveau niet hebben. Dat gaat ze in de tweede seizoenshelft opbreken, tenzij ze in de wintermaanden nog 4-5 goede spelers kunnen aantrekken.
pi_221737084
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 10:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
PSV maakt twee goede doelpunten en 1 ziet de doelman er niet zo best uit. Ajax maakt een frommelgoal.

Tegen Telstar had ajax ook het gelukt dat de zoon van Ronald als een slappe vaatdoek stond te keepen.

(Eens dus)

Maar ik ben blij dat ze in Amsterdam denken dat het lek boven is. Ze hebben een paar goede spelers, maar ook best veel figuren die helemaal het niveau niet hebben. Dat gaat ze in de tweede seizoenshelft opbreken, tenzij ze in de wintermaanden nog 4-5 goede spelers kunnen aantrekken.
Iedereen heeft het over Ajax, maar PSV kan/gaat ook nog beter worden. Daar staan ook jongens in de basis die net 3 potten hebben gespeeld (Geertruida zelfs zijn eerste volledige wedstrijd).

Ik ben wel tevreden met wat we nu hebben gezien :) Die defensieve onzekerheid is misschien toch (helaas) wat inherent aan het spel van Bosz i.c.m. met het aankoopbeleid wat vooral op middenvelders/aanvallers is gericht. Prima, het zijn in elk geval leuke potten om te zien de afgelopen jaren.
  zondag 6 september 2026 @ 10:22:21 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221737105
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 10:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

(Eens dus)

Lek boven is wat overdreven, maar het gaat wel de goeie kant op, hele aardige eerste helft ook tactisch gezien, dat zo'n zondagsschot van Geertruida er in valt is dan lullig, 2e helft had PSV de controle wel terug.
pi_221737140
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 10:19 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Iedereen heeft het over Ajax, maar PSV kan/gaat ook nog beter worden. Daar staan ook jongens in de basis die net 3 potten hebben gespeeld (Geertruida zelfs zijn eerste volledige wedstrijd).

Ik ben wel tevreden met wat we nu hebben gezien :) Die defensieve onzekerheid is misschien toch (helaas) wat inherent aan het spel van Bosz i.c.m. met het aankoopbeleid wat vooral op middenvelders/aanvallers is gericht. Prima, het zijn in elk geval leuke potten om te zien de afgelopen jaren.
Defensief was het prima verzorgd, maar door hoog druk zetten heb je inderdaad dat het bij PSV af en toe open staat.

Je kan verdedigers kopen zoveel je wil, met deze spelopvatting blijf je dat houden. Alleen zie je dat Geertruida dat beter onder controle heeft.

Daarom: trek daar nou maar serieus geld voor uit. Verdien je wel terug in de CL.
pi_221737156
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 10:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Lek boven is wat overdreven, maar het gaat wel de goeie kant op, hele aardige eerste helft ook tactisch gezien, dat zo'n zondagsschot van Geertruida er in valt is dan lullig, 2e helft had PSV de controle wel terug.
Als je 28 punten achter PSV eindigt kan je eigenlijk ook alleen maar de goede kant op gaan.

Maar goed, ajax is inderdaad sterker geworden. En dat is een zegen voor de competitie. Gewoon tot het eind met 4 teams die kans maken op de titel.

Feyenoord gaat het ook gewoon aardig doen denk ik en AZ zou het ook wel eens lang vol kunnen houden.
pi_221737162
En dan komen Santos, Ouaissa en Bro Hansen er ook nog bij _O_
pi_221737165
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 10:30 schreef VEM2012 het volgende:
En dat is een zegen voor de competitie.
Eens. En hoe sterker de nationale competitie, hoe meer weerstand het team krijgt en hoe sneller ze beter worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lyrebird op 06-09-2026 10:39:45 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221737234
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 10:05 schreef Solispolar het volgende:
Vermakelijke wedstrijd die ik helaas maar deels heb kunnen zien. Uiteindelijk wel een (licht) verdiende overwinning voor PSV vind ik, al had Ajax met name vlak voor rust de kans om de wedstrijd definitief naar zich te te trekken met een aantal grote kansen.

En laten we gewoon eerlijk zijn: van Bommel had er gewoon met rood af gemoeten. Dit is precies wat ik bedoel met 'wat is de intentie' en tevens exact de reden waarom iemand die zelf nooit heeft gevoetbald nooit een goede scheidsrechter kan worden. Bouwman kijkt naar de bal en van Bommel heeft maar 1 doelwit: Bouwman. Ik denk dat hij in een replay niet eens kan aanwijzen waar de bal zich op dat moment bevond :')

Jammer, want nu gaat het natuurlijk alleen maar over wel of geen rood; ik heb het liever over dat PSV gewoon zeer verdienstelijk staat te voetballen en dat je gewoon deze 6 puntenwedstrijd hebt gewonnen :)
Totale flauwekul mbt van Bommel. Ja, rood was prima geweest en later had hij ook nog zijn tweede geel moeten krijgen. Maar dat hij alleen oog heeft voor Bouwman is echt volstrekte onzin.
pi_221737264
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 10:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Totale flauwekul mbt van Bommel. Ja, rood was prima geweest en later had hij ook nog zijn tweede geel moeten krijgen. Maar dat hij alleen oog heeft voor Bouwman is echt volstrekte onzin.
Kijk de beelden nog even terug zou ik zeggen. Let op zijn blik, lichaamstaal, intensiteit etc. Gooi al die dingen in de blender en dan is er maar 1 conclusie: een rode kaart. Die zijn echt acties in de lijn van bukken terwijl iemand anders een kopduel aangaat; gewoon gevaarlijke acties voor je tegenstander.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')