Zal nog eens wat zeggen, gaat niet echt lekker sinds deze post met Rubenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik weet niet wat die van Bommel in z'n revalidatie heeft gedaan, maar godverdomme wat is die goed
Het is toch voldoende vanavondquote:Op zaterdag 5 september 2026 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Tot de 16 is het goed, gaan slecht om.met de.mog2lijkheden
2e helft was primaquote:Op zaterdag 5 september 2026 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is toch voldoende vanavond
Ajax heeft even na die rommelgoal het momentum gehad. Verder gewoon kansloos verloren.quote:
En PSV speelde tegen 12 man. Knappe overwinning uiteindelijk , Sano motmquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ajax heeft even na die rommelgoal het momentum gehad. Verder gewoon kansloos verloren.
Maar Ajax gaat dit seizoen veel minder punten laten liggen, dus het zullen geen winterbanden worden, ook al omdat Feyenoord en AZ het ook langer vol zullen houden.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:04 schreef Zorro het volgende:
ESPN probeert Bommel alsnog rood aan te praten
Water is nat.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:04 schreef Zorro het volgende:
ESPN probeert Bommel alsnog rood aan te praten
Brandt is een genot om naar te kijken. Echt een goede voetballer voor Eredivisie begrippen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Punten binnen, heel erg mooi.
Van Bommel een hele wedstrijd gespeeld, ook erg mooi. Iemand moet wel Sano vertellen dat die niet constant risico hoeft te nemen op z'n eigen helft![]()
Geschrokken van het niveau van de Ajax aankopen. Die Brandt is prima, Tolu en Amrabat zullen vast meekunnen in Nederland puur op fysiek, maar de rest, poh. Matig. Die gaan echt wel punten verspelen ook.
Ik vond dat de scheids bij twijfel steeds ajax het voordeel gaf, maar dat heeft de wedstrijd ook niet beīnvloed…quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En PSV speelde tegen 12 man. Knappe overwinning uiteindelijk , Sano motm
Tolu is een goede aankoop, maar ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen tegen een handbalverdediging. De man van 20 miljoen is leuk voor Jong Ajax.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Brandt is een genot om naar te kijken. Echt een goede voetballer voor Eredivisie begrippen.
Tolu gaat tegen de mindere goden heel belangrijk zijn. Enorm sterk als aanspeelpunt. Soort mix van Brobbey en Luuk.
Verder heeft PSV gewoon een ijzersterke bank.
Was het ook, en bij rood had je ook niets kunnen klagen imo.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vond het wel stevig van Bommeltje
Bizar ja. DIT IS EEN PATROON BIJ DIE JONGEN. En dan geen voorbeelden kunnen gevenquote:
Het was nergens voor nodig. Maar het is gewoon een ongelukkige botsing.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vond het wel stevig van Bommeltje
Bosz ‘m wedstrijdje banken en door.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was het ook, en bij rood had je ook niets kunnen klagen imo.
Moet wel normaler gaan doen, vorige wedstrijd (of die daarvoor?) liep die ook al heel stevig door op de keeper. En dan nu in de laatste minuut een onnodige overtreding waar die ook zomaar z'n 2de geel had kunnen krijgen.
Tranen met tuiten bij espn.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bizar ja. DIT IS EEN PATROON BIJ DIE JONGEN. En dan geen voorbeelden kunnen gevenHeb ‘m dat bij PSV in ieder geval nog niet zien doen maar goed. Borst weet het aan Sr. en van Marwijk
In plaats van dat het ging over een hele goede wedstrijd van PSV gaat het nu over dat Ajax niet gewonnen heeft door falen van de scheids. Tuurlijk joh.
En dat met een scheids uit Amstelveen die vanavond weer met de Ajax pyjama naar bed gaat.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:09 schreef CR7 het volgende:
Na die donkerrode kaart van verlept poffertje Veerman maken de PSV'ers zich weer eens belachelijk hoor. Als deze 2 overtredingen geen rood zijn, wanneer is dan nog wel rood?
Die Jan Joostquote:
Je hebt nota bene een witte wissel gekregen voor een speler met kramp. Wat zeg je allemaal.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dat met een scheids uit Amstelveen die vanavond weer met de Ajax pyjama naar bed gaat.
Borst is zelf gewoon een patiënt. Ik snap ook niet waarom ze hem uitnodigen. Die heeft ergens op een bijveld iets gespeeld wat een beetje lijkt op voetbal en denkt dan verstand van voetbal te hebben ofzo.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Jan JoostDie schiet echt vuur uit zijn ogen. Echt waanzinnig
![]()
Was er ook niet ooit iets tussen Borst en Bommel Sr. Staat mij iets van bij namelijk…
Zo werkt dat niet hč. PSV krijgt die witte wissel ook omdat Ajax hem kreeg voor Bouwman.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je hebt nota bene een witte wissel gekregen voor een speler met kramp. Wat zeg je allemaal.
Witte wissel genot. Zelfs de Ajax scheids is tegen Ajax. Inside job.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je hebt nota bene een witte wissel gekregen voor een speler met kramp. Wat zeg je allemaal.
Bouwman had een oogkas die 2x zo dik was omdat Van Bommel iets te enthousiast was.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet hč. PSV krijgt die witte wissel ook omdat Ajax hem kreeg voor Bouwman.
Als één ploeg een extra wissel krijgt vanwege een hoofd blessure krijgt de andere ploeg die automatisch ook. Dat is gewoon de regel, om te voorkomen dat hoofd blessures gesimuleerd gaan worden voor een extra wisselmoment.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bouwman had een oogkas die 2x zo dik was omdat Van Bommel iets te enthousiast was.
Als dat serieus de regel is dan is het een hele bijzondere regel.
Witte wissel kan gewoon anno 2026? Durf te vragen…quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als één ploeg een extra wissel krijgt vanwege een hoofd blessure krijgt de andere ploeg die automatisch ook. Dat is gewoon de regel, om te voorkomen dat hoofd blessures gesimuleerd gaan worden voor een extra wisselmoment.
Is niet echt eerlijk in de context van vandaag dus dit is zeer woke.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Witte wissel kan gewoon anno 2026? Durf te vragen…
Ik vond wel een paar momenten waar er ook geel had moeten worden getrokken voor een Ajacied. Zeker die noppen van Amrabat, heel bijzonder dat de VAR daar niet naar gekeken heeft, want daar heb ik ook wel eens rood voor gezien.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:21 schreef Makamba_ het volgende:
Verder heb ik echt weinig raars gezien aan het fluiten en snap ik het gejank aan beide kanten niet. Van Bommel is wel een debiel maar dat zit in zijn dna.
Ambrabat raakte de bal absoluut en overduidelijk eerst. Verder snap ik dat Van Bommel ook geen rood was al was dat wel echt heel onnodig. Dat is gewoon hard doorgaan omdat het stoer is of zo.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vond wel een paar momenten waar er ook geel had moeten worden getrokken voor een Ajacied. Zeker die noppen van Amrabat, heel bijzonder dat de VAR daar niet naar gekeken heeft, want daar heb ik ook wel eens rood voor gezien.
Aan de andere kant had van Bommel ook direct rood of een tweede gele kaart kunnen/moeten krijgen.
Er mocht veel en meestal is dat goed voor de wedstrijd. Vandaag vond ik het een beetje inconsequent, maar wel twee kanten op.
Druiven zijn zuur…quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:26 schreef Zorro het volgende:
Dit is wel het toppunt
ESPN laat zien dat van Bommel goed speelt. En dan de ondertitel "Ondanks harde overtreding"
De highlight reel was een excuus om het onderwerp weer aan te kunnen snijden.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:26 schreef Zorro het volgende:
Dit is wel het toppunt
ESPN laat zien dat van Bommel goed speelt. En dan de ondertitel "Ondanks harde overtreding"
Geen idee of hij de bal eerst raakt, ik zie alleen een tweede vrijwel gestrekte been waarmee hij zijn noppen net onder een knie in een been plaatst. Dat is op zijn minst geel.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ambrabat raakte de bal absoluut en overduidelijk eerst. Verder snap ik dat Van Bommel ook geen rood was al was dat wel echt heel onnodig. Dat is gewoon hard doorgaan omdat het stoer is of zo.
Lol bij die van Amrabat ziet hij wel van alles hoorquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geen idee of hij de bal eerst raakt, ik zie alleen een tweede vrijwel gestrekte been waarmee hij zijn noppen net onder een knie in een been plaatst. Dat is op zijn minst geel.
En Amrabat is een lul, dus hij weet ook gewoon wat hij doet.
Gebruiker BehoorlijkKritisch komt over als het nog debielere broertje van PSVCL.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lol bij die van Amrabat ziet hij wel van alles hoor
quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lol bij die van Amrabat ziet hij wel van alles hoor
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vond wel een paar momenten waar er ook geel had moeten worden getrokken voor een Ajacied. Zeker die noppen van Amrabat, heel bijzonder dat de VAR daar niet naar gekeken heeft, want daar heb ik ook wel eens rood voor gezien.
Aan de andere kant had van Bommel ook direct rood of een tweede gele kaart kunnen/moeten krijgen.
Er mocht veel en meestal is dat goed voor de wedstrijd. Vandaag vond ik het een beetje inconsequent, maar wel twee kanten op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |