Sjezusquote:Op dinsdag 29 september 2026 15:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat dat betreft kun je je lol op met de gastenlijst voor het gloednieuwe interviewshowtje van Wilfred:
[..]____________
Goh wat leuk al die incrowd lui bij elkaarquote:Op dinsdag 29 september 2026 15:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat dat betreft kun je je lol op met de gastenlijst voor het gloednieuwe interviewshowtje van Wilfred:
[..]____________
Zonder denigrerend te willen zijn, maar het is kroegpraat. Niks mis mee, kan heel vermakelijk zijn. Maar het heeft weinig met een 'hoog niveau' te maken. Iedereen die vermakelijk kan vertellen in een kroeg kan daar in principe aanschuiven.quote:Op dinsdag 29 september 2026 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo vergeleken met soortgelijke programma’s op de publieke omroep met de aantrekkingskracht van een overrijpe banaan.
Ja en wordt 10x beter bekeken dan die semi-serieuze npo talkshowsquote:Op dinsdag 29 september 2026 20:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Zonder denigrerend te willen zijn, maar het is kroegpraat. Niks mis mee, kan heel vermakelijk zijn. Maar het heeft weinig met een 'hoog niveau' te maken. Iedereen die vermakelijk kan vertellen in een kroeg kan daar in principe aanschuiven.
Omdat die de waarheid zegt?quote:
Sjaan was echt geweldig! Ik hoop dat ze vaker komt.quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:30 schreef RipCity het volgende:
Leuk die sjaan
[ afbeelding ]
[..]
Omdat die de waarheid zegt?
quote:Op dinsdag 29 september 2026 15:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]____________
Zo te horen zit hij vuistdiep in het circuit van zwart geld van van Eerd met Jumboquote:Op woensdag 30 september 2026 00:08 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Die Herlings is dus ook een engnek
Wat is er eigenlijk zo erg aan Wierd Duk? Ik verwacht steeds dat hij politieke dingen gaat zeggen waar ik het niet mee eens ben, omdat hij rechts is en ik helemaal niet. Maar ik mis het geloof ik steeds. Ja, hij accepteert de slachting die Israël heeft aangericht, maar dat doen heel veel rechtse mensen om mij onduidelijke redenen. Maar wat is er verder zo fout aan hem?quote:Op woensdag 30 september 2026 20:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zit Wierd vanavond aan tafel? Want dan sla ik het over.
Het is allemaal zo doordachtquote:Op woensdag 30 september 2026 21:46 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo erg aan Wierd Duk? Ik verwacht steeds dat hij politieke dingen gaat zeggen waar ik het niet mee eens ben, omdat hij rechts is en ik helemaal niet. Maar ik mis het geloof ik steeds. Ja, hij accepteert de slachting die Israël heeft aangericht, maar dat doen heel veel rechtse mensen om mij onduidelijke redenen. Maar wat is er verder zo fout aan hem?
Duks meningen zijn te doordacht?quote:Op woensdag 30 september 2026 22:10 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Het is allemaal zo doordacht
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 30 september 2026 22:15 schreef Dutch_view het volgende:
Johan zet de bril op en leest van een briefje voor
Classis VI
Ja.quote:Op woensdag 30 september 2026 22:18 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Duks meningen zijn te doordacht?
‘…Marcus Túlio Lyuji Murzani Tanaka…’quote:Op woensdag 30 september 2026 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Ik ken hem alleen van VI, niet van die kranten en zo.quote:Op woensdag 30 september 2026 23:45 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind ‘t lastig te omschrijven maar er is iets aan zijn persoon en voorkomen waardoor je weet, hij weet dondersgoed hoe situatie a of b zit maar toch gaat hij dan situatie A of B net wat anders uitleggen zodat de kijker misleid wordt.
Toen die nog voor het AD schreef liet hij ook altijd zijn eigen mening enorm doorklinken in de interviews met de mensen die hij had. Vaak vond hij ook altijd de mensen die precies vonden wat hij vond. Geen idee of dat bij de T ook zo was, maar ongetwijfeld wel.
En hij heeft 0 humor of zelfrelativering.
Wie gaat er ook mee pratenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Shelly ziet er leuk uit maar praat amper 2 zinnen per uitzending..
Mee eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wie gaat er ook mee praten![]()
Goede tieten en een leren broek
Meer heb je niet nodig
Bij de T. is het nog veel erger.quote:Op woensdag 30 september 2026 23:45 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind ‘t lastig te omschrijven maar er is iets aan zijn persoon en voorkomen waardoor je weet, hij weet dondersgoed hoe situatie a of b zit maar toch gaat hij dan situatie A of B net wat anders uitleggen zodat de kijker misleid wordt.
Toen die nog voor het AD schreef liet hij ook altijd zijn eigen mening enorm doorklinken in de interviews met de mensen die hij had. Vaak vond hij ook altijd de mensen die precies vonden wat hij vond. Geen idee of dat bij de T ook zo was, maar ongetwijfeld wel.
En hij heeft 0 humor of zelfrelativering.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
Bij de T. is het nog veel erger.
Duk werkt zo.
Plaatsts op X "ik zoek iemand die kwaad is vanwege een azc in de buurt, en daarmee in de krant wil".
Vervolgens komt er een artikel: "De mensen zijn kwaad vanweg een azc in de buurt" en daar dan interviews in met mensen die reageerde op z'n tweet.
En dit heeft ie echt bij meerdere van zijn stokpaard/onderbuik ideeën gedaan.
Ah hij kan het dus wél normaal toelichten zonder te schelden. Ook wel eens verfrissend.quote:
En Grof Geldquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:42 schreef kalinhos het volgende:
Sam van Raalte![]()
Auteur van een vd beste podcastreeks ooit, De Ondergrond
Had het gewaagd om Lala en een Talpa programma af te kraken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:48 schreef DrDentz het volgende:
Waarom is Alexander Klöpping dan een ontzettende paardenlul? Dat miste ik ff
Want Johan is het hoertje van John de Mol.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 21:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
Had het gewaagd om Lala en een Talpa programma af te kraken.
Mag niet van Johan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |