abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221724268
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:08 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Is geprobeerd.
Wilders won, maar heeft het stokje na de eerste horde meteen afgegeven.
Dat was de hoop in bange dagen om er wat aan te doen.
Maar ook die hoop is als een nachtkaars uitgegaan.
Toen moest Faber maar het meest strenge asielbeleid ooit optuigen.
Die is ookal niet veel verder gekomen dan dat er nog meer deze kant op kwamen.
Bedoelde je zoiets met een andere wind?
Ik zie in de huidige politiek geen geschikte kandidaten om dit op te lossen. Geert ontleent z'n bestaansrecht aan schreeuwen vanaf de zijlijn, en als hij eindelijk mag regeren zakt hij door het ijs door een volstrekt incompetent persoon op een voor hen belangrijk dossier te zetten, alle gevestigde partijen doen niets anders dan zaken ontkennen, anderen de schuld geven, en voor zich uit schuiven zodat de bom hopelijk klapt als zij er niet meer zitten, en dan is er nog een stoet partijhoppende opportunisten (Mona), partijen met zulke vreemde ideeen dat je er vooral geschiften mee aanspreekt (FvD) of vrij normaal zijn maar ook niets bereiken (Omtzigt).

Dit gaat niet opgelost worden door de politiek.

[ Bericht 0% gewijzigd door saparmurat_niyazov op 04-09-2026 13:20:51 ]
pi_221724274
Maareh, ff wat anders,
Hij is dus met 14 jaar hier binnen gekomen als asielzoeker.
Nu is hij 18 en heeft daar blijkbaar een vriendin rondlopen die zwanger van hem is.
Dan is hij in het laatste half jaar toch een keer heen en weer gewipt naar dat onveilige Syrie.hoe kan dat dan?
pi_221724294
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 11:41 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
https://www.geenstijl.nl/5191735/syrische-idioot

Geenstijl Bron omdat de oorspronkelijke Parool bron niet mag worden genoemd hier - maar dit is toch wel redelijk van den zotte. Hij krijgt ook nog eens gratis woonruimte aangeboden.
Waarom doen we dit?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221724312
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:15 schreef marc0871 het volgende:
Maareh, ff wat anders,
Nu is hij 18 en heeft daar blijkbaar een vriendin rondlopen die zwanger van hem is.
Dan is hij in het laatste half jaar toch een keer heen en weer gewipt naar dat onveilige Syrie.hoe kan dat dan?
Goed punt.
  vrijdag 4 september 2026 @ 13:26:54 #55
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_221724323
115 is dus de max. Goed om te weten.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  vrijdag 4 september 2026 @ 13:27:30 #56
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221724327
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:08 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Is geprobeerd.
Wilders won, maar heeft het stokje na de eerste horde meteen afgegeven.
Dat was de hoop in bange dagen om er wat aan te doen.
Maar ook die hoop is als een nachtkaars uitgegaan.
Toen moest Faber maar het meest strenge asielbeleid ooit optuigen.
Die is ookal niet veel verder gekomen dan dat er nog meer deze kant op kwamen.
Bedoelde je zoiets met een andere wind?
Lul niet zo bijdehand - je snapt heel goed wat ik bedoel. Die huidige politici zijn allemaal zo incompetent als wat en storten dit land in rap tempo de afgrond in. Wilders en Faber gaan afzeiken ja - dit komt door beleid wat al de afgelopen decennia wordt gevoerd, niet de afgelopen twee/drie jaar.
"Hoka Hey!"
  FOK!Fotograaf vrijdag 4 september 2026 @ 13:27:49 #57
842 Zorro
Z
pi_221724331
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:15 schreef marc0871 het volgende:
Maareh, ff wat anders,
Waar staat dat die vriendin daar zit? Wie weet is het gewoon zo'n "Welkom in mijn land"-wokemensch
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221724349
Tijd voor een revolutie.
  vrijdag 4 september 2026 @ 13:31:23 #59
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221724352
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:03 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Artsen zonder grenzen krijgt zo een heel andere betekenis.
Apothekers zonder kaders.
pi_221724432
Zit ik hier al sinds jaar en dag het idee van asielopvang te verdedigen, en dan doet mijn overheid dit soort bizarre onzin. Imo echt onverdedigbaar dit, en volledig logisch dat dit afbreuk doet aan de bereidwilligheid tot opvang.
"Pools are perfect for holding water"
pi_221724435
quote:
Ze gaan een woning zoeken in Amsterdam
Gelukkig is de wachttijd in Amsterdam al jaren geleden opgelost.

Morgen weer een artikel in de krant dat er zoveel 35-jarigen noodgedwongen bij hun ouders wonen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 4 september 2026 @ 13:55:05 #62
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221724516
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:43 schreef Aether het volgende:

[..]
Gelukkig is de wachttijd in Amsterdam al jaren geleden opgelost.

Morgen weer een artikel in de krant dat er zoveel 35-jarigen noodgedwongen bij hun ouders wonen.
Zelfs de meest achtergebleven krimpregio gun je dit rotjong niet. Ook daar had iemand kunnen wonen die hier wel bijgedragen heeft en die zich normaal gedraagt, eender van welk pluimage.

Werkelijk overal is gebrek aan, en dan gaan we onze middelen gebruiken voor dit soort delicten op twee pootjes plus aanhangige genenpoel. Ik zit met twee brave twintigers met nul kans op de woningmarkt opgehokt en mijn criminele buurjongen zijn familie krijgt doodleuk een sociale huurwoning voor hun veiligheid.
pi_221724557
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:55 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Zelfs de meest achtergebleven krimpregio gun je dit rotjong niet. Ook daar had iemand kunnen wonen die hier wel bijgedragen heeft en die zich normaal gedraagt, eender van welk pluimage.

Werkelijk overal is gebrek aan, en dan gaan we onze middelen gebruiken voor dit soort delicten op twee pootjes plus aanhangige genenpoel. Ik zit met twee brave twintigers met nul kans op de woningmarkt opgehokt en mijn criminele buurjongen zijn familie krijgt doodleuk een sociale huurwoning voor hun veiligheid.
Je moet Nederland uit, gaat alleen maar erger worden
  vrijdag 4 september 2026 @ 14:02:13 #64
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221724580
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:59 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Je moet Nederland uit, gaat alleen maar erger worden
Ik moet Nederland helemaal niet uit, deze graftak moet Nederland uit.
pi_221724599
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 14:02 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik moet Nederland helemaal niet uit, deze graftak moet Nederland uit.
Hij had hier nooit moeten binnenkomen.
  Moderator vrijdag 4 september 2026 @ 14:08:00 #66
8781 crew  Frutsel
pi_221724625
En Sander Schimmelpenninck maar in achterstands-/buurtwijken bij de NPO zijn best doen om uit te zoeken waarom mensen zo 'boos' zijn...

Nou om zoiets bijvoorbeeld
pi_221724639
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:11 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Dit is verre van waar natuurlijk, maar het lijkt wel of al het rotte spul hiernaartoe komt.
Denk jij dat zijn moeder zich schaamt voor haar zoon dat hij 114 keer is gearresteerd? Of is juist trots en tevreden dat ze nu ook mag komen?
pi_221724646
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:27 schreef Zorro het volgende:

[..]
Waar staat dat die vriendin daar zit? Wie weet is het gewoon zo'n "Welkom in mijn land"-wokemensch
Kan.
Maarom zouden ze die expliciet noemen als dat niet zo was?
  vrijdag 4 september 2026 @ 14:11:13 #69
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221724647
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 14:08 schreef Frutsel het volgende:
En Sander Schimmelpenninck maar in achterstands-/buurtwijken bij de NPO zijn best doen om uit te zoeken waarom mensen zo 'boos' zijn...

Nou om zoiets bijvoorbeeld
De man had zijn conclusies al getrokken voor hij met dat programma begon.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 4 september 2026 @ 14:14:37 #70
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221724671
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 14:09 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Denk jij dat zijn moeder zich schaamt voor haar zoon dat hij 114 keer is gearresteerd? Of is juist trots en tevreden dat ze nu ook mag komen?
Ik weet het niet. Wel dat er totaal geen sprake is van opvoeding in die gezinnen. Deze knul hadden ze moeten herenigen met zijn familie, maar dan in Syrië. Opzouten met dat volk.
pi_221724707
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:27 schreef matspontius het volgende:

[..]
Lul niet zo bijdehand - je snapt heel goed wat ik bedoel. Die huidige politici zijn allemaal zo incompetent als wat en storten dit land in rap tempo de afgrond in. Wilders en Faber gaan afzeiken ja - dit komt door beleid wat al de afgelopen decennia wordt gevoerd, niet de afgelopen twee/drie jaar.
Oh, dat ben ik met je eens.
Neemt niet weg dat ze de kans hadden, maar er nog niets mee gedaan kregen.
pi_221724718
Dit kan toch echt niet?! Ik vind zelfs dat winkeldiefstal of zwartrijden al een reden is om iemand terug naar land van herkomst te sturen.

Ik word soms echt horendol van de idioterie die ik hier soms teruglees. Hoe kan je het nu in hemelsnaam verkopen dat zo'n stuk stront zijn familie nog hierheen mag halen?! Hoe kan hij uberhaupt niet vast zitten?! 114 x is hij gepakt! dat betekend dat hij 1255 x wat gedaan heeft en daarmee weggekomen is.

Hier moet toch iemand een stokje voor kunnen steken?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_221724722
Halverwege pagina 1 maar gestopt met duimpjes geven bij e reacties. Ik krijg onderhand pijn aan mijn duim.

:(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221724740
Wat halen we ons toch op de hals met dit soort menselijk afval?

:r :( werkelijk zum kotzen :( :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 4 september 2026 @ 14:28:10 #75
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221724769
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 14:20 schreef Tim_G het volgende:
Dit kan toch echt niet?! Ik vind zelfs dat winkeldiefstal of zwartrijden al een reden is om iemand terug naar land van herkomst te sturen.

Ik word soms echt horendol van de idioterie die ik hier soms teruglees. Hoe kan je het nu in hemelsnaam verkopen dat zo'n stuk stront zijn familie nog hierheen mag halen?! Hoe kan hij uberhaupt niet vast zitten?! 114 x is hij gepakt! dat betekend dat hij 1255 x wat gedaan heeft en daarmee weggekomen is.

Hier moet toch iemand een stokje voor kunnen steken?
Ze moeten een voorbeeld stellen en die rechter uit zijn functie zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')