Dan ben je strenger dan de meeste juryleden. Die vonden het niet tof dat "the prosecution" zo weinig empathie toonde voor die moordenaar.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2026 01:23 schreef TwenteFC het volgende:
Wanneer je die juryleden hoort praten en naar ze kijkt dan waren het ook exact de types die je zou verwachten. Respect voor die kerel die zijn poot stijf heeft gehouden voor wat juist is.
Tuurlijk zijn hun uitspraken gekleurd, gelukkig kunnen die vrouwtjes er met elkaar nog lekker saampjes om huilen achteraf. Deze keer in tegenstelling tot tijdens het maken van hun beslissing nu niet gekleed in het roze net als de protesterende moordenaar aanbidders buiten.quote:Op woensdag 9 september 2026 03:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://x.com/CollinRugg/status/2097439980599816504
Nou, als ik het zo luister heeft ze misschien wel een punt met betrekking de rechtspraak
En hun uitspraken kunnen best wat gekleurd zijn.
Maar precies wat ze zegt "Hij had grote moeite met feit dat ze haar 3 kinderen vermoord had".
Ben nu ook wel benieuwd naar zijn kant van het verhaal.
Of ze het nieuws hebben gevolgd weet ik niet.quote:Op woensdag 9 september 2026 04:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn hun uitspraken gekleurd, gelukkig kunnen die vrouwtjes er met elkaar nog lekker saampjes om huilen achteraf. Deze keer in tegenstelling tot tijdens het maken van hun beslissing nu niet gekleed in het roze net als de protesterende moordenaar aanbidders buiten.
Zeuren dat hij er niet uitgetrapt is terwijl ze zelf ook genoeg signalen hebben laten doorsijpelen dat ze niet neutraal zijn en tegen de wet in het nieuws over de zaak volgden.
De werkelijkheid is steeds extremer de karikatuur voorbij, Andrew Tate zou het als anti-feministisch filmpje niet hebben kunnen verzinnen zo'n interview.quote:Op woensdag 9 september 2026 01:23 schreef TwenteFC het volgende:
Wanneer je die juryleden hoort praten en naar ze kijkt dan waren het ook exact de types die je zou verwachten. Respect voor die kerel die zijn poot stijf heeft gehouden voor wat juist is.
Ben het filmpje nu even kwijt maar een van die 3 vrouwen gaf in het interview ook aan dat ze vanaf het eerste moment al vraagtekens had bij de aanklager omdat hij haar enkel neerzette als een moordenaar en geen sympathie had voor haar als moeder. En dat is qua tijdlijn nog voor dat ze ook maar iets van verweer had gehoord van de verdediging.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:54 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
De werkelijkheid is steeds extremer de karikatuur voorbij, Andrew Tate zou het als anti-feministisch filmpje niet hebben kunnen verzinnen zo'n interview.
"Hij had het wel erg moeilijk met het feit dat ze haar drie kinderen vermoord had"
"Gelukkig hebben we wel kunnen lachen, knuffelen en aan zelfzorg kunnen doen"
![]()
![]()
![]()
Hij heeft het vast netjes mansplained.quote:Op woensdag 9 september 2026 03:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
[ x ]
Nou, als ik het zo luister heeft ze misschien wel een punt met betrekking de rechtspraak
En hun uitspraken kunnen best wat gekleurd zijn.
Maar precies wat ze zegt "Hij had grote moeite met feit dat ze haar 3 kinderen vermoord had".
Ben nu ook wel benieuwd naar zijn kant van het verhaal.
Dat niet alleen er zijn ook nog eens een enorm aantal daarvan die zeggen dat haar man het heeft gedaan.quote:Op woensdag 9 september 2026 14:25 schreef Memeowitz het volgende:
Al die vrouwen die lindsay clancy steunen maken zichzelf echt superbelachelijk. En dit zijn niet maar een aantal vrouwen.
in de Jury waren het er 11 van de 12quote:Op maandag 7 september 2026 23:51 schreef beefkeek het volgende:
[..]
De vrouwen die sympathie hebben met Clancy zijn echt een kleine minderheid, in tegenstelling tot wat een aantal partijen in de VS je graag wil laten geloven. Dus of dat nu representatief is, lijkt me niet.
quote:Op woensdag 9 september 2026 17:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
in de Jury waren het er 11 van de 12
Dat is echt iets heel anders dan onschuldig.quote:Three female jurors - including the foreperson - told NBC the panel was ready to enter a verdict that Clancy was not guilty by way of insanity in the murder of her three children, but one juror would not agree.
The foreperson said the male juror "admitted he had reasonable doubt" in her criminal responsibility but wouldn't agree to a not guilty verdict.
Clancy has not denied the killings but her attorneys argued she had been suffering from postpartum psychosis. Prosecutors argued she made a calculated decision.
Lindsay nam haar medicatie niet, veel van de doctoren waar ze was geweest merkten niks aan haar maar gaven haar werl medicatie die ze niet nam, ook had zze een gesprek gehad met haar moeder dat ze haar kinderen wou doden haar moeder deed daar ook niks mee, ze stuurde haar man GEPLAND weg en ze heeft tijdens het wurgen van haar kinderen een telefonisch gesprek gevoerd met haar man dat haar man niet merkte dat er iets mis was.quote:Op woensdag 9 september 2026 18:45 schreef beefkeek het volgende:
[..]
[..]
Dat is echt iets heel anders dan onschuldig.
Duidelijk dat je niet weet wat een psychose is, of wat een postnatale depressie is. De vraag die gesteld is was eigenlijk: “was ze toerekeningsvatbaar?” waar 11 van de 12 juryleden van gezegd hebben dat ze dat niet was.quote:Op woensdag 9 september 2026 18:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lindsay nam haar medicatie niet, veel van de doctoren waar ze was geweest merkten niks aan haar, ze stuurde haar man GEPLAND weg en ze heeft tijdens het wurgen een gesprek gevoerd met haar man dat haar man niet merkte dat er iets mis was.
dan mijn vraag, er zijn zoveel moordenaars laten we even een bekende er bij pakken die een shitload aan zijn kerfstok heeft Anders Breivik, bomaanslag en 70+ mensen uitgemoord.
Je kan het gestoord noemen, maar hij was compleet bij zijn volle verstand, iddem van Lindsay Clancy in mijn opinie.
Waarvan de "frontvrouw" al zei, vanaf het begin vond ze de advocaar van de vrouw een toffe vent en de aanklager iemand zonder compassie.quote:Op woensdag 9 september 2026 19:04 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Duidelijk dat je niet weet wat een psychose is, of wat een postnatale depressie is. De vraag die gesteld is was eigenlijk: “was ze toerekeningsvatbaar?” waar 11 van de 12 juryleden van gezegd hebben dat ze dat niet was.
De vraag die naar mijn mening vooral belangrijk was is of ze volledig toerekingsvatbaar was. Dat ze schuldig is is voor mij geen discussie, maar voor de strafmaat en verdere behandeling is dat van belang. Maar ook: krijgen vrouwen die recent bevallen zijn voldoende steun of worden er gewoon medicijnen in gepropt en is ‘t “wie weet, misschien gaat ‘t wel over”.quote:Op woensdag 9 september 2026 19:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Waarvan de "frontvrouw" al zei, vanaf het begin vond ze de advocaar van de vrouw een toffe vent en de aanklager iemand zonder compassie.
"We hebben geknuffeld"
"Ze hebben zo hard geschreeuwd dat je het door de muren heen kon horen"
[ x ]
Ik hoef die ene jurylid geen held te vinden, maar ben het wel met hem eens
Het probleem van de staat waar dit plaats vind is dat men niet hoeft aan te tonen dat ze een psychose had.quote:Op woensdag 9 september 2026 19:04 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Duidelijk dat je niet weet wat een psychose is, of wat een postnatale depressie is. De vraag die gesteld is was eigenlijk: “was ze toerekeningsvatbaar?” waar 11 van de 12 juryleden van gezegd hebben dat ze dat niet was.
Man werkte Thuis, ze hadden een babysiter haar ouders zijn ouders.quote:Op woensdag 9 september 2026 19:39 schreef beefkeek het volgende:
[..]
De vraag die naar mijn mening vooral belangrijk was is of ze volledig toerekingsvatbaar was. Dat ze schuldig is is voor mij geen discussie, maar voor de strafmaat en verdere behandeling is dat van belang. Maar ook: krijgen vrouwen die recent bevallen zijn voldoende steun of worden er gewoon medicijnen in gepropt en is ‘t “wie weet, misschien gaat ‘t wel over”.
Zowel die voorvrouw als dat mannelijke jurylid zijn extreem in hun gedachten, maar vanaf een andere kant.
Dan denk je juist eerder aan ontoerekeningsvatbaarheid ipv voorbedachte rade?quote:Op woensdag 9 september 2026 20:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Man werkte Thuis, ze hadden een babysiter haar ouders zijn ouders.
De babysitter , Elaine Ross die een jaar in huis was als babysitter.
Rossi took the stand and testified that Clancy was a "wonderful mom who loved her kids" and was deeply concerned with their safety. Rossi noted that while Clancy confided in her about severe postpartum struggles and insomnia, she never observed any behavior suggesting the children were in danger.
ook haar en zijn ouders gaven dit aan tijdens de rechtzaak!
even googelen hoe lang het duurt voordat mijn man thuis isquote:Op woensdag 9 september 2026 20:51 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dan denk je juist eerder aan ontoerekeningsvatbaarheid ipv voorbedachte rade?
Stel jij hebt al 2 weken amper geslapen en wordt helemaal gek van ‘t gehuil. Jij en ik zullen zuchten en ons omdraaien, of er maar weer uit gaan. Iemand die verminderd toerekeningsvatbaar is kan denken “ik moet dit oplossen, ze moeten stoppen met huilen”. Doe daar zware medicatie bij en je hebt een cocktail aan ellende die klaarstaat om te escaleren.
Je denkfout is dat je vastzit in hoe jij en anderen die rationeel kunnen denken denkt. Iemand die zo diep in waanbeelden vastzit zal dat niet kunnen. Dat is wat er geprobeerd werd te bewijzen: Was ze in staat te begrijpen wat ze deed?
En nogmaals, dat ze ze vermoord heeft is naar mijn mening zonder twijfel, en daar ging deze zaak ook niet over. De zaak ging over wel of niet toerekeningsvatbaar, niet over of ze geen schuld had en weer vrij mag komen. Dat er idioten zijn die deze hele zaak misbruiken om te laten zien dat het idioten zijn lijkt me duidelijk, maar dat is (naar mijn mening) vooral ruis.
quote:Op woensdag 9 september 2026 21:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
even googelen hoe lang het duurt voordat mijn man thuis is
goed verhaal
Een forensisch psychiater die die diagnose stelt lijkt me toch wel wat zwaarder wegen dan onze onderbuik.quote:Lindsay Clancy searched online about hallucinations, psychosis and the side effects of several drugs she was prescribed in the weeks before she strangled her three young children in January 2023, according to an analysis of her phone data presented at Thursday's murder trial in Massachusetts.
Clancy looked up suicide methods, bipolar disorder and insomnia at the end of December 2022 and, in January, went in search of information on postpartum depression. She also wrote a detailed note in October 2022 expressing doubts about her parenting choices, second-guessing her decision to stop breastfeeding her 8-month-old, and reconsidering plans for a fourth child.
The defense says she was in the grip of bipolar disorder and postpartum psychosis, a rare condition that can alter a woman’s sense of reality after childbirth. A forensic psychiatrist diagnosed Clancy with those conditions following the killings.
In her note, the 36-year-old former labor and delivery nurse seemed most concerned with not being able to give her youngest child the same attention as her first two, ages 3 and 5.
Of ze googled dat om het te faken!quote:Op woensdag 9 september 2026 21:45 schreef beefkeek het volgende:
[..]
[..]
Een forensisch psychiater die die diagnose stelt lijkt me toch wel wat zwaarder wegen dan onze onderbuik.
Ja, het is een hele heftige misdaad, dat ontkent toch niemand? De vraag die gesteld werd is of ze in een psychose zat, waar een forensisch psychiater ja op heeft gezegd.quote:Op donderdag 10 september 2026 07:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Of ze googled dat om het te faken!
De hele reden waarom ze vragen om de diagnose voor temp insanity is zodat ze weer vrij kan komen.
Daarom vroeg de advocaat ook om een general pardon bij Trump.
De advocaat haalt ook geregeld aan hoe sneu het is voor die arme Lindsay!
https://x.com/IGraceAshford/status/2097339448354554268/video/1
Hallo.... die snollaria heeft haar 3 kinderen gewurgd! niet dood geschoten nee gewurgd.
het is niet zoiets van beng dood, nee een koord pakken en terwijl de andere kinderen toekijken minuten bezig om ze het leven er uit te krijgen..
En dat wil men gewoon weer op straat hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |