O thuis kan hij wel goed finishen dan?quote:Op donderdag 3 september 2026 20:09 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hij wilde zelf niet naar Canada, omdat hij deze maand zijn derde kind verwacht.
Kunt op Omroep Zeeland terugkijken m.al ontstonden de waaiers al voor de uitzendingquote:Op donderdag 3 september 2026 20:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Leuke etappe gemist in de ZLM Toer zo te lezen.
Vacek lek. Dat is niet heel handig.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vier keer Bora tegen twee keer Lidl Trek. Bora zal wel voor Magagnotti rijden.
Dan moet Walscheid de meubelen redden. Jammer dat we geen beelden hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vacek lek. Dat is niet heel handig.
Waar kon je het zien?quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:06 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Red Bull in ZLM.
Die manier van sprinten van Magagnotti deed pijn aan mijn ogen.
Op RTL7 of all people met JIP bazelend als co-commentatorquote:Op vrijdag 4 september 2026 16:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Waar kon je het zien?
Wel een kleine disasterclass inderdaad.
Viel mij ook op. Zet je half de rondweg om Bergen op zoom dicht, pak je een aankomst op een smalle weg. met in de laatste 1,5km nog wat haakse bochten.quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Onmogelijke aankomst voor een peloton overigens, maar goed dat het waait.
Euskaltel rijdt met drie stagiaires rond, ik heb niet het idee dat ze deze koers heel serieus nemen. Ze zullen vooral meedoen om de Van der Tuukjes een plezier te doen. Verschil tussen de broers is wel levensgroot, Axel doet het echt goed inderdaad. En dat met de Euskaltelminus, ik zou dan als Unibet toch maar eens onderzoeken of er iets van een clausule in dat contract te vinden is.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van der Tuuk rijdt weer prima rond hier. Doet het best wel leuk, volgend jaar wellicht in de Vuelta.
Weet niet of de rest van het Euskaltel team hier met windkracht 6 in Zeeland wat te zoeken heeft? @:Rellende_Rotscholier ?
Van der Tuuk kan hier toch belangrijke punten binnenhalen om de top 30 in zicht te houden. Dus Landismo in de Vuelta 27 hangt mede af van Axelquote:Op vrijdag 4 september 2026 19:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Euskaltel rijdt met drie stagiaires rond, ik heb niet het idee dat ze deze koers heel serieus nemen. Ze zullen vooral meedoen om de Van der Tuukjes een plezier te doen. Verschil tussen de broers is wel levensgroot, Axel doet het echt goed inderdaad. En dat met de Euskaltelminus, ik zou dan als Unibet toch maar eens onderzoeken of er iets van een clausule in dat contract te vinden is.
Van deze ploeg is Gari Ugarte wel echt een groot talent overigens.
Gat is helaas nog steeds heel groot, maar het zou wel de ultieme giller zijn als Euskaltel Picnic nog inhaalt.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Van der Tuuk kan hier toch belangrijke punten binnenhalen om de top 30 in zicht te houden. Dus Landismo in de Vuelta 27 hangt mede af van Axel
Waar ze naar beneden rijden is wel een stevig heuveltje. Daar val ik ( omhoog) bijna stil ( viesdik )quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:27 schreef wimderon het volgende:
Nog wat meer rommel produceren allen, die Vlagheideberg is niet hoog genoeg.
Alles verdelen tussen Del Toro en Evenepoel. Leuk!quote:
0 vertrouwen in Paul S?quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Alles verdelen tussen Del Toro en Evenepoel. Leuk!
Rowe van de opleidingsploeg van Visma rijdt ook uitstekend.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:12 schreef H.Vviv het volgende:
Källberg met uitstekende uitslagen deze week in ToB.
Bij de vrouwen gaat er iemand met één arm in het profpeloton rijden.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:27 schreef KareldeStoute het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een plaatje waar je eerst even raar naar kijkt.
Dat is wel bijzonder.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij de vrouwen gaat er iemand met één arm in het profpeloton rijden.
Hirschi!quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Alles verdelen tussen Del Toro en Evenepoel. Leuk!
Einde contract, ja!quote:Op zondag 6 september 2026 14:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Baptiste Vadic ineens met 3 profwinsten. Het kan gewoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |