Ik dacht misschien een DDOS aanval uit Russisch/Chinese hoek, maar hoeft natuurlijk niet de oorzaak te zijn.quote:
Dat zou toch geweldig zijn, als alle sociale media voorgoed kapot ging.quote:
Chat gpt, Grok etc zijn geen sociale media.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:32 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Dat zou toch geweldig zijn, als alle sociale media voorgoed kapot ging.
Wat een rust zou dat brengen in de koppies van heel veel mensen. Kunnen ze zich weer met het gewone leven bezighouden ipv met geopolitiek, virologie enz.
noboomerquote:Op donderdag 3 september 2026 17:45 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Chat gpt, Grok etc zijn geen sociale media.
En zeer mooie programma's die bij gunstig gebruik zeer nuttig zijn voor de mensheid.
Gebruik het zelf ook veel en ik maak me normaliter helemaal niet zoveel zorgen over mogelijke doemscenarios, maar ik vind die recente berichten over AI programmas die rogue gaan en uit zichzelf overal inbreken wel vrij verontrustend.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:45 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Chat gpt, Grok etc zijn geen sociale media.
En zeer mooie programma's die bij gunstig gebruik zeer nuttig zijn voor de mensheid.
Grootste probleem zijn grenzen die er nog niet zijn.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gebruik het zelf ook veel en ik maak me normaliter helemaal niet zoveel zorgen over mogelijke doemscenarios, maar ik vind die recente berichten over AI programmas die rogue gaan en uit zichzelf overal inbreken wel vrij verontrustend.
Lijkt wel een gangwar.quote:Op donderdag 3 september 2026 16:28 schreef Since2003 het volgende:
![]()
[ x ]
Dit is ook bizar trouwens
[ x ]
Lol. Hoe vaak je deze hier niet in de omloop kunt brengen.quote:
Gelukkig voor jou is dat gewoon helemaal niet waar.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:55 schreef skysherrif het volgende:
maar ik vind die recente berichten over AI programmas die rogue gaan en uit zichzelf overal inbreken wel vrij verontrustend.
Echt de grootste hoax sinds Y2K.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is dat gewoon helemaal niet waar.
quote:Op donderdag 3 september 2026 18:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is dat gewoon helemaal niet waar.
quote:Op donderdag 3 september 2026 18:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Echt de grootste hoax sinds Y2K.
Directe inslag overigens...quote:Op donderdag 3 september 2026 18:23 schreef skysherrif het volgende:
Overigens al meerdere doden in Kyiv en door het hele land een stuk meer dan 10 door raket en drone aanvallen op steden.
Zojuist een appartementenblok geraakt waarvan nog geen updates over gewonden over zijn in Kyiv
[ afbeelding ]
In vandaag is ook in Kyiv de coca cola fabriek verwoest die naast cola ook nog verschillende andere dranken produceerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |