Nooit van rip-deals gehoord?quote:Op woensdag 2 september 2026 13:57 schreef Alpha0 het volgende:
Dat criminelen zo dom zijn om drugs van elkaar te stelen.
Want we gingen op vakantie van het geld van ome Janquote:Op woensdag 2 september 2026 14:17 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wtf ouwe snel Jan ontvrienden op de socials.
Geen idee wie dat is, maar die heeft genoeg gesnoven, de tering.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:05 schreef Tengano het volgende:
Als erkend FOK! detective durf in met 99% zekerheid te zeggen dat dit de persoon is die in die dreigingsvideo het woord heeft.
Bekijk deze YouTube-video
Wat als alles nog in Spanje ligt. Politie die express maar de helft op geeft om chaos te creëren.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:24 schreef Discombobulate het volgende:
Die Jan is wel echt ongelofelijk dom en heeft dit toch echt aan zichzelf te danken.
Het schijnt dat criminelen niet te vertrouwen zijnquote:Op woensdag 2 september 2026 14:24 schreef Discombobulate het volgende:
Die Jan is wel echt ongelofelijk dom en heeft dit toch echt aan zichzelf te danken.
Misschien hebben de agenten die het spul in beslag namen per ongeluk iets in de auto laten liggenquote:Op woensdag 2 september 2026 14:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat als alles nog in Spanje ligt. Politie die express maar de helft op geeft om chaos te creëren.
Jan die hep een probleemquote:Op woensdag 2 september 2026 14:52 schreef TLC het volgende:
Als hij wordt gearresteerd is hij volgens mij veel minder veilig in de gevangenis![]()
Nederlandstalige trainer die werjt in Afrikaquote:Op woensdag 2 september 2026 14:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar die heeft genoeg gesnoven, de tering.
Uitkijken met het douchen of als hij buiten aan t luchten isquote:
Omdat het sukkeltjes zijn met een IQ van <75. Ze waren daar om 800kg coke in te laden die er niet was.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:03 schreef TLC het volgende:
Ik snap wel niet goed waarom ze alleen die bewaker hebben gepakt ? Ik bedoel ze waren met -tig man en ze waren al bij zijn huis, waarom zijn ze meteen weggerend ?
Vaker naar Opsporing Verzocht kijken die crimineeltjes; ze hadden veel meer kunnen bereiken als ze met een man of 4 gewoon dat huis waren binnengedrongen, het zou iig veel minder opvallenquote:Op woensdag 2 september 2026 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat het sukkeltjes zijn met een IQ van <75. Ze waren daar om 800kg coke in te laden die er niet was.
Klant van Janquote:Op woensdag 2 september 2026 14:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar die heeft genoeg gesnoven, de tering.
Waarschijnlijk hadden ze er niet op gerekend dat er iemand was, en toen er eenmaal geschoten was, rende het gros meteen weg in paniek.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:03 schreef TLC het volgende:
Ik snap wel niet goed waarom ze alleen die bewaker hebben gepakt ? Ik bedoel ze waren met -tig man en ze waren al bij zijn huis, waarom zijn ze meteen weggerend ?
Omdat het tot dat moment vooral 'stoer met een wapen rondlopen' was.quote:
Het zijn dan ook zwakbegaafden en niet zo'n beetje ook niet.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:14 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Omdat het tot dat moment vooral 'stoer met een wapen rondlopen' was.
Dan klinken er daadwerkelijk schoten en is het ineens echt. Paniek.
Criminelen die stelen, waar gaat het toch heen met de wereld.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:57 schreef Alpha0 het volgende:
Dat criminelen zo dom zijn om drugs van elkaar te stelen.
Even Apeldoorn bellenquote:
Modderfokkerquote:
Het is meer een morele armoede.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:16 schreef beefkeek het volgende:
Ik wist niet dat het opleidingsniveau in Overasselt zo laag lag
Rees besproken meen ik.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:21 schreef Rnie het volgende:
Dodelijk slachtoffer van schietpartij Overasselt is Berry Leenders (51)
https://socialnieuws.nl/2(...)s-berry-leenders-51/
Geen idee of ik namen mag posten enzoLees via FB dat Berry zou hebben gezegd dat hij "slapend rijk" zou worden met deze klus als beveiliger. Nou, niet dus
![]()
Lekker actueel Hansquote:Op woensdag 2 september 2026 15:21 schreef Rnie het volgende:
Dodelijk slachtoffer van schietpartij Overasselt is Berry Leenders (51)
https://socialnieuws.nl/2(...)s-berry-leenders-51/
Geen idee of ik namen mag posten enzoLees via FB dat Berry zou hebben gezegd dat hij "slapend rijk" zou worden met deze klus als beveiliger. Nou, niet dus
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 2 september 2026 15:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Had me daar een heel ander type bij voorgesteld.
Mwoah dit soort types zijn doorgaans transporteurs met legitieme bedrijven die kans zien om in korte tijd veel geld te verdienen, raak je delen kwijt en je kunt dat niet verantwoorden dan ben je de sjaak, het mag hopen dat ze niet het antwerpen trucje hebben gedaan, dat was uit me hoofd de start van de Mocrowar, wat ze hadden gedaan was een Coke transport door laten gaan, maar 200 kilo weggehaalt om te zien hoe de lijntjes liepen, nou dan hebben we geweten met een stuk of 17 slachtoffers waarvan 2/3 onschuldige burgers.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, uiterlijk zegt helemaal niets.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, joh echt een lulletje rozenwater. Net als die bolle Jos en Willem Holleeder.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gezien zijn voornaam dacht ik dat het een kamper zou zijn. Met zo’n typisch uiterlijk.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:34 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, uiterlijk zegt helemaal niets.
Die vriendelijk ogende, ietwat sullige buurman, kan zomaar een niets ontziende wrede crimineel zijn.
Terwijl de er asociaal uitziende buurman, vol met tatoeages, juist een sullige goedzak is.
NIET MET OPGEVISTE VISSEN!!!????!!!!!quote:Op woensdag 2 september 2026 15:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gezien zijn voornaam dacht ik dat het een kamper zou zijn. Met zo’n typisch uiterlijk.
Op z’n insta staat hij ook met talloze opgeviste vissen in zijn handen.
Willem Holleeder is echt geen lulletje rozenwater, niet qua karakter en ook niet qua uiterlijk.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, joh echt een lulletje rozenwater. Net als die bolle Jos en Willem Holleeder.
Altijd de lelijkste van een groep geweest.
Moeten het van hun looks en brains niet hebben dus dan maar de rijkste worden met crimineel werk.
Nou ja, even voor de duidelijkheid dat zijn hobby is om te vissen en niet om te duiken.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
NIET MET OPGEVISTE VISSEN!!!????!!!!!
Onderduiken schijnt de nieuwe hobby te zijn van de familie.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou ja, even voor de duidelijkheid dat zijn hobby is om te vissen en niet om te duiken.
https://nos.nl/artikel/26(...)el-ellende-elke-keerquote:Op woensdag 2 september 2026 15:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah dit soort types zijn doorgaans transporteurs met legitieme bedrijven die kans zien om in korte tijd veel geld te verdienen, raak je delen kwijt en je kunt dat niet verantwoorden dan ben je de sjaak, het mag hopen dat ze niet het antwerpen trucje hebben gedaan, dat was uit me hoofd de start van de Mocrowar, wat ze hadden gedaan was een Coke transport door laten gaan, maar 200 kilo weggehaalt om te zien hoe de lijntjes liepen, nou dan hebben we geweten met een stuk of 17 slachtoffers waarvan 2/3 onschuldige burgers.
Dat is hij toch ook een kamper met dito uiterlijk.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gezien zijn voornaam dacht ik dat het een kamper zou zijn. Met zo’n typisch uiterlijk.
Het voetvolk zijn de domme jongens, maar als je zo groot kunt groeien als een Taghi of Bolle Jos en een eigen grote internationale organisatie leidt, dan ben je echt geen domme jongen.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, joh echt een lulletje rozenwater. Net als die bolle Jos en Willem Holleeder.
Altijd de lelijkste van een groep geweest.
Moeten het van hun looks en brains niet hebben dus dan maar de rijkste worden met crimineel werk.
listen, or we will ben everybody the moeder !quote:Op woensdag 2 september 2026 15:16 schreef beefkeek het volgende:
[..]
"We'll shoot everyone dead"
Ik wist niet dat het opleidingsniveau in Overasselt zo laag lag
quote:Op woensdag 2 september 2026 15:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Willem Holleeder is echt geen lulletje rozenwater, niet qua karakter en ook niet qua uiterlijk.
En Bolle Jos ziet er ook niet uit als een lulletje rozenwater.
Dom zijn ze zeker, Taghi kon uiteindelijk maar zeven jaar van zijn luxe en weelde in vrijheid genieten. Bolle Jos en kan niet eens de jungle uit. De rest is al dood of zit voor jaren vast.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Het voetvolk zijn de domme jongens, maar als je zo groot kunt groeien als een Taghi of Bolle Jos en een eigen grote internationale organisatie leidt, dan ben je echt geen domme jongen.
Daar zit die drugs natuurlijk in.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind vooral het interieur dat deze mensen hebben fascinerend. Alles onder een laagje bladgoud. En op de één of andere manier hebben ze heel vaak zo'n porseleinen dalmatiër op de vensterbank staan. Alsof ze dat onderling afgesproken hebbenquote:Op woensdag 2 september 2026 15:39 schreef MissButterflyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |