2 advocaten terwijl hij met zijn bolle kont in Afrika zit.quote:Op woensdag 2 september 2026 12:23 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)t-bij-onderzoek.html
Bolle Jos ontkent betrokkenheid.
Ik heb dus serieus gedacht dat dit een parodie was. Heb zeker twee keer gekeken of het echt niet de Speld wasquote:
Als Amerikaanse agent mag je je eigen wapens meenemen, dikke AK Shotgun het kan. (In bepaalde staten)quote:Op woensdag 2 september 2026 10:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Tijd dat iedere agent een H&K MP7 of een HK416 in de auto heeft op patrouille.
[..]
Sociale media? Whatsapp? Telegram?
Criminelen zijn vaak echt vele malen achterlijker dan je voor mogelijk zou houden.quote:Op woensdag 2 september 2026 12:20 schreef MissButterflyy het volgende:
Een professionele crimineel leert die tekst toch even uit het hoofd, om dan de tekst uit te schreeuwen voor de camera, en ondertussen woedend rond te zwaaien met de wapens die ze vasthebben.
En ook nog het toegepaste geweld "on-Nederlands" noemenquote:Op woensdag 2 september 2026 11:02 schreef DjVero het volgende:
[..]
Vergeet de suffe stropdas in de vorm van een burgermeester die dat schorriemorrie angst inboezemt met wel hele stoere taal ook niet: "volstrekt onacceptabel"
Nou ja voor dat plaatsje natuurlijk wel.quote:Op woensdag 2 september 2026 12:36 schreef kibo het volgende:
[..]
En ook nog het toegepaste geweld "on-Nederlands" noemen![]()
Onder welke steen heeft deze man de afgelopen jaren gelegen?
Godsklere, geen wonder dat die de criminaliteit ingegaan zijn zeg. Nog geen zin in verstaanbaar Engels uit kunnen spreken. My god.quote:
Met dit soort dingen is Jos wel te vertrouwen.quote:
Eentje was gisteren enige tijd in levensgevaar. Na twee operaties niet meer. De anderen sowieso niet. Maar beiden zwaar gewond. Meer info heb ik niet voorbij xien komen.quote:Op woensdag 2 september 2026 12:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is er inmiddels al meer bekend over hoe de first responders eraan toe zijn?
Dat zal niet veel hebben gescheeld dan.quote:Op woensdag 2 september 2026 12:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Eentje was gisteren enige tijd in levensgevaar. Na twee operaties niet meer. De anderen sowieso niet. Maar beiden zwaar gewond. Meer info heb ik niet voorbij xien komen.
DURF JE WEL HÉ VIA INTERNET. IN Z’N GEZICHT ZOU JE DIT NIET DURVEN TE ZEGGEN LAFFE HOND.quote:Op woensdag 2 september 2026 12:29 schreef Momo het volgende:
2 advocaten terwijl hij met zijn bolle kont in Afrika zit.
Dan moet hij eerst naar een derdeangs gare failed state.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DURF JE WEL HÉ VIA INTERNET. IN Z’N GEZICHT ZOU JE DIT NIET DURVEN TE ZEGGEN LAFFE HOND.
Amsterdam?quote:Op woensdag 2 september 2026 13:00 schreef OmniRocket het volgende:
De inwoners willen dat Jan G. vertrekt. Maar wie wil hem dan wel?
Bij mijn criminele buurjongen ging het zo:quote:Op woensdag 2 september 2026 13:00 schreef OmniRocket het volgende:
De inwoners willen dat Jan G. vertrekt. Maar wie wil hem dan wel?
Altijd de weg van de minste weerstand volgen he. Onschuldige bewoners klagen wel maar doen verder toch niets, agressieve draaideurpauper mogelijk wel. Dus dan maar draaideurpauper en zijn aanhang hun zin geven.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Bij mijn criminele buurjongen ging het zo:
-De buurt voelde zich onveilig. Jammer voor de buurt!
-De familie van criminele buurjongen voelde zich onveilig. Die kregen dus een nieuwe sociale huurwoning toegewezen en verhuisden daarnaartoe zonder hem. Dus nu woont hij hier nog steeds, en bezetten hij en zijn genetische mede-afval twee sociale huurwoningen. En bij die andere woning is ook gelazer.
Fuck de normale burger is de boodschap.
Precies. Het piepende wiel krijgt altijd het vet.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Altijd de weg van de minste weerstand volgen he. Onschuldige bewoners klagen wel maar doen verder toch niets, agressieve draaideurpauper mogelijk wel. Dus dan maar draaideurpauper en zijn aanhang hun zin geven.
Zie post 221710922.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2026 13:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Stel, je woont daar en vind een wapen, zou je dat inleveren? Of bewaren om jezelf de volgende ronde te kunnen beschermen?
Lijkt me een topidee, zelf de gevonden AK houden. Gewoon zelf met een illegaal wapen dat je hebt "gevonden" (de politie gelooft dat verhaal vast direct) ook in de rondte gaan schieten, daar staat vast geen straf op..quote:Op woensdag 2 september 2026 13:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Stel, je woont daar en vind een wapen, zou je dat inleveren? Of bewaren om jezelf de volgende ronde te kunnen beschermen?
Handig. Dan word je gepakt en blijkt dat wapen eerder gebruikt bij een liquidatie.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Wel eerst even youtube filmpjes kijken om uit te vinden hoe dat ding überhaupt werkt natuurlijkquote:Op woensdag 2 september 2026 13:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Lijkt me een topidee, zelf de gevonden AK houden. Gewoon zelf met een illegaal wapen dat je hebt "gevonden" (de politie gelooft dat verhaal vast direct) ook in de rondte gaan schieten, daar staat vast geen straf op..
"Huiveringwekkend".. Ik vind het vooral triest dat ze in dat complete cartel geen betere spreker hebben dan dit.quote:
Mijn buurjongen twee deuren hebben ze uiteindelijk een politie inval gedaan en grote hoeveelheden drugs en wapens gevonden.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Bij mijn criminele buurjongen ging het zo:
-De buurt voelde zich onveilig. Jammer voor de buurt!
-De familie van criminele buurjongen voelde zich onveilig. Die kregen dus een nieuwe sociale huurwoning toegewezen en verhuisden daarnaartoe zonder hem. Dus nu woont hij hier nog steeds, en bezetten hij en zijn genetische mede-afval twee sociale huurwoningen. En bij die andere woning is ook gelazer.
Fuck de normale burger is de boodschap.
Ze filmen die zieke shit van ze ook nog steeds met een aardappel dus past wel.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Huiveringwekkend".. Ik vind het vooral triest dat ze in dat complete cartel geen betere spreker hebben dan dit.
Dit was toch vooral lachwekkend?quote:Op woensdag 2 september 2026 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Huiveringwekkend".. Ik vind het vooral triest dat ze in dat complete cartel geen betere spreker hebben dan dit.
Ja lach er maar om.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit was toch vooral lachwekkend?
Ook zonder stemvervormer. Kan zomaar eens iemand zijn die een schuld moet inlossen en dit daarom moet voordragen van zijn ‘baas’. Die gooit justitie op basis van zijn stem binnenkort in een opsporingsbericht, 100%. Slecht of niet, de boodschap aan meneer Jan is denk ik wel helder. Gedurfde aanpak dit! Respect is niet het juiste woord in deze, maar het is wel enorm vernieuwend in Nederland. Bizar.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:27 schreef kwiwi het volgende:
Rond de Mocromoorden hadden we dat probleem ook, die dacht dat je zeker net als in een film dat ding met 1 hand kan schieten waardoor de kogelgaten tot 4 hoog zaten.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel eerst even youtube filmpjes kijken om uit te vinden hoe dat ding überhaupt werkt natuurlijk
Gewoon Call of Duty spelenquote:Op woensdag 2 september 2026 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel eerst even youtube filmpjes kijken om uit te vinden hoe dat ding überhaupt werkt natuurlijk
Inleveren natuurlijkquote:Op woensdag 2 september 2026 13:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat is niet tegenwoordig, dat is eigenlijk altijd zo geweest.quote:Op woensdag 2 september 2026 12:45 schreef Cruzinats het volgende:
Is de mocro maffia eigenlijk nog een ding, of zijn dat tegenwoordig ook gewoon loopjongens van de cartels uit zuid-amerika?
Ja echt heel vreemd dat doorgewinterde criminelen in een miljardenbusiness van elkaar stelen.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:57 schreef Alpha0 het volgende:
Dat criminelen zo dom zijn om drugs van elkaar te stelen.
Nooit van rip-deals gehoord?quote:Op woensdag 2 september 2026 13:57 schreef Alpha0 het volgende:
Want we gingen op vakantie van het geld van ome Janquote:Op woensdag 2 september 2026 14:17 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wtf ouwe snel Jan ontvrienden op de socials.
Geen idee wie dat is, maar die heeft genoeg gesnoven, de tering.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:05 schreef Tengano het volgende:
Als erkend FOK! detective durf in met 99% zekerheid te zeggen dat dit de persoon is die in die dreigingsvideo het woord heeft.
Bekijk deze YouTube-video
Wat als alles nog in Spanje ligt. Politie die express maar de helft op geeft om chaos te creëren.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:24 schreef Discombobulate het volgende:
Die Jan is wel echt ongelofelijk dom en heeft dit toch echt aan zichzelf te danken.
Het schijnt dat criminelen niet te vertrouwen zijnquote:Op woensdag 2 september 2026 14:24 schreef Discombobulate het volgende:
Die Jan is wel echt ongelofelijk dom en heeft dit toch echt aan zichzelf te danken.
Misschien hebben de agenten die het spul in beslag namen per ongeluk iets in de auto laten liggenquote:Op woensdag 2 september 2026 14:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat als alles nog in Spanje ligt. Politie die express maar de helft op geeft om chaos te creëren.
Jan die hep een probleemquote:Op woensdag 2 september 2026 14:52 schreef TLC het volgende:
Als hij wordt gearresteerd is hij volgens mij veel minder veilig in de gevangenis![]()
Nederlandstalige trainer die werjt in Afrikaquote:Op woensdag 2 september 2026 14:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar die heeft genoeg gesnoven, de tering.
Uitkijken met het douchen of als hij buiten aan t luchten isquote:
Omdat het sukkeltjes zijn met een IQ van <75. Ze waren daar om 800kg coke in te laden die er niet was.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:03 schreef TLC het volgende:
Ik snap wel niet goed waarom ze alleen die bewaker hebben gepakt ? Ik bedoel ze waren met -tig man en ze waren al bij zijn huis, waarom zijn ze meteen weggerend ?
Vaker naar Opsporing Verzocht kijken die crimineeltjes; ze hadden veel meer kunnen bereiken als ze met een man of 4 gewoon dat huis waren binnengedrongen, het zou iig veel minder opvallenquote:Op woensdag 2 september 2026 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat het sukkeltjes zijn met een IQ van <75. Ze waren daar om 800kg coke in te laden die er niet was.
Klant van Janquote:Op woensdag 2 september 2026 14:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar die heeft genoeg gesnoven, de tering.
Waarschijnlijk hadden ze er niet op gerekend dat er iemand was, en toen er eenmaal geschoten was, rende het gros meteen weg in paniek.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:03 schreef TLC het volgende:
Ik snap wel niet goed waarom ze alleen die bewaker hebben gepakt ? Ik bedoel ze waren met -tig man en ze waren al bij zijn huis, waarom zijn ze meteen weggerend ?
Omdat het tot dat moment vooral 'stoer met een wapen rondlopen' was.quote:
Het zijn dan ook zwakbegaafden en niet zo'n beetje ook niet.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:14 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Omdat het tot dat moment vooral 'stoer met een wapen rondlopen' was.
Dan klinken er daadwerkelijk schoten en is het ineens echt. Paniek.
Criminelen die stelen, waar gaat het toch heen met de wereld.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:57 schreef Alpha0 het volgende:
Even Apeldoorn bellenquote:
Modderfokkerquote:
Het is meer een morele armoede.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:16 schreef beefkeek het volgende:
Ik wist niet dat het opleidingsniveau in Overasselt zo laag lag
Rees besproken meen ik.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:21 schreef Rnie het volgende:
Dodelijk slachtoffer van schietpartij Overasselt is Berry Leenders (51)
https://socialnieuws.nl/2(...)s-berry-leenders-51/
Geen idee of ik namen mag posten enzoLees via FB dat Berry zou hebben gezegd dat hij "slapend rijk" zou worden met deze klus als beveiliger. Nou, niet dus
![]()
Lekker actueel Hansquote:Op woensdag 2 september 2026 15:21 schreef Rnie het volgende:
Dodelijk slachtoffer van schietpartij Overasselt is Berry Leenders (51)
https://socialnieuws.nl/2(...)s-berry-leenders-51/
Geen idee of ik namen mag posten enzoLees via FB dat Berry zou hebben gezegd dat hij "slapend rijk" zou worden met deze klus als beveiliger. Nou, niet dus
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 2 september 2026 15:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Had me daar een heel ander type bij voorgesteld.
Mwoah dit soort types zijn doorgaans transporteurs met legitieme bedrijven die kans zien om in korte tijd veel geld te verdienen, raak je delen kwijt en je kunt dat niet verantwoorden dan ben je de sjaak, het mag hopen dat ze niet het antwerpen trucje hebben gedaan, dat was uit me hoofd de start van de Mocrowar, wat ze hadden gedaan was een Coke transport door laten gaan, maar 200 kilo weggehaalt om te zien hoe de lijntjes liepen, nou dan hebben we geweten met een stuk of 17 slachtoffers waarvan 2/3 onschuldige burgers.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, uiterlijk zegt helemaal niets.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, joh echt een lulletje rozenwater. Net als die bolle Jos en Willem Holleeder.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gezien zijn voornaam dacht ik dat het een kamper zou zijn. Met zo’n typisch uiterlijk.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:34 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, uiterlijk zegt helemaal niets.
Die vriendelijk ogende, ietwat sullige buurman, kan zomaar een niets ontziende wrede crimineel zijn.
Terwijl de er asociaal uitziende buurman, vol met tatoeages, juist een sullige goedzak is.
NIET MET OPGEVISTE VISSEN!!!????!!!!!quote:Op woensdag 2 september 2026 15:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gezien zijn voornaam dacht ik dat het een kamper zou zijn. Met zo’n typisch uiterlijk.
Op z’n insta staat hij ook met talloze opgeviste vissen in zijn handen.
Willem Holleeder is echt geen lulletje rozenwater, niet qua karakter en ook niet qua uiterlijk.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, joh echt een lulletje rozenwater. Net als die bolle Jos en Willem Holleeder.
Altijd de lelijkste van een groep geweest.
Moeten het van hun looks en brains niet hebben dus dan maar de rijkste worden met crimineel werk.
Nou ja, even voor de duidelijkheid dat zijn hobby is om te vissen en niet om te duiken.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
NIET MET OPGEVISTE VISSEN!!!????!!!!!
Onderduiken schijnt de nieuwe hobby te zijn van de familie.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou ja, even voor de duidelijkheid dat zijn hobby is om te vissen en niet om te duiken.
https://nos.nl/artikel/26(...)el-ellende-elke-keerquote:Op woensdag 2 september 2026 15:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah dit soort types zijn doorgaans transporteurs met legitieme bedrijven die kans zien om in korte tijd veel geld te verdienen, raak je delen kwijt en je kunt dat niet verantwoorden dan ben je de sjaak, het mag hopen dat ze niet het antwerpen trucje hebben gedaan, dat was uit me hoofd de start van de Mocrowar, wat ze hadden gedaan was een Coke transport door laten gaan, maar 200 kilo weggehaalt om te zien hoe de lijntjes liepen, nou dan hebben we geweten met een stuk of 17 slachtoffers waarvan 2/3 onschuldige burgers.
Dat is hij toch ook een kamper met dito uiterlijk.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gezien zijn voornaam dacht ik dat het een kamper zou zijn. Met zo’n typisch uiterlijk.
Het voetvolk zijn de domme jongens, maar als je zo groot kunt groeien als een Taghi of Bolle Jos en een eigen grote internationale organisatie leidt, dan ben je echt geen domme jongen.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, joh echt een lulletje rozenwater. Net als die bolle Jos en Willem Holleeder.
Altijd de lelijkste van een groep geweest.
Moeten het van hun looks en brains niet hebben dus dan maar de rijkste worden met crimineel werk.
listen, or we will ben everybody the moeder !quote:Op woensdag 2 september 2026 15:16 schreef beefkeek het volgende:
[..]
"We'll shoot everyone dead"
Ik wist niet dat het opleidingsniveau in Overasselt zo laag lag
quote:Op woensdag 2 september 2026 15:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Willem Holleeder is echt geen lulletje rozenwater, niet qua karakter en ook niet qua uiterlijk.
En Bolle Jos ziet er ook niet uit als een lulletje rozenwater.
Dom zijn ze zeker, Taghi kon uiteindelijk maar zeven jaar van zijn luxe en weelde in vrijheid genieten. Bolle Jos en kan niet eens de jungle uit. De rest is al dood of zit voor jaren vast.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Het voetvolk zijn de domme jongens, maar als je zo groot kunt groeien als een Taghi of Bolle Jos en een eigen grote internationale organisatie leidt, dan ben je echt geen domme jongen.
Daar zit die drugs natuurlijk in.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind vooral het interieur dat deze mensen hebben fascinerend. Alles onder een laagje bladgoud. En op de één of andere manier hebben ze heel vaak zo'n porseleinen dalmatiër op de vensterbank staan. Alsof ze dat onderling afgesproken hebbenquote:Op woensdag 2 september 2026 15:39 schreef MissButterflyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |