Een Feyenoorder die een week geleden 8 cambuur fans voor het leven tekende met zwaar vuurwerk en bijna hun eigen keeper, die anderen tuig noemtquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:19 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat is echt het laagste van het laagste volk. Heb ze eens bij Feyenoord gezien. Wat een ongekend tuig.
Zelfs Marokkanen zijn minder erg.
Deze kachelpijpen zien de bui al hangen nadat ze gaten in agenten schoten.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kachelpijpen komen vol in beeld. Geen blur. @:wereldgozer
Er is alleen een causaal verbandquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
er komen ogenschijnlijk bussen vol zwaarbewapende apen dit land binnen om mensen overhoop te knallen
hoe kan je dat niet relevant vinden wtf
Maandag?quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:50 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Toch wel ironisch.
De aanslag wordt gelinked aan bolle Jos.
De huisgekkies:
Buitenlanders!!!111
Ach je moet wat op een maandag als je geen "hobby's" in je leven hebt zoals een baan.
Opdrachtgever VS daderprofiel is wel een onderscheid.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:50 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Toch wel ironisch.
De huisgekkies:
Buitenlanders!!!111
Ach je moet wat op een maandag als je geen "hobby's" in je leven hebt zoals een baan.
Dit soort mensjes vindt je wel eens in een bruine kroeg waar ze aan de bar zitten en alles de schuld is van of Jetten of buitenlanders of Halsemaquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De altijd maar terugkerende reflex van onderbuikmensjes dat er iemand schuldig moet zijn en het voorkomen had kunnen worden.
Of dat nou om fakkeltjes bij het voetbal of 40-45 zwaarbewapende kinderen gaat, ik moet daar altijd zo om lachen makker.
En dat faillissement had niks te maken met je “gezellige” voorkomen? Als je de gasten net zo toespreekt als de users hier, dan snap ik goed dat die kroeg op omvallen stond.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:06 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dit soort mensjes vindt je wel eens in een bruine kroeg waar ze aan de bar zitten en alles de schuld is van of Jetten of buitenlanders of Halsema
Gekscherend heb ik in zo'n kroeg gewerkt dat op het randje van faillissement lag, omdat de meeste bezoekers weg bleven door dit soort mensen. Pas toen ze eruit werden gewerkt begon het weer te lopen
Ik ben niet voor Feyenoord, maar leuke poging. En dat zijn ook ongekende tokkies die van mij mogen stoppen met ademen. Zie je, 2 kanten bekijken is niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:54 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die een week geleden 8 cambuur fans voor het leven tekende met zwaar vuurwerk en bijna hun eigen keeper, die anderen tuig noemt![]()
![]()
Ik kwam er pas te werken nadat ze eruit gewerkt waren.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dat faillissement had niks te maken met je “gezellige” voorkomen? Als je de gasten net zo toespreekt als de users hier, dan snap ik goed dat die kroeg op omvallen stond.
https://www.bnnvara.nl/pa(...)roersen-rob-van-breequote:Schietpartij Overasselt
Een dodelijke schietpartij, twee gewonde agenten en een enorme politieactie: Overasselt werd vanochtend opgeschrikt door extreem geweld. Een grote groep zwaarbewapende mannen trok naar een loods, waar een beveiliger werd doodgeschoten en twee politieagenten gewond raakten. Daarna sloegen de mannen op de vlucht en hield de politie urenlang een grote zoekactie. Wat speelde zich precies af? En hoe groot is de rol van de georganiseerde misdaad hierin? We bespreken het met misdaadverslaggever Yelle Tieleman en hoofd Landelijke Opsporing en Interventies Rob van Bree.
Het Fok-modschap vraagt dan ook uitzonderlijke kwaliteiten die zij nooit zullen hebben he.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De enige banen die ze inpikken van ons
Het valt op dat ook hier weer de daders en betrokkene disproportioneel een migratieachtergrond hebben.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:50 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Toch wel ironisch.
De huisgekkies:
Buitenlanders!!!111
Ach je moet wat op een dinsdag als je geen "hobby's" in je leven hebt zoals een baan.
Als ze dat nivo al niet kunnen halen is het wel heel triest gesteld.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:22 schreef Badada het volgende:
[..]
Het Fok-modschap vraagt dan ook uitzonderlijke kwaliteiten die zij nooit zullen hebben he.
Op die thumbnail (of 4:13) iemand met kleding van de jeugd van AZ?quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:52 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:33 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Op die thumbnail (of 4:13) iemand met kleding van de jeugd van AZ?
AZ.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:35 schreef vul_maar_in het volgende:
A: ik weet niet hoe AZC kledij eruitziet en B: ik zie enkel wat pixels in een cirkeltje.
Zal de leeftijd zijn
quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:37 schreef BEFEM het volgende:
[..]
AZ.
https://www.az.nl/inside-(...)en-logo-op-het-shirt
Agja toch allemaal dom loopvolk. Reken er maar niet op dat die iets zinnigs kunnen doorgeven aan het OM.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:38 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of ze genoeg informatie hebben om 34 man te veroordelen voor deelname hieraan of dat ze naar elkaar gaan wijzen
Goedzak Berry vond het verder niet opvallend dat hij in een auto in de nacht moest posten of dat hij van zijn salaris meteen een BMW kon kopenquote:Doodgeschoten bewaker Berry (51) was de goedheid zelve en keek zelfs uit naar zijn laatste klus in Overasselt: ‘Ik ga daar slapend rijk worden’
De bewaker (51) die dinsdagochtend in Overasselt is doodgeschoten, vertelde vorige week nog wel zin te hebben in de beveiligingsopdracht bij het huis aan de Ewijkseweg. „Ik ga daar slapend rijk worden”, vertelde hij een vriend, die vol lof over hem praat. „Het was een goedzak.”
De verslagenheid is groot. „Het is echt zielig. Hij heeft er niks mee te maken. Helemaal niks. Dit is echt erg.”
Rob Bongers is er kapot van. „Als je die beelden ziet... Hij duikt nog weg, maar wordt gewoon doodgeschoten.”
Het nieuws over de dood van Berry is als een bom ingeslagen bij de eigenaar van manege St. Frans in Alverna. De 51-jarige Wijchenaar werd dinsdagochtend op de Ewijkseweg in Overasselt doodgeschoten. Berry was daar aan het werk als beveiliger.
Bongers kende hem al jaren; ze hadden samen een paard. Want Berry was gek op paarden. Vroeger reed hij zelf, nu was hij nog zeker vijf keer per week bij de manege te vinden. „Hij was de goedheid zelve. Altijd bereid om mee te helpen: uitmesten, dat soort dingen. Hij wilde altijd wel wat doen.”
Een eenvoudige jongen, zo noemt Bongers de Wijchenaar. Vroeger was hij vrachtwagenchauffeur. „Maar dat ging volgens mij niet meer, omdat hij een keer onder een paard terecht is gekomen en zijn enkel had gebroken.”
Met veel moeite haalde hij een paar jaar geleden de diploma’s om als beveiliger te kunnen gaan werken. Dat deed hij met plezier. „Hij stond vaak bij evenementen.” Deze zomer nog was hij als beveiliger actief bij de Vierdaagsefeesten in Nijmegen.
Mantelzorger voor zijn moeder
Berry had geen partner en woonde bij zijn moeder. De band met haar was hecht, hij was ook mantelzorger voor haar. In die zin kwamen zijn werktijden als beveiliger goed uit: hij was vaak ’s avonds en soms ’s nachts op pad.
Zo kon hij overdag voor zijn moeder zorgen. Het verdiende ook aardig: hij was begin dit jaar maar wat trots dat hij een zwarte BMW kon kopen. „Hij had hiervoor altijd hele simpele auto’s.”
Zijn werk maakte het ook mogelijk dat hij dagelijks naar de manege kon, waar iedereen hem wel mocht. „Hij was ieders vriend”, vertelt Bongers. „Terwijl hij niet echt vrienden had met wie hij veel omging. Als hij hier was, belde hij soms wel drie keer per dag met zijn moeder.”
De vriendschap met Berry werd hechter toen ze samen een paard kregen. „Ik had een merrie waar hij graag een veulen van wilde. Ik heb toen gezegd: ‘Als je mij helpt, doen we dat veulen samen’.”
Tatoeage met naam van zijn paard
Het werd een zwarte hengst, waar Berry maar wat blij mee was. De naam van de hengst, Lewis, tatoeëerde hij zelfs op zijn lichaam. Hij droomde ervan dat het ooit een echte dekhengst zou worden. „Maar dat zat er niet in.”
Het deerde Berry niet. Hij bleef bijna dagelijks trouw naar de manege komen. „Alleen als hij overdag moest werken kwam hij niet.”
Vorige week vertelde hij nog dat hij een nieuwe klus had. Bij een huis in Overasselt. Hij wist dat daar al wel eens een keer geschoten was en had daar ooit al eens als bewaker gestaan. Maar hij had niet het idee dat het een gevaarlijke klus was. „‘Ik word daar slapend rijk’, zei hij nog.”
Wie zou hem ook wat doen? Berry had totaal geen agressieve uitstraling, vertelt Bongers. „Het was gewoon een aardige, lieve kerel. Weet je, eigenlijk had hij zijn eigen verhaal graag meegemaakt, van een afstand. Dan was hij met filmpjes ervan aan komen zetten.”
Maar de werkelijkheid is hard. Op de manege zal hij gemist worden, dat weet Bongers zeker. Want iedereen ging met hem om en mocht hem. „Het is echt verschrikkelijk.”
Die arme goedzak die wist dat hij met criminelen zaken bezig was voor dikke poen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Goedzak Berry vond het verder niet opvallend dat hij in een auto in de nacht moest posten of dat hij van zijn salaris meteen een BMW kon kopen
Je loopt niet zomaar met AZ kleding uit de jeugdopleiding. Zou het een (oud)-jeugdspeler zijn? Of broer van ofzo.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat viel mij ook gelijk op.
Plaatje is onbewerkt. Aan AI doen we niet aan.
Die beelden zijn nog niet openbaar geworden?quote:Rob Bongers is er kapot van. „Als je die beelden ziet... Hij duikt nog weg, maar wordt gewoon doodgeschoten.”
Nu.nl had een reconstructie van meer beeldenquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:46 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Die beelden zijn nog niet openbaar geworden?
quote:Het nieuws over de dood van Berry is als een bom ingeslagen bij de eigenaar van manege St. Frans in Alverna.
Nee inderdaad, die beelden niet gezien. Maar wellicht heeft die vriend hem moeten indentificeren bij politie en zo de beelden gezien.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:46 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Die beelden zijn nog niet openbaar geworden?
https://www.nu.nl/329852/(...)r-in-overasselt.htmlquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:51 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, die beelden niet gezien. Maar wellicht heeft die vriend hem moeten indentificeren bij politie en zo de beelden gezien.
Heftig wel.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/329852/(...)r-in-overasselt.html
Dit zijn die beelden
Ja gezien, maar daar zijn niet de beelden te zien die die Rob beschrijft. Alleen de (zijn) auto die beschoten wordt.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit zijn die beelden
Nu gezien.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit zijn die beelden
Die overleven de 50 euro test nietquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Het is een BMW X1 sDrive 18i uit 2010 of 2011.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Goedzak Berry vond het verder niet opvallend dat hij in een auto in de nacht moest posten of dat hij van zijn salaris meteen een BMW kon kopen
Het leven van die moeder stort nu ook wel in elkaar. Zoon kwijt, mantelzorger kwijt en hij woonde bij haar in.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:20 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Het is een BMW X1 sDrive 18i uit 2010 of 2011.
Te koop voor prijzen tussen de 6000 en 12000 euro.
Niets bijzonders dus.
Het lijkt erop dat hij gewoon een legitieme beveiliger was, en geen ingehuurde zware jongen.
(post hier al jaren niet meer en lurk alleen maar, maar na deze bizarre dag in mijn dorp moest ik wel reageren, maar wist mijn wachtwoord niet meer)
Ja die beveiliger had ruim de tijd om de politie te bellen zo te zien.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:16 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nu gezien.
Lijkt de man die rustig als laatste terugkomt na de rennende bende die de liquidatie van beveiliger heeft gedaan. Zal me niet verbazen als juist hij wel een vluchtplan had en in de chaos weggekomen is.
Doordat groep zo opvallend over grotere afstand kwam heeft beveiliger waarschijnlijk zelf politie ingeschakeld.
Blijf erbij, als ze echt naar huis wilden hadden ze heel anders aangepakt. Criminelen willen zo angst zaaien.
800 kilo til je niet in je eentje. Heb je loopjongens voor.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:26 schreef Justinn het volgende:
Maar wat deden die 31 gasten daar en die beveiliger daar? Ja iets met drugs, maar wat waren ze van plan?
Een lading cocaïne wat kwijt is.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:26 schreef Justinn het volgende:
Maar wat deden die 31 gasten daar en die beveiliger daar? Ja iets met drugs, maar wat waren ze van plan?
quote:Het Openbaar Ministerie wil niets zeggen over geruchten dat het conflict te maken zou hebben met een mogelijk vermiste lading cocaïne. Ook over een link met crimineel Bolle Jos wil hoofdofficier Vinkesteijn niets kwijt.
De verdachten worden nog verhoord en daarom geeft zowel politie als justitie weinig details. Dat gebeurt vaker in dit soort zaken. Als informatie al naar buiten komt voordat verdachten daarover vertellen, kan de politie niet meer controleren of aantonen dat de verdachten daar uit zichzelf over spraken.
Honderden kilo's Colombiaans marcheerpoeder maat.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:26 schreef Justinn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |