Ik geef werkelijk waar helemaal niks om waar jij fantaseert last van te hebbenquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:18 schreef torentje het volgende:
[..]
Wat jij eet of drinkt evenals de transpiratielucht geeft ook weleens een kwalijk geurtje.
Dat stinkers helemaal niks anders dan stank aan de jongere generaties gunnen was me al bekend. Bedankt voor de bevestiging.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:22 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik geef werkelijk waar helemaal niks om waar jij fantaseert last van te hebben
Ook buiten is de stank niet te verdragen. Zeker niet op een terras, vaak voorzien van windscherm en parasols.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daarom is de horeca binnen ook rookvrij en moeten rokers naar buiten.
Spanje? Als er ergens 95% van het terras rookt is het daar wel.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:44 schreef RealistAtheist het volgende:
Liever vandaag dan morgen roken op het terras verbieden. Fuck die kuttokkies met hun walgelijke stinkende kankerstokken.
En voor de jankerts hier die vinden dat het moet kunnen. Jammer voor jullie. Kwestie van tijd voordat het hier ook zo ver is. Zweden heeft het al, Italië in specifieke plaatsen al. België en Spanje hebben een totaalverbod in voorbereiding, Nederland gaat gelukkig snel volgen. Daar gaan jullie niks aan veranderen.
Jouw instelling is pas giftig en dodelijkquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:44 schreef RealistAtheist het volgende:
Liever vandaag dan morgen roken op het terras verbieden. Fuck die kuttokkies met hun walgelijke stinkende kankerstokken.
En voor de jankerts hier die vinden dat het moet kunnen. Jammer voor jullie. Kwestie van tijd voordat het hier ook zo ver is. Zweden heeft het al, Italië in specifieke plaatsen al. België en Spanje hebben een totaalverbod in voorbereiding, Nederland gaat gelukkig snel volgen. Daar gaan jullie niks aan veranderen.
En toch hebben ze. Misschien wel juist wel daarom wetgeving in voorbereiding om roken op het terras te verbieden.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Spanje? Als er ergens 95% van het terras rookt is het daar wel.
Als ze de horeca in de toeristengebieden de nek om willen draaien dan wens ik ze veel succes daarmee.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:49 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
En toch hebben ze. Misschien wel juist wel daarom wetgeving in voorbereiding om roken op het terras te verbieden.
Blijf jankenquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jouw instelling is pas giftig en dodelijk
Wat een onzin. Als er een paar principiële kanslozen wegblijven omdat ze hun kankerstaafjes niet meer op mogen steken is dat een zegen. Het wordt voor andere klanten fijner, dus die geven weer meer uit.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze de horeca in de toeristengebieden de nek om willen draaien dan wens ik ze veel succes daarmee.
Neuh, gaat gewoon geslikt worden omdat mensen nog steeds wel naar een bar willen. Dit zei men ook over het rookverbod in de horeca. Dat er geen bar of restaurant zou overblijven. Niets van dat alles. De bars en restaurants zitten nog steeds vol.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze de horeca in de toeristengebieden de nek om willen draaien dan wens ik ze veel succes daarmee.
Ik zou dat in Spanje niet zo hard durven zeggen, nu rook ik zelf niet meer maar afgelopen mei viel het enorm op dat daar echt vrijwel iedereen nog paft op het terras of op straatquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:51 schreef Charles33 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als er een paar principiële kanslozen wegblijven omdat ze hun kankerstaafjes niet meer op mogen steken is dat een zegen. Het wordt voor andere klanten fijner, dus die geven weer meer uit.
In het buitenland roken ze sowieso gigantisch veel meer dan in NL.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Spanje? Als er ergens 95% van het terras rookt is het daar wel.
Dan staan we naast het terrasquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:50 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Blijf jankenOver een paar jaar is het zover hier. Dan is het gedaan met die kankerstokken op het terras
Er zijn zoveel dingen die stinken of wat irritant is, waarom alleen de rokers aanpakken alsof het criminelen zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:35 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ook buiten is de stank niet te verdragen. Zeker niet op een terras, vaak voorzien van windscherm en parasols.
Zelfs op straat is het enorm irritant als zo’n rokende hufter opeens achter je loopt of naast je bij de tramhalte komt staan.
Wat mij betreft: roken alleen achter gesloten deur in eigen huis.
Prima doe maar rookverbod.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:44 schreef RealistAtheist het volgende:
De ironiequote:
Maak je geen illusies, dit staat al lang op het lijstje naast zoet, zout en vet.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:49 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ja man! Ook alcohol en vleesch verboten verklaren graag!
Daarom ben ik ook niet tegen roken/rokers. Want nee, daar houdt het echt niet bij op. Elk pleziertje moet worden afgepakt.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:47 schreef quo_ het volgende:
[..]
Maak je geen illusies, dit staat al lang op het lijstje naast zoet, zout en vet.
We leven nu eenmaal in een land waar het treiteren tot "way of life" geworden is. Het houdt echt niet op bij roken.
Ja, maar stinken en irritant zijn nou eenmaal niet de hoofdargumenten voor een verbod. Een doerian meurt veel harder dan een sigaret, maar voor m'n eigen gezondheid zit ik liever naast een doerianeter dan naast een roker.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen die stinken of wat irritant is, waarom alleen de rokers aanpakken alsof het criminelen zijn.
Het is wel een mooi begin, een rookverbod zal de horeca mooi uitdunnen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:47 schreef quo_ het volgende:
[..]
Maak je geen illusies, dit staat al lang op het lijstje naast zoet, zout en vet.
We leven nu eenmaal in een land waar het treiteren tot "way of life" geworden is. Het houdt echt niet op bij roken.
Dan ga je niet naast een roker zitten.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar stinken en irritant zijn nou eenmaal niet de hoofdargumenten voor een verbod. Een doerian meurt veel harder dan een sigaret, maar voor m'n eigen gezondheid zit ik liever naast een doerianeter dan naast een roker.
Dat riep men in 2008 al.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan ga je niet naast een roker zitten.
Maar goed het zal uiteindelijk toch wel tot een verbod komen, ik kan me er niet meer druk om maken, zo vaak zit ik toch niet meer op een terras, de lol is er wel vanaf met al dat gezeur en de prijzen van tegenwoordig.
Ik sta nergens meer raar van te kijken.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat riep men in 2008 al.
Een verbod op roken in de buitenlucht zal er niet snel komen. En zoals hier al eerder gezegd: als er zoveel animo voor was dan hadden de horecaondernemers al lang en breed rookvrije terrassen geïntroduceerd.
Omdat rokers opzettelijk de gezondheid van anderen mensen schaden.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen die stinken of wat irritant is, waarom alleen de rokers aanpakken alsof het criminelen zijn.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:00 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Omdat rokers opzettelijk de gezondheid van anderen mensen schaden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |