abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221706613
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:18 schreef torentje het volgende:

[..]
Wat jij eet of drinkt evenals de transpiratielucht geeft ook weleens een kwalijk geurtje.
Ik geef werkelijk waar helemaal niks om waar jij fantaseert last van te hebben :)
pi_221706643
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:22 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ik geef werkelijk waar helemaal niks om waar jij fantaseert last van te hebben :)
Dat stinkers helemaal niks anders dan stank aan de jongere generaties gunnen was me al bekend. Bedankt voor de bevestiging.
pi_221706708
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Daarom is de horeca binnen ook rookvrij en moeten rokers naar buiten.
Ook buiten is de stank niet te verdragen. Zeker niet op een terras, vaak voorzien van windscherm en parasols.

Zelfs op straat is het enorm irritant als zo’n rokende hufter opeens achter je loopt of naast je bij de tramhalte komt staan.

Wat mij betreft: roken alleen achter gesloten deur in eigen huis.
  dinsdag 1 september 2026 @ 17:44:28 #94
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221706761
Liever vandaag dan morgen roken op het terras verbieden. Fuck die kuttokkies met hun walgelijke stinkende kankerstokken. :r

En voor de jankerts hier die vinden dat het moet kunnen. Jammer voor jullie. Kwestie van tijd voordat het hier ook zo ver is. Zweden heeft het al, Italië in specifieke plaatsen al. België en Spanje hebben een totaalverbod in voorbereiding, Nederland gaat gelukkig snel volgen. Daar gaan jullie niks aan veranderen.
pi_221706767
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:44 schreef RealistAtheist het volgende:
Liever vandaag dan morgen roken op het terras verbieden. Fuck die kuttokkies met hun walgelijke stinkende kankerstokken. :r

En voor de jankerts hier die vinden dat het moet kunnen. Jammer voor jullie. Kwestie van tijd voordat het hier ook zo ver is. Zweden heeft het al, Italië in specifieke plaatsen al. België en Spanje hebben een totaalverbod in voorbereiding, Nederland gaat gelukkig snel volgen. Daar gaan jullie niks aan veranderen.
Spanje? Als er ergens 95% van het terras rookt is het daar wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 1 september 2026 @ 17:46:01 #96
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_221706776
Dus eerst moesten mensen persé naar buiten om te roken en nu moeten ze weer naar binnen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 1 september 2026 @ 17:47:05 #97
pi_221706784
quote:

Jouw instelling is pas giftig en dodelijk _O-
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 1 september 2026 @ 17:49:10 #98
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221706799
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:44 schreef Caland het volgende:

[..]
En toch hebben ze. Misschien wel juist wel daarom wetgeving in voorbereiding om roken op het terras te verbieden.
pi_221706807
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:49 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
En toch hebben ze. Misschien wel juist wel daarom wetgeving in voorbereiding om roken op het terras te verbieden.
Als ze de horeca in de toeristengebieden de nek om willen draaien dan wens ik ze veel succes daarmee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 1 september 2026 @ 17:50:23 #100
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221706810
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Jouw instelling is pas giftig en dodelijk _O-
Blijf janken :') Over een paar jaar is het zover hier. Dan is het gedaan met die kankerstokken op het terras :r
pi_221706816
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Als ze de horeca in de toeristengebieden de nek om willen draaien dan wens ik ze veel succes daarmee.
Wat een onzin. Als er een paar principiële kanslozen wegblijven omdat ze hun kankerstaafjes niet meer op mogen steken is dat een zegen. Het wordt voor andere klanten fijner, dus die geven weer meer uit.
  dinsdag 1 september 2026 @ 17:53:34 #102
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221706832
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Neuh, gaat gewoon geslikt worden omdat mensen nog steeds wel naar een bar willen. Dit zei men ook over het rookverbod in de horeca. Dat er geen bar of restaurant zou overblijven. Niets van dat alles. De bars en restaurants zitten nog steeds vol.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 september 2026 @ 17:53:41 #103
862 Arcee
Look closer
pi_221706834
Mensen die nadat ze zelf lekker hebben zitten eten een sigaret opsteken. :{w

Ik vind het echt een nobrainer dat je op een terras waar ook gegeten wordt niet mag roken. Ga niet het eten van een ander verpesten met je vieze sigaret.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 1 september 2026 @ 17:56:09 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221706847
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:51 schreef Charles33 het volgende:

[..]
Wat een onzin. Als er een paar principiële kanslozen wegblijven omdat ze hun kankerstaafjes niet meer op mogen steken is dat een zegen. Het wordt voor andere klanten fijner, dus die geven weer meer uit.
Ik zou dat in Spanje niet zo hard durven zeggen, nu rook ik zelf niet meer maar afgelopen mei viel het enorm op dat daar echt vrijwel iedereen nog paft op het terras of op straat

Zowel aan de strandplekken als de wat meer Spaanse plekken en dorpjes
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221706922
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:44 schreef Caland het volgende:

[..]
In het buitenland roken ze sowieso gigantisch veel meer dan in NL.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 1 september 2026 @ 18:25:48 #106
pi_221707036
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:50 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Blijf janken :') Over een paar jaar is het zover hier. Dan is het gedaan met die kankerstokken op het terras :r
Dan staan we naast het terras :D
pi_221707100
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:35 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Ook buiten is de stank niet te verdragen. Zeker niet op een terras, vaak voorzien van windscherm en parasols.

Zelfs op straat is het enorm irritant als zo’n rokende hufter opeens achter je loopt of naast je bij de tramhalte komt staan.

Wat mij betreft: roken alleen achter gesloten deur in eigen huis.
Er zijn zoveel dingen die stinken of wat irritant is, waarom alleen de rokers aanpakken alsof het criminelen zijn.
pi_221707124
quote:

Prima doe maar rookverbod.

Maar dan niet straks gaan janken als de 1 na de andere horecazaak op de fles gaat en je helemaal nergens meer kan zitten met je boehoe er word gerookt gejank.
pi_221707153
quote:
Fuck die kuttokkies
De ironie _O- je praat zelf als een tokkie _O-

OT: prima idee wat mij betreft, ik hoef andermans rook ook niet in m’n gezicht. Groetjes van een roker :*
pi_221707155
Toen ik nog rookte deed ik het nooit tijdens lunch en diner uren op het terras. Maar in de ochtend een kop koffie met een peuk, einde middag tijdens bier en bitterballen of later op de avond als de alcohol z'n werk al een beetje doet, bwoh dat was wel lekker hoor :7
pi_221707160
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 13:49 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ja man! Ook alcohol en vleesch verboten verklaren graag!

:')
Maak je geen illusies, dit staat al lang op het lijstje naast zoet, zout en vet.

We leven nu eenmaal in een land waar het treiteren tot "way of life" geworden is. Het houdt echt niet op bij roken.
-
pi_221707172
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 18:47 schreef quo_ het volgende:

[..]
Maak je geen illusies, dit staat al lang op het lijstje naast zoet, zout en vet.

We leven nu eenmaal in een land waar het treiteren tot "way of life" geworden is. Het houdt echt niet op bij roken.
Daarom ben ik ook niet tegen roken/rokers. Want nee, daar houdt het echt niet bij op. Elk pleziertje moet worden afgepakt.
pi_221707180
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Er zijn zoveel dingen die stinken of wat irritant is, waarom alleen de rokers aanpakken alsof het criminelen zijn.
Ja, maar stinken en irritant zijn nou eenmaal niet de hoofdargumenten voor een verbod. Een doerian meurt veel harder dan een sigaret, maar voor m'n eigen gezondheid zit ik liever naast een doerianeter dan naast een roker.
pi_221707203
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 18:47 schreef quo_ het volgende:

[..]

Het is wel een mooi begin, een rookverbod zal de horeca mooi uitdunnen.
pi_221707240
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2026 18:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ja, maar stinken en irritant zijn nou eenmaal niet de hoofdargumenten voor een verbod. Een doerian meurt veel harder dan een sigaret, maar voor m'n eigen gezondheid zit ik liever naast een doerianeter dan naast een roker.
Dan ga je niet naast een roker zitten. :)

Maar goed het zal uiteindelijk toch wel tot een verbod komen, ik kan me er niet meer druk om maken, zo vaak zit ik toch niet meer op een terras, de lol is er wel vanaf met al dat gezeur en de prijzen van tegenwoordig.
pi_221707468
Wat een flauwekul. Eerst ondernemers pesten met streng beleid voor rookruimtes, dan de mensen naar buiten jagen en nu mogen ze zelfs daar niet meer komen. Wat een pervers volkje zijn we toch geworden. Hitler was ook fan van een anti-rookbeleid, denk ik dan.
  dinsdag 1 september 2026 @ 19:38:58 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221707484
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 18:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dan ga je niet naast een roker zitten. :)

Maar goed het zal uiteindelijk toch wel tot een verbod komen, ik kan me er niet meer druk om maken, zo vaak zit ik toch niet meer op een terras, de lol is er wel vanaf met al dat gezeur en de prijzen van tegenwoordig.
Dat riep men in 2008 al.

Een verbod op roken in de buitenlucht zal er niet snel komen. En zoals hier al eerder gezegd: als er zoveel animo voor was dan hadden de horecaondernemers al lang en breed rookvrije terrassen geïntroduceerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221707534
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 19:38 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat riep men in 2008 al.

Een verbod op roken in de buitenlucht zal er niet snel komen. En zoals hier al eerder gezegd: als er zoveel animo voor was dan hadden de horecaondernemers al lang en breed rookvrije terrassen geïntroduceerd.
Ik sta nergens meer raar van te kijken.
We zien het wel. :)
pi_221708019
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Omdat rokers opzettelijk de gezondheid van anderen mensen schaden.
pi_221708031
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:00 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Omdat rokers opzettelijk de gezondheid van anderen mensen schaden.
Tuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')