Ik denk dat het gewoon om een normale beveiliger gaat. Zo eentje die ook ingehuurd wordt om bv een bedrijventerrein 's nachts een oogje in het zeil te houden.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is dan weer sneu, maargoed als je 'beveiliger' wordt van een bekend drugspand waar vaker geschoten is missen we er vermoedelijk ook niet gek veel aan.
Niet zo gek, zijn allemaal van die kindertjes van hooguit jaar of 18, amateurtjesquote:Op dinsdag 1 september 2026 13:21 schreef TheVulture het volgende:
Wel goed staaltje van de politie dat ze een groot deel van die gasten hebben weten te pakken
Marokkanen komen altijd in groepenquote:Op dinsdag 1 september 2026 13:22 schreef Zoddie het volgende:
Ik vind het wel een beetje vreemd allemaal.
Volgens mij zijn dit nou niet echt profesisonals.
Je gaat met 30+ man waarschijnlijk vanuit Frankrijk naar NL, met zware wapens waar je echt niet makkelijk aan komt lijkt me.
Hele organisatie met Vrachtwagen en busje om je te droppen op locatie en dan schiet je een beveiliger neer en dan vlucht iedereen willekeurige kanten op.
Dan had je ook 1 of 2 personen kunnen sturen..
Ook de onderwereld doet aan snuffelstages.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:22 schreef Zoddie het volgende:
Je gaat met 30+ man waarschijnlijk vanuit Frankrijk naar NL, met zware wapens waar je echt niet makkelijk aan komt lijkt me.
Hele organisatie met Vrachtwagen en busje om je te droppen op locatie en dan schiet je een beveiliger neer en dan vlucht iedereen willekeurige kanten op.
Ja wtf, waarom?quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:25 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Is ook op anoniem gegaan zag ik gisteren
Geen idee, maar wel jammer idd, vond het altijd wel een leuke user.quote:
Het is geen operatie van de CIA nee.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:22 schreef Zoddie het volgende:
Oh maar ze pakken alleen wat straatsoldaten op de vlucht, het voetvolk.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, aangezien ze nu uitbreiden naar zuid Limburg.
Dat het vluchtplan zo slecht is voorbereid dat enkele van de schutters in een vreemde taal moeten navragen waar het station nou eigenlijk is zegt ook wel eea. Maar ja, de echte opdrachtgevers zal het een worst wezen of de loopjochies gepakt worden.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:22 schreef Zoddie het volgende:
Tering.. hij ook al.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:25 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Is ook op anoniem gegaan zag ik gisteren
Een normale beveiliger neemt zo'n klus niet aan hoor. Als ik die beelden zo zie sluit ik ook niet uit dat hij teruggeschoten heeft.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon om een normale beveiliger gaat. Zo eentje die ook ingehuurd wordt om bv een bedrijventerrein 's nachts een oogje in het zeil te houden.
Althans dat is mijn gok, want die hadden ze juist ingehuurd om aan te tonen richting gemeente/burgemeester dat ze veilig terug konden naar hun huis las ik ergens. Dus dat zal gewoon zuivere koffie zijn lijkt mij.
quote:Ook explosie bij woning
De schietpartij was niet het enige incident vannacht. Verderop in het dorp was er een explosie bij een hoekwoning te horen, enkele minuten vóór het schieten begon.
Volgens meerdere bronnen gaat het om familie van het gezin aan de Ewijkseweg waarbij de schietpartij plaatsvond. De politie doet op dit moment in de straat buurtonderzoek. Door de explosie is de deurklink helemaal ontzet.
Enkele minuten na het incident zagen buurtbewoners hier opnieuw mensen door de straat rennen, vermoedelijk verdachten van de schietpartij.
Bron: De Gelderlander
Jamaaaaaaaahr Holleder was ook een NLer!!quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:13 schreef HowardRoark het volgende:
Ook de drugscriminaliteit is ten dele inmiddels een geïmporteerd probleem.
Dat lijkt er wel op, ze schieten als hazen weg.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Een normale beveiliger neemt zo'n klus niet aan hoor. Als ik die beelden zo zie sluit ik ook niet uit dat hij teruggeschoten heeft.
Geen idee. Het leek mij logisch. Ik heb geen verstand van beveiliging want ik ben een zeer brave burger.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Een normale beveiliger neemt zo'n klus niet aan hoor. Als ik die beelden zo zie sluit ik ook niet uit dat hij teruggeschoten heeft.
Oh echt? Dan hoop ik dat hij ok is.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou dit lees hier echt wel mee, dit gebeurt letterlijk nu in zijn achtertuin.
Tja, die kiezen er toch echt zelf voor om dit te doen. Dat het slechts loopjongens zijn maakt niet uit.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh maar ze pakken alleen wat straatsoldaten op de vlucht, het voetvolk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |