quote:Veel mensen (waaronder Els) vonden Elsfest vorig jaar op het Malieveld geen unaniem belachelijk groot succes, maar voor een paar neonazi's was het het hoogtepunt van het politieke jaar. Daarom gaan ze op 19 september opnieuw naar het Malieveld.
De optocht wordt georganiseerd door de engnekken van ProPatria die na een gezellige crowdfunding een site vol AI-kots hebben opgetuigd met de welluidende naam Wij Zijn Het Volk.
En weet u wie ook het volk is? BVNL! De politieke partij die de editie van vorig jaar opleukte met optredens van zwaargewichten Harm Beertema, Dorien Rookmaker en Wybren van Haga heeft na het politiek huzarenstukje dat wij het terughalen van nummer 26 op de lijst Yannick Rietman toch wel kunnen noemen de wind weer in de zeilen en gaat proberen met gelijkgestemden eindelijk een tegengeluid in Den Haag te laten horen.
Bron
Boreaal betekent 'Noordelijk' volgens Thierry dus ik sluit het ook niet uit.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:54 schreef Mikeytt het volgende:
Misschien is Els wel de mystery guest.
Ga jij ook? Gaan we samen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:53 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Logisch gevolg wel als je familie van Saskia Noort bent.
We gaan Europa redden, het wordt tijd dat de architectuur hier eens in een renaissance terecht komtquote:
Zou grof geld betalen voor een livestream hiervan.quote:Op maandag 31 augustus 2026 14:05 schreef Haags het volgende:
Doe dit lekker in het weiland bij Beverwijk. Alle hooligans van diverse clubs tegen elkaar, camera erop kunnen wij ook een beetje genieten van Picornie 2.0
Els_noort99 op Instagram.quote:Op maandag 31 augustus 2026 14:52 schreef Durmada het volgende:
Wat is er met Els gebeurd eigenlijk? Ik hoor nooit meer iets over haar...
Die kreeg vlak er na een relatie met een Turkquote:Op maandag 31 augustus 2026 14:52 schreef Durmada het volgende:
Wat is er met Els gebeurd eigenlijk? Ik hoor nooit meer iets over haar...
"Els Rechts neukt met Turk" stuurde ze toen naar een vriendin ook ja.quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Die kreeg vlak er na een relatie met een Turk
Heb liever Eva dan Els.quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:22 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
"Els Rechts neukt met Turk" stuurde ze toen naar een vriendin ook ja.
Els is een lekkere gekke meid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |