Als jij dat kunt beargumenteren, brand dan vooral los.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:23 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Mogen we dan nu Jetten afrekenen op 6 maanden niet leveren?
Schoof had tenminste de begroting op tijd rond. Zelfs dat krijgt Jetten niet voor elkaar.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij dat kunt beargumenteren, brand dan vooral los.
Das het hele punt, er is niks te beoordelen, Jetten heeft nog minder geleverd dan Schoof. Schoof kon tenminste zoiets marginaals simpels als een begroting geven, zelfs dat lukt amateur Jetten niet.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij dat kunt beargumenteren, brand dan vooral los.
Volgens sommige gebruikers is dit allemaal heel gewoon en normaal en hoeven we ons totaal geen zorgen te maken, Jetten LEVERTquote:
Die scheldpartijen zijn jaren oud (je citeert hier een post uit 2015). Ik ben allang niet meer de persoon die ik toen was - zoals de meeste users zullen beamen, reageer ik tegenwoordig zelden grof of onbeschoft.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
[..]
Maar jij was er overduidelijk niet 1 van he Koos?
Stop met de dominee spelen, dan hoef je nu ook niet door het stof te gaan.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die scheldpartijen zijn jaren oud (je citeert hier een post uit 2015).
Maar inderdaad: mijn bijdragen uit een verder verleden waren niet gepast.
Waar heb ik gezegd dat we de 'rust' moeten bewaren? Ik heb mij überhaupt niet uitgelaten over over deze moeizame onderhandelingen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:33 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Das het hele punt, er is niks te beoordelen, Jetten heeft nog minder geleverd dan Schoof. Schoof kon tenminste zoiets marginaals simpels als een begroting geven, zelfs dat lukt amateur Jetten niet.
Bij Schoof was je er als de kippen bij om dag na dag, uur na uur, te wijzen op het niet-leveren van Schoof en kabinet, en nu roep je als een ware dominee toch vooral op de RUST te bewaren want tja we moeten het vooral over de inhoud hebben en niet over de persoon zelf. Jouw levensmotto lijkt vooral "Do as I say, not as I do" te zijn gezien de posts hierboven.
Mijn recente posthistorie spreekt voor zich.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:39 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Stop met de dominee spelen, dan hoef je nu ook niet door het stof te gaan.
In bepaalde contreien gebruiken ze het ook om Fortuyn te kakken te zetten, dat hij het graag deed met marrokaanse jongeren. Dan mag je er wel in eens grapjes over maken.quote:Op maandag 31 augustus 2026 11:33 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zo ging het bij Faber ook iedere keer. Beetje selectieve verontwaardiging.
Jetten krijgt niet eens een begroting voor elkaar.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:42 schreef RotatoR het volgende:
Leuk om dit nog eens terug te zien. De arrogantie en het dedain van Jetten die telkens kabinet Schoof de maat nam maar er uiteindelijk zelf een nog grotere puinhoop van maakt.
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Zou hij deze tweets nog wel eens teruglezen?quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:42 schreef RotatoR het volgende:
Leuk om dit nog eens terug te zien. De arrogantie en het dedain van Jetten die telkens kabinet Schoof de maat nam maar er uiteindelijk zelf een nog grotere puinhoop van maakt.
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Blijkbaar is dit inmiddels het beste wat Nederland bestuurlijk te bieden heeft: een verzameling politieke carrières die zich vooral bezighoudt met de vraag wie na de volgende verkiezingen even aan het roer mag staan van een schip dat al geruime tijd stuurloos ronddobbert.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
De Nederlandse politici en óók de kiezers zijn veel te gefixeerd op de poppetjes. De politici hebben stuk voor stuk een te groot ego en de kiezer speelt veel te veel op de man. Zie je ook in dit topic, maar ook bij eerdere kabinetten.
Probleem is namelijk ook dat zowel politici als kiezers het alleen maar hebben over de verschillen en tegenstellingen. Maar veel belangrijker zou eens zijn om over die walgelijke ego's heen te stappen en in het landsbelang te handelen. Masr als ik A stem wil ik X, Y en Z terug. En vice versa.
Maar goed, het politieke spel is tegenwoordig dan ook niet gebaseerd op wat het land nodig heeft, maar wat de peilingen zeggen.
En dat is zum kotzen.Van links tot rechts. En de flanken daarvan. Ze doen allemaal mee aan deze ongein tegenwoordig.
Het gekke is dat degenen die zo hard vechten om het roer vooral niet zelf lijken te willen (of kunnen...) sturen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Blijkbaar is dit inmiddels het beste wat Nederland bestuurlijk te bieden heeft: een verzameling politieke carrières die zich vooral bezighoudt met de vraag wie na de volgende verkiezingen even aan het roer mag staan van een schip dat al geruime tijd stuurloos ronddobbert.
Iedereen wil aan het roer, maar niemand wil verantwoordelijk zijn voor de koers.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het gekke is dat degenen die zo hard vechten om het roer vooral niet zelf lijken te willen (of kunnen...) sturen.
Teleurstellend, inderdaad.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Blijkbaar is dit inmiddels het beste wat Nederland bestuurlijk te bieden heeft: een verzameling politieke carrières die zich vooral bezighoudt met de vraag wie na de volgende verkiezingen even aan het roer mag staan van een schip dat al geruime tijd stuurloos ronddobbert.
Schoof stond ook boven de partijen. Jetten weigert zijn D66 plannen voor de begroting los te laten en wil alleen maar met PRO onderhandelen om het rond te krijgenquote:Op maandag 31 augustus 2026 12:33 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Das het hele punt, er is niks te beoordelen, Jetten heeft nog minder geleverd dan Schoof. Schoof kon tenminste zoiets marginaals simpels als een begroting geven, zelfs dat lukt amateur Jetten niet.
Bij Schoof was je er als de kippen bij om dag na dag, uur na uur, te wijzen op het niet-leveren van Schoof en kabinet, en nu roep je als een ware dominee toch vooral op de RUST te bewaren want tja we moeten het vooral over de inhoud hebben en niet over de persoon zelf. Jouw levensmotto lijkt vooral "Do as I say, not as I do" te zijn gezien de posts hierboven.
Als ik iemand de schuld ga geven van de pleurisbende de afgelopen jaren, dan zijn het wel Yeşilgöz en haar VVD. Maar Jetten is er mee in zee gegaan.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:11 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Jetten die iedere keer vooraan stond om kabinet Schoof de maat te nemen over wat voor puinhoop ze ervan maakten. Zie nu, hij doet het zelf niet veel beter.
Goeie post dit. Het is gewoon kleuterwerk tegenwoordig. Ego's zijn blijkbaar belangrijker.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
De Nederlandse politici en óók de kiezers zijn veel te gefixeerd op de poppetjes. De politici hebben stuk voor stuk een te groot ego en de kiezer speelt veel te veel op de man. Zie je ook in dit topic, maar ook bij eerdere kabinetten.
Probleem is namelijk ook dat zowel politici als kiezers het alleen maar hebben over de verschillen en tegenstellingen. Maar veel belangrijker zou eens zijn om over die walgelijke ego's heen te stappen en in het landsbelang te handelen. Masr als ik A stem wil ik X, Y en Z terug. En vice versa.
Maar goed, het politieke spel is tegenwoordig dan ook niet gebaseerd op wat het land nodig heeft, maar wat de peilingen zeggen.
En dat is zum kotzen.Van links tot rechts. En de flanken daarvan. Ze doen allemaal mee aan deze ongein tegenwoordig.
Yesilgoz in niet de oplossing maar de oorzaak ligt natuurlijk wel ook verder terug. De kabinetten-Rutte hebben problemen wegschuiven zo'n beetje tot kunst gemaakt.quote:Op maandag 31 augustus 2026 14:26 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als ik iemand de schuld ga geven van de pleurisbende de afgelopen jaren, dan zijn het wel Yeşilgöz en haar VVD. Maar Jetten is er mee in zee gegaan.
Schoof had niet gek veel in de pap te brokkelen. Die deed gewoon wat de fractievoorzitters van PVV, VVD, NSC BBB hem vertelden.quote:Op maandag 31 augustus 2026 14:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Schoof stond ook boven de partijen. Jetten weigert zijn D66 plannen voor de begroting los te laten en wil alleen maar met PRO onderhandelen om het rond te krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |