abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221698850
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 12:23 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Mogen we dan nu Jetten afrekenen op 6 maanden niet leveren?
Als jij dat kunt beargumenteren, brand dan vooral los.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_221698875
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 12:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Schoof had tenminste de begroting op tijd rond. Zelfs dat krijgt Jetten niet voor elkaar.
pi_221698882
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 12:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Das het hele punt, er is niks te beoordelen, Jetten heeft nog minder geleverd dan Schoof. Schoof kon tenminste zoiets marginaals simpels als een begroting geven, zelfs dat lukt amateur Jetten niet.

Bij Schoof was je er als de kippen bij om dag na dag, uur na uur, te wijzen op het niet-leveren van Schoof en kabinet, en nu roep je als een ware dominee toch vooral op de RUST te bewaren want tja we moeten het vooral over de inhoud hebben en niet over de persoon zelf. Jouw levensmotto lijkt vooral "Do as I say, not as I do" te zijn gezien de posts hierboven.
pi_221698888
twitter
pi_221698904
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 12:34 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Volgens sommige gebruikers is dit allemaal heel gewoon en normaal en hoeven we ons totaal geen zorgen te maken, Jetten LEVERT _O_
pi_221698933
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 12:27 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
[..]
Maar jij was er overduidelijk niet 1 van he Koos?
Die scheldpartijen zijn jaren oud (je citeert hier een post uit 2015). Ik ben allang niet meer de persoon die ik toen was - zoals de meeste users zullen beamen, reageer ik tegenwoordig zelden grof of onbeschoft.

Zie de meest recente bijdragen die je aanhaalt.

In de eerste merk ik op dat Faber een 'powernap' deed in Vak K. Dat lijkt mij een weinig schokkende opmerking.

In de tweede post noem ik haar een 'onaangenaam persoon met extreme opvattingen'. Wederom niet heel vleiend, maar verre van grensoverschrijdend. Ook omdat ik het koppel aan wat in mijn ogen verwacht mag worden van een minister.

Maar inderdaad: mijn bijdragen uit een verder verleden waren niet gepast.
pi_221698938
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 12:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Die scheldpartijen zijn jaren oud (je citeert hier een post uit 2015).
Maar inderdaad: mijn bijdragen uit een verder verleden waren niet gepast.
Stop met de dominee spelen, dan hoef je nu ook niet door het stof te gaan.
pi_221698947
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 12:33 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Das het hele punt, er is niks te beoordelen, Jetten heeft nog minder geleverd dan Schoof. Schoof kon tenminste zoiets marginaals simpels als een begroting geven, zelfs dat lukt amateur Jetten niet.

Bij Schoof was je er als de kippen bij om dag na dag, uur na uur, te wijzen op het niet-leveren van Schoof en kabinet, en nu roep je als een ware dominee toch vooral op de RUST te bewaren want tja we moeten het vooral over de inhoud hebben en niet over de persoon zelf. Jouw levensmotto lijkt vooral "Do as I say, not as I do" te zijn gezien de posts hierboven.
Waar heb ik gezegd dat we de 'rust' moeten bewaren? Ik heb mij überhaupt niet uitgelaten over over deze moeizame onderhandelingen.
pi_221698953
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 12:39 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Stop met de dominee spelen, dan hoef je nu ook niet door het stof te gaan.
Mijn recente posthistorie spreekt voor zich.

Ik heb er geen problemen mee om een mea culpa te maken voor eerdere opmerkingen.
pi_221698957
Leuk om dit nog eens terug te zien. De arrogantie en het dedain van Jetten die telkens kabinet Schoof de maat nam maar er uiteindelijk zelf een nog grotere puinhoop van maakt.

twitter

twitter

twitter
pi_221699053
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2026 11:33 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Zo ging het bij Faber ook iedere keer. Beetje selectieve verontwaardiging.
In bepaalde contreien gebruiken ze het ook om Fortuyn te kakken te zetten, dat hij het graag deed met marrokaanse jongeren. Dan mag je er wel in eens grapjes over maken.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221699070
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 12:42 schreef RotatoR het volgende:
Leuk om dit nog eens terug te zien. De arrogantie en het dedain van Jetten die telkens kabinet Schoof de maat nam maar er uiteindelijk zelf een nog grotere puinhoop van maakt.

[ x ]

[ x ]

[ x ]
Jetten krijgt niet eens een begroting voor elkaar.

Is dit met afstand de grootste charlatan van Nederland? Het begint er wel op te lijken.
  maandag 31 augustus 2026 @ 13:04:20 #63
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221699128
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 12:42 schreef RotatoR het volgende:

[ x ]

[ x ]

[ x ]
Zou hij deze tweets nog wel eens teruglezen?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221699134
Dit krijg je met extreem radicaal links woke !
pi_221699252
De Nederlandse politici en óók de kiezers zijn veel te gefixeerd op de poppetjes. De politici hebben stuk voor stuk een te groot ego en de kiezer speelt veel te veel op de man. Zie je ook in dit topic, maar ook bij eerdere kabinetten.

Probleem is namelijk ook dat zowel politici als kiezers het alleen maar hebben over de verschillen en tegenstellingen. Maar veel belangrijker zou eens zijn om over die walgelijke ego's heen te stappen en in het landsbelang te handelen. Masr als ik A stem wil ik X, Y en Z terug. En vice versa.

Maar goed, het politieke spel is tegenwoordig dan ook niet gebaseerd op wat het land nodig heeft, maar wat de peilingen zeggen.

En dat is zum kotzen. :r Van links tot rechts. En de flanken daarvan. Ze doen allemaal mee aan deze ongein tegenwoordig.
  maandag 31 augustus 2026 @ 13:22:51 #66
38496 Perrin
pi_221699293
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2026 13:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
De Nederlandse politici en óók de kiezers zijn veel te gefixeerd op de poppetjes. De politici hebben stuk voor stuk een te groot ego en de kiezer speelt veel te veel op de man. Zie je ook in dit topic, maar ook bij eerdere kabinetten.

Probleem is namelijk ook dat zowel politici als kiezers het alleen maar hebben over de verschillen en tegenstellingen. Maar veel belangrijker zou eens zijn om over die walgelijke ego's heen te stappen en in het landsbelang te handelen. Masr als ik A stem wil ik X, Y en Z terug. En vice versa.

Maar goed, het politieke spel is tegenwoordig dan ook niet gebaseerd op wat het land nodig heeft, maar wat de peilingen zeggen.

En dat is zum kotzen. :r Van links tot rechts. En de flanken daarvan. Ze doen allemaal mee aan deze ongein tegenwoordig.
Blijkbaar is dit inmiddels het beste wat Nederland bestuurlijk te bieden heeft: een verzameling politieke carrières die zich vooral bezighoudt met de vraag wie na de volgende verkiezingen even aan het roer mag staan van een schip dat al geruime tijd stuurloos ronddobbert.
pi_221699369
Kabinet gaat niet vallen, er ligt vast al een begroting met nog wat open punten klaar.

Na prinsjesdag moeten ze het toch weer over elke begroting los gaan hebben en zal er dit jaar nog heel veel veranderen.
pi_221699371
quote:
9s.gif Op maandag 31 augustus 2026 13:22 schreef Perrin het volgende:

[..]
Blijkbaar is dit inmiddels het beste wat Nederland bestuurlijk te bieden heeft: een verzameling politieke carrières die zich vooral bezighoudt met de vraag wie na de volgende verkiezingen even aan het roer mag staan van een schip dat al geruime tijd stuurloos ronddobbert.
Het gekke is dat degenen die zo hard vechten om het roer vooral niet zelf lijken te willen (of kunnen...) sturen.
  maandag 31 augustus 2026 @ 13:40:26 #69
38496 Perrin
pi_221699425
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 13:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het gekke is dat degenen die zo hard vechten om het roer vooral niet zelf lijken te willen (of kunnen...) sturen.
Iedereen wil aan het roer, maar niemand wil verantwoordelijk zijn voor de koers.

Dus varen we rondjes, terwijl we vergaderen over de wind, de golven en wie er eigenlijk moet sturen.
pi_221699447
quote:
9s.gif Op maandag 31 augustus 2026 13:22 schreef Perrin het volgende:

[..]
Teleurstellend, inderdaad.

Zelfs als het kabinet deze crisis bezweert, is de kans groot dat het op relatief korte termijn struikelt. Vooral de VVD lijkt erop gebrand om een tegendraadse positie in te nemen.

Als het kabinet valt, blijven langlopende dossiers opnieuw liggen. Weer geen oplossing voor het stikstofprobleem en de netcongestie, waardoor grote bouwprojecten (infra en wonen) opnieuw jarenlang worden uitgesteld.

Nieuwe verkiezingen betekent ongetwijfeld een ruk naar rechts. Dan zitten we straks weer met partijen die ontkennen überhaupt een probleem is. Het staat een fractie uiteraard vrij dat te vinden, maar het gevolg is opnieuw jarenlange stilstand.

Het was duidelijk een vergissing van D66 om in te zetten op een minderheidskabinet. Daarmee is het fundament van de coalitie simpelweg te wankel.

Ik had zelf graag gezien dat de VVD een keer buiten de deur was gehouden.
pi_221699653
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 12:33 schreef William_Papadin het volgende:

[..]

Schoof stond ook boven de partijen. Jetten weigert zijn D66 plannen voor de begroting los te laten en wil alleen maar met PRO onderhandelen om het rond te krijgen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_221699725
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2026 12:11 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Jetten die iedere keer vooraan stond om kabinet Schoof de maat te nemen over wat voor puinhoop ze ervan maakten. Zie nu, hij doet het zelf niet veel beter.
Als ik iemand de schuld ga geven van de pleurisbende de afgelopen jaren, dan zijn het wel Yeşilgöz en haar VVD. Maar Jetten is er mee in zee gegaan.
  maandag 31 augustus 2026 @ 14:33:39 #73
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221699773
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2026 13:16 schreef Geschiedkundige het volgende:

Goeie post dit. Het is gewoon kleuterwerk tegenwoordig. Ego's zijn blijkbaar belangrijker.
pi_221699784
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 14:26 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Als ik iemand de schuld ga geven van de pleurisbende de afgelopen jaren, dan zijn het wel Yeşilgöz en haar VVD. Maar Jetten is er mee in zee gegaan.
Yesilgoz in niet de oplossing maar de oorzaak ligt natuurlijk wel ook verder terug. De kabinetten-Rutte hebben problemen wegschuiven zo'n beetje tot kunst gemaakt.
pi_221699835
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 14:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Schoof stond ook boven de partijen. Jetten weigert zijn D66 plannen voor de begroting los te laten en wil alleen maar met PRO onderhandelen om het rond te krijgen
Schoof had niet gek veel in de pap te brokkelen. Die deed gewoon wat de fractievoorzitters van PVV, VVD, NSC BBB hem vertelden.

De partijleiders van de genoemde partijen kwamen tot overeenstemming over prangende zaken. Daar had Schoof niet bijzonder veel mee van doen.

Bij een van de laatste crises moest hij zelfs op de gang wachten, terwijl de partijleiders praatten over het lot van 'zijn' kabinet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')