Ben je nog naar de dokter geweest?quote:Op maandag 31 augustus 2026 07:31 schreef vosss het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb het universum gemanifesteerd dat ellende aan mijn goeie oog niet gaat gebeuren.![]()
Dus dat gaat ook niet gebeuren.
Als ik kijk wat nu anders is dan vorig jaar kan het ook niet:
• drink geen alcohol meer.
• eet veel gezonder.
• elke dag visolie capsules.
• heb veel minder stress.
• eet veel worteltjes 🤓
Dus dat komt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 31 augustus 2026 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je nog naar de dokter geweest?Ja. Voor nu alles in orde. Garantie tot aan de deur. Proces van glasvochtmembraanloslating duurt enkele weken tot zo'n drie maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En op elk moment daarvan kan dat membraan net iets te hard trekken aan het netvlies waardoor dat kapot gaat. Maar dat gaat nu dus niet gebeuren heb ik besloten.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
Gelukkig maar en houden zo, want Ik wil ook niet hebben dat het gebeurd, ik geef het wel een banquote:Op maandag 31 augustus 2026 08:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. Voor nu alles in orde. Garantie tot aan de deur. Proces van glasvochtmembraanloslating duurt enkele weken tot zo'n drie maanden.
En op elk moment daarvan kan dat membraan net iets te hard trekken aan het netvlies waardoor dat kapot gaat. Maar dat gaat nu dus niet gebeuren heb ik besloten.
O dat moet je nooit zelf proberen dan duw je het vaak alleen maar meer naar binnen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 08:21 schreef Karzai het volgende:
ook maar even met huisarts bellen, ik heb een prop in mijn oor zelf aan de gang geweest maar het begint nu pijn te doen, nou mensen hou je taai!
Ik zie die scene uit Dead Space 2 nu voor mequote:Op maandag 31 augustus 2026 08:20 schreef vosss het volgende:
Spuiten in mijn oog heb ik inmiddels genoeg gehad![]()
Nouja zo moet je je die 4 operaties ongeveer voorstellen en dan plaatselijke verdoofdquote:Op maandag 31 augustus 2026 08:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie die scene uit Dead Space 2 nu voor me
If you know, YOU KNOW.
quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja zo moet je je die 4 operaties ongeveer voorstellen en dan plaatselijke verdoofd
Het regent hier wel, ik doe decadent en ga met de autoquote:Op donderdag 3 september 2026 08:04 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Grijzige dag hiero. Uurtje fietsen naar kantoor was wel droog.
Mijn moeder was vroeger verliefd op deze.quote:
Proficiat.quote:Op vrijdag 4 september 2026 06:58 schreef Chandler het volgende:
Moggel! Zo vlaggetjes ophangen in de tuin van mijn moeder en haar man ivm de 72ste verjaardag van haar man.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 september 2026 06:58 schreef Chandler het volgende:
Moggel! Zo vlaggetjes ophangen in de tuin van mijn moeder en haar man ivm de 72ste verjaardag van haar man.
Ik ontbijt in m’n driesterrenhotel (poepiesjiek vind ik datquote:Op zaterdag 5 september 2026 08:06 schreef Karzai het volgende:
ik ga even brood halen en daarna wordt het poezenbeest naar een 5 sterren hotel gebracht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |