Daar zijn er vast nog heel veel van waar er één vast graag bij jullie wil gaan wonenquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kennissen van ons hebben net een Beagle puppy, ben nu een pakje Kerrygold in een hittegolf
quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
mmmm geloof dat ik een poes heb gereserveerd heb.
Zag haar vanochtend op een site staan en was eigenlijk meteen verliefd. Maar kwam uit Friesland en vond dat te ver om mensen te vragen er heen te rijden.
Nou kwam de eigenaar op messenger en zei dat zij altijd kittens/herplaatsers naar het nieuwe adres brengen en wanneer er echt geen klik is, na 2 weken weer ophalen.
Eind september zou ze dan komen
quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:08 schreef sigme het volgende:
Wij hebben zojuist ons een nieuwe haan gehaald. Geen haan = geen gekukel en we willen wel graag gekukel.
Hebben genoeg aan Paul Beagle.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar zijn er vast nog heel veel van waar er één vast graag bij jullie wil gaan wonen
De mijne gooit zich niet tegen deuren aanquote:
Berdoel je dat er meer intelligence zit in jouw pink dan in mijn.. huh?quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De mijne gooit zich niet tegen deuren aan
De school die hij wilde, dus leuk genoegquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Fijn, het is je gegund!Leuke school gevonden?
:/quote:We hebben hier een soort 'Peter cries wolf'-situatie aangaande training. En ik hou voet bij stuk maar dat valt me niet makkelijk. Opvoeden...![]()
Drie stappen en hij is er, die school?quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De school die hij wilde, dus leuk genoeg
[..]
:/
Zo prima als hier school was, zo ontevreden is ie na de training. You win some...
Was het maar zo'n feest. 3 stappen en hij staat op het station, die school. Geloof niet dat ie binnen de gemeente verder weg kon zitten.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Drie stappen en hij is er, die school?
Bummerhier viel de training juist weer erg mee.
Aan de ovens! Over die stang waarmee je hem open trekt.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:21 schreef Tuindier het volgende:
De afvalemmers zitten in mijn hoofd in een la. Maar waar en hoe hang je de handdoeken op?
De zware onderwerpen zijn mij even te zwaar dus daar lees ik ook overheen.
Ohh wat fijn! Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
mmmm geloof dat ik een poes heb gereserveerd heb.
Zag haar vanochtend op een site staan en was eigenlijk meteen verliefd. Maar kwam uit Friesland en vond dat te ver om mensen te vragen er heen te rijden.
Nou kwam de eigenaar op messenger en zei dat zij altijd kittens/herplaatsers naar het nieuwe adres brengen en wanneer er echt geen klik is, na 2 weken weer ophalen.
Eind september zou ze dan komen
Ze heeft flink wat prijzen gehaald in haar eerste jaar, daarna is ermee gefokt (3 nestjes) en dan stopt men ermee. En wanneer je doorgaat met fokken en je hebt geen enorm huis moet je “werkloze” katten wegdoenquote:Op woensdag 2 september 2026 07:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat een plaatje!
Waarom gaat ze weg bij haar huidige plek?
Ahhh fijn om zo'n kat een plekje te geven dan!quote:Op woensdag 2 september 2026 08:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze heeft flink wat prijzen gehaald in haar eerste jaar, daarna is ermee gefokt (3 nestjes) en dan stopt men ermee. En wanneer je doorgaat met fokken en je hebt geen enorm huis moet je “werkloze” katten wegdoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |