abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2026 @ 18:47:00 #201
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221707156
Kennissen van ons hebben net een Beagle puppy, ben nu een pakje Kerrygold in een hittegolf
pi_221707182
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 18:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kennissen van ons hebben net een Beagle puppy, ben nu een pakje Kerrygold in een hittegolf
Daar zijn er vast nog heel veel van waar er één vast graag bij jullie wil gaan wonen
We have far more in common than that which devides us..
pi_221707197
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
mmmm geloof dat ik een poes heb gereserveerd heb.

Zag haar vanochtend op een site staan en was eigenlijk meteen verliefd. Maar kwam uit Friesland en vond dat te ver om mensen te vragen er heen te rijden.
Nou kwam de eigenaar op messenger en zei dat zij altijd kittens/herplaatsers naar het nieuwe adres brengen en wanneer er echt geen klik is, na 2 weken weer ophalen.
Eind september zou ze dan komen
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221707219
@Sarabi helft van een pouch (naam kwijt, geen zin om naar koelkast te lopen :@ ) ging er net aardig in.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221707310
Wij hebben zojuist ons een nieuwe haan gehaald. Geen haan = geen gekukel en we willen wel graag gekukel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221707469
Kukeleku is leuk om te horen…en dan nog eens om te draaien in bed.
pi_221707481
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2026 19:08 schreef sigme het volgende:
Wij hebben zojuist ons een nieuwe haan gehaald. Geen haan = geen gekukel en we willen wel graag gekukel.
O+
En trots rondlopen B-)

Pauw kon ik ook prima hebben.
Erg makkelijk nu het hier vooral roek is. Ik ben zo gedesensibiliseerd dat ik er zo doorheen slaap :+
pi_221707563
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
aan mijn pink
Auw
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 1 september 2026 @ 19:56:05 #209
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221707603
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 18:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Daar zijn er vast nog heel veel van waar er één vast graag bij jullie wil gaan wonen
Hebben genoeg aan Paul Beagle.
pi_221707624
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2026 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Auw
De mijne gooit zich niet tegen deuren aan :*
pi_221707663
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 19:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
De mijne gooit zich niet tegen deuren aan :*
Berdoel je dat er meer intelligence zit in jouw pink dan in mijn.. huh? :wtf:
pi_221707811
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Fijn, het is je gegund! ^O^ Leuke school gevonden?
De school die hij wilde, dus leuk genoeg ;)
quote:
We hebben hier een soort 'Peter cries wolf'-situatie aangaande training. En ik hou voet bij stuk maar dat valt me niet makkelijk. Opvoeden... ;(
:/
Zo prima als hier school was, zo ontevreden is ie na de training. You win some...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221708027
@Sarabi, heb je eigenlijk al psylium geprobeerd bij je kat?

Piep at ook moeilijk om onverklaarbare redenen. Het leek er op dat de doorstroming van maag naar darmen niet optimaal verliep. Dat zorgde voor buikpijn, misselijkheid, veel braken en in het algemeen moeilijk en onregelmatig doen met eten.

Psylium zijn vezels die de darmen soepel werkend houden. Ik gebruikte humane, door liquid snack vermengd. Een halve theelepel per dag. Het werd nooit een optimale situatie maar de situatie verbeterde flink.
Spoilers!
pi_221708065
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 20:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
De school die hij wilde, dus leuk genoeg ;)
[..]
:/
Zo prima als hier school was, zo ontevreden is ie na de training. You win some...
Drie stappen en hij is er, die school?

Bummer -O- hier viel de training juist weer erg mee.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221708203
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Drie stappen en hij is er, die school?

Bummer -O- hier viel de training juist weer erg mee.
Was het maar zo'n feest. 3 stappen en hij staat op het station, die school. Geloof niet dat ie binnen de gemeente verder weg kon zitten.

Jouwe won dus ook iets. 1 van beide goed is toch een redelijke dag ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator dinsdag 1 september 2026 @ 21:42:11 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221708277
Van sommige politici weet je direct hoe serieus je ze moet nemen...

13 september zijn hier verkiezingen voor: gemeenteraad, Samtgemeinderat*, Samtgemeindebürgermeister en Kreistag.

Deelt er een Nederlander uit m'n dorp dat ze mee doet aan de gemeenteraadsverkiezingen van de 1300 koppige gemeente. "Als Nederlander wil ik graag een brug bouwen tussen Nederlandse en Duitse inwoners"

Ze woont in een van de straten waarmee we samen straat versiering hebben gemaakt en de boog staat bijna bij haar in de tuin. Maar dr geen een keer gezien.

Nee sorry, je hoeft er echt niet elke avond te zijn maar als je bruggen wilt bouwen moet je daar je toch af en toe laten zien als je een brug wilt bouwen.

Ik ga er niet op stemmen er zijn volgens mij tal van andere mensen verkiesbaar die ik wel heb gesproken of gezien. Helaas kan ik geen kandidatenlijst vinden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221708339
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 15:21 schreef Tuindier het volgende:
De afvalemmers zitten in mijn hoofd in een la. Maar waar en hoe hang je de handdoeken op?

De zware onderwerpen zijn mij even te zwaar dus daar lees ik ook overheen. :*
Aan de ovens! Over die stang waarmee je hem open trekt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
mmmm geloof dat ik een poes heb gereserveerd heb.

Zag haar vanochtend op een site staan en was eigenlijk meteen verliefd. Maar kwam uit Friesland en vond dat te ver om mensen te vragen er heen te rijden.
Nou kwam de eigenaar op messenger en zei dat zij altijd kittens/herplaatsers naar het nieuwe adres brengen en wanneer er echt geen klik is, na 2 weken weer ophalen.
Eind september zou ze dan komen
Ohh wat fijn! Dat klinkt goed :Y ook het geen schootzitter maar wel aaitjeshaler :)

Fijn dat voor jullie beide kinderen in elk geval ķf school, ķf training goed ging, Vanyel en Club! ^O^ hopelijk volgt de ander snel ;)

Mijn training ging goed, ik hoop weinig nareactie en dan kan ik volgende week ook weer wat vergelijkbaars meedoen en daarna dan hopelijk ook spelsituaties. Ik heb het conditietraining stukje ook meegedaan en merkte daar wel dat mn basisconditie best okay is *O*
pi_221708531
@Kaatje1 foto van poes??? O-)
pi_221708536
@vlindertje89 fijn dat training goed ging! *G*
En leuk om te merken dat je basisconditie goed is. Dat is een mooie start van het seizoen. :Y
pi_221708548
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 22:19 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 foto van poes??? O-)
In dm 😉
  dinsdag 1 september 2026 @ 23:59:15 #221
370431 drakin
vurig typje
pi_221709021
Poezenfoto's in dms :o

Waar heb ik nu per ongeluk geklikt
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_221709454
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
In dm 😉
Wat een plaatje!
Waarom gaat ze weg bij haar huidige plek?
pi_221709688
Zo nou. Ben ik weer. Huisarts is een aardige kerel ^O^

Maar meer dan "een interessante bloeduitstorting" wist hij er niet van te maken. U kunt rustig slapen allemaal :W
pi_221709689
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 07:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wat een plaatje!
Waarom gaat ze weg bij haar huidige plek?
Ze heeft flink wat prijzen gehaald in haar eerste jaar, daarna is ermee gefokt (3 nestjes) en dan stopt men ermee. En wanneer je doorgaat met fokken en je hebt geen enorm huis moet je “werkloze” katten wegdoen
  woensdag 2 september 2026 @ 08:43:24 #225
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221709698
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 08:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ze heeft flink wat prijzen gehaald in haar eerste jaar, daarna is ermee gefokt (3 nestjes) en dan stopt men ermee. En wanneer je doorgaat met fokken en je hebt geen enorm huis moet je “werkloze” katten wegdoen
Ahhh fijn om zo'n kat een plekje te geven dan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')