Die jongen is zo enorm onbetrouwbaar.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mokio wel een bizarre voetballer. Hoe lief die jongen ook is, eigenlijk nooit meer opstellen. Op zijn minst niet in de basis.
Hij neemt bizarre beslissingen aan de bal, hij loopt uit positie en denkt niet: "Oei, omschakeling. Misschien moet ik mijn verdediging asap ondersteunen."quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die jongen is zo enorm onbetrouwbaar.
Ik zie daar, hoe jong hij ook is, ook geen enkele verbetering in.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij neemt bizarre beslissingen aan de bal, hij loopt uit positie en denkt niet: "Oei, omschakeling. Misschien moet ik mijn verdediging asap ondersteunen."
Het is een zes met een identiteitscrisisquote:Op zondag 30 augustus 2026 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mokio wel een bizarre voetballer. Hoe lief die jongen ook is, eigenlijk nooit meer opstellen. Op zijn minst niet in de basis.
Jij redt jezelf wel.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb op dit moment geen fanboy back-up.
Jij kan vast wel een club noemen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Martijn Krabbendam
@:Mkrabby
·
1 m
Ayase #Ueda is weg bij #Feyenoord - nieuwe club snel bekend, maar hij gaat in ieder geval de Champions League in
Ik moet nog even overleven tot de volgende wedstrijd. Tot die tijd krijg ik het nog zwaar te verduren.quote:
Valente en Zechiel houden dit moyenne niet vol, Steijn gaat weinig spelen dus als er niets bijkomt heeft Feyenoord veel te weinig goalenmakers.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet nog even overleven tot de volgende wedstrijd. Tot die tijd krijg ik het nog zwaar te verduren.
Paris Saint-Germainquote:Op zondag 30 augustus 2026 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij kan vast wel een club noemen.
Geen idee maatjequote:Op zondag 30 augustus 2026 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij kan vast wel een club noemen.
Bedankt.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Paris Saint-Germain
Borussia Dortmund
Slavia Praag
Bayern München
AS Roma
Lille
Slovan Bratislava
Real Madrid
Sporting CP
Bodo/Glimt
Stuttgart
Liverpool
Aston Villa
Napoli
AEK Athene
Internazionale
FC Porto
RB Leipzig
LASK
Manchester City
Manchester United
Villareal
Como
Arsenal
Club Brugge
Fenerbahce
Lens
FC Barcelona
Real Betis
Shakhtar
Viking
Atlético Madrid
PSV
Galatasaray
Sabah
Eén van deze clubs gaat het worden
Highlights video van zijn tijd in Saudi Arabie gekeken neem ik aan?quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een typische Marcos Leonardo-goal, eigenlijk.
Nog ff een filmpje downloadenquote:
Como werkt ook met de data van JAMESTOWN ANALYTICS.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die club spookte ook even door mijn hoofd ja.
En halen dan de TOPSPITS van een tegenstander in de CL.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Como werkt ook met de data van JAMESTOWN ANALYTICS.
PSV. Japanse enclave.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Martijn Krabbendam
@:Mkrabby
·
1 m
Ayase #Ueda is weg bij #Feyenoord - nieuwe club snel bekend, maar hij gaat in ieder geval de Champions League in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |