Die jongen is zo enorm onbetrouwbaar.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mokio wel een bizarre voetballer. Hoe lief die jongen ook is, eigenlijk nooit meer opstellen. Op zijn minst niet in de basis.
Hij neemt bizarre beslissingen aan de bal, hij loopt uit positie en denkt niet: "Oei, omschakeling. Misschien moet ik mijn verdediging asap ondersteunen."quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die jongen is zo enorm onbetrouwbaar.
Ik zie daar, hoe jong hij ook is, ook geen enkele verbetering in.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij neemt bizarre beslissingen aan de bal, hij loopt uit positie en denkt niet: "Oei, omschakeling. Misschien moet ik mijn verdediging asap ondersteunen."
Het is een zes met een identiteitscrisisquote:Op zondag 30 augustus 2026 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mokio wel een bizarre voetballer. Hoe lief die jongen ook is, eigenlijk nooit meer opstellen. Op zijn minst niet in de basis.
Jij redt jezelf wel.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb op dit moment geen fanboy back-up.
Jij kan vast wel een club noemen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Martijn Krabbendam
@:Mkrabby
·
1 m
Ayase #Ueda is weg bij #Feyenoord - nieuwe club snel bekend, maar hij gaat in ieder geval de Champions League in
Ik moet nog even overleven tot de volgende wedstrijd. Tot die tijd krijg ik het nog zwaar te verduren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |