Met alle blessures nog een wonder dat hij vandaag is gestart, maar ook afgelopen week was het niet veel inderdaad (net als bij Nordhagen)quote:
Daarvoor was het ook al niet veel.quote:Op zondag 30 augustus 2026 14:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gemist dat die gisteren door Pogacar omver gekegeld werd en zijn hele rug open ligt?
Maar wel een stuk beter dan dit.quote:Op zondag 30 augustus 2026 14:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarvoor was het ook al niet veel.
Schrijven we Ramses al op?quote:Op zondag 30 augustus 2026 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt dan toch voor de vluchters te zijn
Minuutje dichterbij inmiddels welquote:Op zondag 30 augustus 2026 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt dan toch voor de vluchters te zijn
Pick bij de rode lantaarnquote:Op zondag 30 augustus 2026 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sprinter Romele op kop in een bergrit. Deze zwaarste rit ooit levert nog niet echt.
Buiten Ramses en Buitrago misschien ook niet degene die het meest verwacht zouden zijnquote:Op zondag 30 augustus 2026 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had ik toch mijn gut moeten volgen door vol op vluchters te gaan
Lachen als Romele dit wint (nee dus)
Allemaal schijtbakken nu Pogi er niet meer isquote:Op zondag 30 augustus 2026 16:03 schreef franklop het volgende:
Je zou ook denken als klassementsrenners; heb je eens kans om een bergrit te pakken,, zal ik daar dan ook maar voor gaan
Inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:03 schreef franklop het volgende:
Je zou ook denken als klassementsrenners; heb je eens kans om een bergrit te pakken,, zal ik daar dan ook maar voor gaan
Nuquote:Op zondag 30 augustus 2026 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd wanneer Decathlon eraan gaat beginnen
Kan nog wel hard gaan hoorquote:Op zondag 30 augustus 2026 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eindelijk Decathlon.
Twee uur te laat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |