Vreselijk parcours wel om te controleren, geen meter is zelfde. Geen wattagemeterrijden ditquote:Op zondag 30 augustus 2026 14:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
3.45 vind ik een behoorlijk verschil op zo'n groep.
Aular doet het anders gewoon goed.quote:Op zondag 30 augustus 2026 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Aular het kopwerk mag doen geef ik de kopgroep een goede kans.
Hartelijk Pavel Sivakov allen.
Vine reed toch al niet best rond?quote:Op zondag 30 augustus 2026 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze kunnen bijna beter gaan lopen
Sivakov moet UAE-eer gaan redden in alle bergetappes straks. Vine rotslecht opeens. Torres al naar huis.
Met alle blessures nog een wonder dat hij vandaag is gestart, maar ook afgelopen week was het niet veel inderdaad (net als bij Nordhagen)quote:
Daarvoor was het ook al niet veel.quote:Op zondag 30 augustus 2026 14:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gemist dat die gisteren door Pogacar omver gekegeld werd en zijn hele rug open ligt?
Maar wel een stuk beter dan dit.quote:Op zondag 30 augustus 2026 14:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarvoor was het ook al niet veel.
Schrijven we Ramses al op?quote:Op zondag 30 augustus 2026 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt dan toch voor de vluchters te zijn
Minuutje dichterbij inmiddels welquote:Op zondag 30 augustus 2026 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt dan toch voor de vluchters te zijn
Pick bij de rode lantaarnquote:Op zondag 30 augustus 2026 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sprinter Romele op kop in een bergrit. Deze zwaarste rit ooit levert nog niet echt.
Buiten Ramses en Buitrago misschien ook niet degene die het meest verwacht zouden zijnquote:Op zondag 30 augustus 2026 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had ik toch mijn gut moeten volgen door vol op vluchters te gaan
Lachen als Romele dit wint (nee dus)
Allemaal schijtbakken nu Pogi er niet meer isquote:Op zondag 30 augustus 2026 16:03 schreef franklop het volgende:
Je zou ook denken als klassementsrenners; heb je eens kans om een bergrit te pakken,, zal ik daar dan ook maar voor gaan
Inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:03 schreef franklop het volgende:
Je zou ook denken als klassementsrenners; heb je eens kans om een bergrit te pakken,, zal ik daar dan ook maar voor gaan
Nuquote:Op zondag 30 augustus 2026 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd wanneer Decathlon eraan gaat beginnen
Kan nog wel hard gaan hoorquote:Op zondag 30 augustus 2026 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eindelijk Decathlon.
Twee uur te laat.
Deed Pogacar maar mee!quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is echt volledig gespeeld. FLOPRITTED.
Er gaat er vandaag alsnog eentje van UAE winnen. We can't have nice things.quote:
Zal zo bergop wel gebeuren. Wel te laat voor de dagwinstquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |