Precies ja. Voor ijspegels heb je periodes van dooi nodig.quote:Op woensdag 2 september 2026 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien. Daar zal het zomaar te koud zijn om goed pegels te kunnen kweken
@Dven moet gewoon met een aanstekertje het dak om wat sneeuw te smelten en enorme pegels te kweken.quote:Op woensdag 2 september 2026 12:36 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Precies ja. Voor ijspegels heb je periodes van dooi nodig.
Flesje water uit het raam hangen, gaatje erin, klaarquote:Op woensdag 2 september 2026 16:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
@:Dven moet gewoon met een aanstekertje het dak om wat sneeuw te smelten en enorme pegels te kweken.
Foto's willen wequote:Op woensdag 2 september 2026 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Flesje water uit het raam hangen, gaatje erin, klaar
Beetje geluk en er komt deze winter weer een Centraal Pegeltopicquote:
quote:Op woensdag 2 september 2026 12:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Opbokken ermee. Ik wil ijspegels aan het plafond
quote:Op woensdag 2 september 2026 19:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]buiten prima maar binnen, nou nee
Binnen ijspegels...dan heb je een probleemquote:Op woensdag 2 september 2026 19:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]buiten prima maar binnen, nou nee
Super leuke tip! Ik ga kijkenquote:Op donderdag 3 september 2026 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kom normaal niet in dit topic maar misschien interessant voor jullie: KNMI heeft 3 oktober een open dag.
Gratis tickets hier: https://www.knmi.nl/over-het-knmi/agenda/open-dag-2026
Zorg wel dat je lopend gaat want ze schenken naar verluidt alleen Storm Pilsener!quote:Op donderdag 3 september 2026 10:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Super leuke tip! Ik ga kijken
Ga de schaduw in danquote:
Dat kan wel is een kwartiertje ongeveerquote:Op donderdag 3 september 2026 12:23 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Zorg wel dat je lopend gaat want ze schenken naar verluidt alleen Storm Pilsener!
Nou behoorlijk en super klef dus echt ranzig zweet weer ook nog eens.quote:Op donderdag 3 september 2026 16:41 schreef Twieki het volgende:
Snap niks van 't weer vandaag. Dan weer helemaal grijs en bewolkt, dan weer blauw en zonnig, en alles wat er tussenin zit. Inclusief wat losse buien met grijze luchten, maar ook weer een zonnetje zo af en toe.
Bipolair weer dit. In de verte wel mooie bloemkolen trouwens.
Gezellig, maar ik kan nietquote:Op donderdag 3 september 2026 17:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat kan wel is een kwartiertje ongeveer![]()
Ps:
Gaan er meer mensen? Ik heb de 12.30 optie.
Minimeet met mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |