Ja precies.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat ik vooral zo kut vind, waarom moet het steeds in die extremen? Waarom een paar maanden tyfusheet en daarna weer richting de 10 graden? Wat heeft een dag met 38 graden voor zin, het is alleen maar kut voor de meesten. Waarom niet uitsmeren over heel het jaar gewoon rond de 20, met in de winter 10 graden minimaal en zomer 30 graden max. Kost uiteindelijk ook veel minder energie en is gewoon een stuk aangenamer.
quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:55 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ja precies.
Maar daar kunnen we helaas toch niks aan veranderen. De natuur is degene die hier de vrije hand in heeft. 365 dagen per jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe was de temperatuur van de noordzee vorig jaar?quote:Op zondag 30 augustus 2026 08:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is de noordzee te warm voor lijkt mij. Maar ik hoop met je mee. Vorige winter ook aardig wat sneeuw gehad.
Denk wel iets lager dan de 21 nuquote:Op zondag 30 augustus 2026 11:28 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Hoe was de temperatuur van de noordzee vorig jaar?
Gezien we toen toch wat winterweekjes hebben gehad.
Toch blij dat we dit wisselvallige weer grotendeels niet hebben gehad in de zomer. Vreselijk irritant als je gewoon te regelmatig regent en alles zeiknat is elke keer. Dagje is niet zo erg, maar in Nederland duurt dat altijd wel een paar dagen of richting een week. Ik heb dat niet gemist. Gewoon eens aangenaam stabiel zomer weer met af en toe een iets te hoge piekquote:Op zondag 30 augustus 2026 13:47 schreef MissHobje het volgende:
Kan er nu een stop in die wolk die lekt, het is wel weer even genoeg gedruppel zo.
Ik ben juist wel blij met deze regen, alles is nu eindelijk weer groen in de tuin en natuur.quote:Op zondag 30 augustus 2026 13:47 schreef MissHobje het volgende:
Kan er nu een stop in die wolk die lekt, het is wel weer even genoeg gedruppel zo.
Klinkt niet voor niets als helquote:Op zondag 30 augustus 2026 15:41 schreef heywoodu het volgende:
30 graden onder nul in Ell, jeetje, dat is inderdaad wel fris!
De Golfstroom is daar ingestort denk ik.quote:Op zondag 30 augustus 2026 15:41 schreef heywoodu het volgende:
30 graden onder nul in Ell, jeetje, dat is inderdaad wel fris!
Temperatuur van de noordzee is ook niet zo relevant om winter te kunnen krijgen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 11:28 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Hoe was de temperatuur van de noordzee vorig jaar?
Gezien we toen toch wat winterweekjes hebben gehad.
De boer heeft z'n vrieskist open laten staan.quote:Op zondag 30 augustus 2026 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Golfstroom is daar ingestort denk ik.
Welnee, ze zijn gewoon weer aan het sproeien.quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Vroege vorstinval in Noord-Limburg.
Ja is wel weer genoeg zo.quote:Op zondag 30 augustus 2026 14:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik ben juist wel blij met deze regen, alles is nu eindelijk weer groen in de tuin en natuur.
Sproeien met dryice?quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Welnee, ze zijn gewoon weer aan het sproeien.
chemtrails. die vliegtuigen die al die chemicaliën sproeien om ons dom te houden als bevolking.quote:
Oorzaak gevonden:quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
chemtrails. die vliegtuigen die al die chemicaliën sproeien om ons dom te houden als bevolking.
/end alu-hoedjes.
niet helemaal zeker wat er mee te maken heeft.quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oorzaak gevonden:
[ afbeelding ]
Er werd getest of de sensoren de extreme lage temperaturen aankunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |