quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ach en dan denk je: laten we vanmiddag toch maar even een rondje doen, alleen voor nuttige spullen…
Dat is wel gelukt, met een binnenlade voor onze Ikeakeuken, die stond op m’n verlanglijstje en opeens lag hij dus in de kringloop. Nog wat ladeinrichting voor die lade bij een andere kringloop en daar liepen we zomaar tegen 2 W-Germanyvaasjes aan. Dilemma, maar na rijp beraad namen we ze toch maar mee.
Oeh goede deal. Worden nog nieuw verkocht, en onder de 1000 heb je die nietquote:Op dinsdag 8 september 2026 17:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn tweede fauteuil in korte tijd die ik niet kon laten staan. Een vintage Hjort Knudsen. Leren bekleding en walnoothouten zijkanten en voet. Sexy!! Deze komt zeker in mijn woonkamer, moet alleen nog ergens een plekje vinden.
85 euro
![]()
Ziet er ook nog goed uitquote:Op dinsdag 8 september 2026 17:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn tweede fauteuil in korte tijd die ik niet kon laten staan. Een vintage Hjort Knudsen. Leren bekleding en walnoothouten zijkanten en voet. Sexy!! Deze komt zeker in mijn woonkamer, moet alleen nog ergens een plekje vinden.
85 euro
![]()
Zo'n kolenkit?quote:Op maandag 21 september 2026 11:51 schreef mitt het volgende:
Ben al tijden op zoek naar een obscure paraplubak, maar als je naar iets zoekt in de kringloop vind je het meestal niet.
Blijf het proberen.
Nog mooi van kleur ook, leukquote:Op donderdag 24 september 2026 10:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh jongens, soms komen 2 verzamelingen samen. Ik vond een Arcopalbeker met een illustratie van Dick Bruna
[ link | afbeelding ]
(Niet mijn eigen foto)
Maar komt hij nu in de kast in de woonkamer bij het andere Arcopal of op zolder bij de verzameling van Dick Bruna?
Ik zou hem bij de Dick Bruna verzameling zetten en op zoek gaan naar een tweede voor de Arcopal verzamelingquote:Op donderdag 24 september 2026 10:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh jongens, soms komen 2 verzamelingen samen. Ik vond een Arcopalbeker met een illustratie van Dick Bruna
[ link | afbeelding ]
(Niet mijn eigen foto)
Maar komt hij nu in de kast in de woonkamer bij het andere Arcopal of op zolder bij de verzameling van Dick Bruna?
You read my mindquote:Op donderdag 24 september 2026 20:02 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik zou hem bij de Dick Bruna verzameling zetten en op zoek gaan naar een tweede voor de Arcopal verzameling
Ik denk dat ik maar een aannemer ga zoeken die de garage bij de woonkamer trekt.quote:Op donderdag 24 september 2026 20:02 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik zou hem bij de Dick Bruna verzameling zetten en op zoek gaan naar een tweede voor de Arcopal verzameling
Of je gaat huizen verzamelen om je verzamelingen kwijt te kunnenquote:Op donderdag 24 september 2026 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een aannemer ga zoeken die de garage bij de woonkamer trekt.
Nope. Heel soms verlaat er wel eens iets het huis, maar we kopen niet in.quote:Op donderdag 24 september 2026 20:25 schreef Mubassie het volgende:
Zoeken jullie ook wel eens naar pareltjes om deze vervolgens voor het veelvoudige te verpatsen op MP of Vinted bijvoorbeeld?
Ik niet, omdat ik totaal geen idee heb wat er verzameld wordt en wat gewild is.quote:Op donderdag 24 september 2026 20:25 schreef Mubassie het volgende:
Zoeken jullie ook wel eens naar pareltjes om deze vervolgens voor het veelvoudige te verpatsen op MP of Vinted bijvoorbeeld?
Uiteraard, dat is voor mij deel van de hobby. Maar alleen meubels, van kleding heb ik geen verstand.quote:Op donderdag 24 september 2026 20:25 schreef Mubassie het volgende:
In veel kringloopwinkels werken mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 15:40 schreef Doedezemaar het volgende:
De kringloopwinkel die binnenkort gaat sluiten is echt aan het uitverkopen, het ziet er bizar leeg uit. Symph kocht er deze week een bananendoos vol met Suske en Wiske’s.
Gisteren twee kringloopwinkels bezocht en niks gekocht. Nu word ik ook niet heel blij van de kerstshows en je merkt dat al hun aandacht qua vullen daarheen is gegaan. Bij een hadden ze hele toffe oude papieren verpakkingen van stijfsel en wasmiddel enzo, echt heel oud en wat doen die vrijwilligers daar? Die plakken er pontificaal een sticker met ¤5 op. Echt, je snapt dat het waarde heeft en je snapt dan niet dat je dat met die sticker verpest? Ik kan daar met mijn hoofd niet bij.
Daar niet, dat is er eentje voor het goede doel en het heeft alllemaal bejaarde vrijwilligersquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 17:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In veel kringloopwinkels werken mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.
Mogelijk nog ergerquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar niet, dat is er eentje voor het goede doel en het heeft alllemaal bejaarde vrijwilligers
Mensen die bij de kringloop werken zijn inderdaad meestal vrijwilligers en mensen met afstand tot de arbeidsmarkt die er verder geen opleiding voor hebben gehad en vaak niet weten wat de waarde van iets is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 15:40 schreef Doedezemaar het volgende:
De kringloopwinkel die binnenkort gaat sluiten is echt aan het uitverkopen, het ziet er bizar leeg uit. Symph kocht er deze week een bananendoos vol met Suske en Wiske’s.
Gisteren twee kringloopwinkels bezocht en niks gekocht. Nu word ik ook niet heel blij van de kerstshows en je merkt dat al hun aandacht qua vullen daarheen is gegaan. Bij een hadden ze hele toffe oude papieren verpakkingen van stijfsel en wasmiddel enzo, echt heel oud en wat doen die vrijwilligers daar? Die plakken er pontificaal een sticker met ¤5 op. Echt, je snapt dat het waarde heeft en je snapt dan niet dat je dat met die sticker verpest? Ik kan daar met mijn hoofd niet bij.
Maar dat is daar zeker niet het geval. Het zijn bejaarde vrijwilligers die denken dat alles wat ze binnen krijgen van goud gemaakt isquote:Op zondag 11 oktober 2026 06:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mensen die bij de kringloop werken zijn inderdaad meestal vrijwilligers en mensen met afstand tot de arbeidsmarkt die er verder geen opleiding voor hebben gehad en vaak niet weten wat de waarde van iets is.
Als je ziet hoeveel er binnen gebracht wordt en hoe snel dat verwerkt wordt dan snap je wel dat ze er niet mee omgaan alsof het museumstukken zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |