Het land zonder verzet weggeven is zonder slag of stoot.quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In een organische situatie vindt een bevolking het wel mooi geweest als de beroepsbevolking filet americain is, het land failliet is en je 's winters in de kou zit.
Zou dat niet 'zonder slag of stoot' noemen.
De inname van de Krim. Dat was zonder slag of stoot.quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het land zonder verzet weggeven is zonder slag of stoot.
Klopt.quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De inname van de Krim. Dat was zonder slag of stoot.
Nee, want Oekraïne gaat daar niet over zoals ik je uitgelegd heb.quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt.
Maar de Donbas niet.
En blijkbaar neem je dat Oekraïne kwalijk.
Nee, dat heb je niet uitgelegd.quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, want Oekraïne gaat daar niet over zoals ik je uitgelegd heb.
De materie is te moeilijk voor hem, daar kan hij niks aan doenquote:Op dinsdag 8 september 2026 18:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan span je jezelf maar even in om er chocola van te maken. Anders wordt het een herhaling van zetten.quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet uitgelegd.
Gewoon wat tekst neer plempen is geen uitleg.
Het wordt wat uitdagend als het buiten het overheidsstencil valt.quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De materie is te moeilijk voor hem, daar kan hij niks aan doen
Nou, vertel: van wie mocht Oekraïne de Donbas niet zonder slag of stoot weggeven aan Rusland en wanneer was dat?quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De materie is te moeilijk voor hem, daar kan hij niks aan doen
Nou, BNW is wat dat betreft onnavolgbaar.quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan span je jezelf maar even in om er chocola van te maken. Anders wordt het een herhaling van zetten.
Zo complex is het allemaal niet. Dat moet te doen zijn.
[..]
quote:Het wordt wat uitdagend als het buiten het overheidsstencil valt.
Moet ik nou uitleg gaan geven op jou verzinsels?quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, vertel: van wie mocht Oekraïne de Donbas niet zonder slag of stoot weggeven aan Rusland en wanneer was dat?
..
quote:Op woensdag 9 september 2026 08:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Moet ik nou uitleg gaan geven op jou verzinsels?
Nou, leg uit Candy: wie gaat daar dan over?quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat Oekraïne die gebieden niet aan Rusland mag geven?quote:Op woensdag 9 september 2026 09:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Nou, leg uit Candy: wie gaat daar dan over?
In 2022 kon er nog deftig onderhandeld worden over de problematiek in die regio.quote:Op woensdag 9 september 2026 09:34 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat Oekraïne die gebieden niet aan Rusland mag geven?
Alle partijen hebben nu zo veel verloren dat ze niet meer terug kunnenquote:Op woensdag 9 september 2026 10:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
In 2022 kon er nog deftig onderhandeld worden over de problematiek in die regio.
Nu zijn ze het definitief kwijt, massa's doden en het ganse land naar de kloten.
Ik vind de logica ter verdediging niet.
quote:The Strait Logic: Is the War on Iran a Dress Rehearsal for Blockading China?
Is Iran war a live-fire exercise for a larger war yet to come?
https://ceinewsletter.sub(...)gic-war-on-iran-is-a
Ah, je gaat nu dommetje spelen.quote:Op woensdag 9 september 2026 09:34 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat Oekraïne die gebieden niet aan Rusland mag geven?
Toch niet moeilijk om een quote vinden waarin hij dat zegt?quote:
Blijkbaar niet, want daar gaat Oekraïne niet over.quote:Op woensdag 9 september 2026 10:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
In 2022 kon er nog deftig onderhandeld worden over de problematiek in die regio.
In 2022 waren ze het al kwijt.quote:Nu zijn ze het definitief kwijt, massa's doden en het ganse land naar de kloten.
Ik vind de logica ter verdediging niet.
Ja, dommetje spelen heet dat.quote:Op woensdag 9 september 2026 14:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Toch niet moeilijk om een quote vinden waarin hij dat zegt?
Ik kan die quote niet vinden namelijk, dus ja misschien ben ik wel dom.
Laat maar zien hoe slim jij bent.
Dus je hebt weer geen quote, je kletst weer uit je nek.quote:
Trump gaat een oorlog voeren tegen canada,quote:Op woensdag 9 september 2026 15:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus je hebt weer geen quote, je kletst weer uit je nek.
Zoals gewoonlijk ben je helemaal niet op zoek naar de waarheid of een inhoudelijke discussie.
Zodra iemand iets genuanceerd zegt vertaal jij dat direct naar een extreem standpunt wat diegene helemaal niet heeft ingenomen.
En als je dan weer is klem zit kom je met 'bladiebla' of 'ik voel je pijn'
geen olie voor de USA meerquote:Canada wil minder afhankelijk zijn in export
Op dit moment gaat nog altijd meer dan 70 procent van de Canadese export naar de Verenigde Staten. Carney gaf dinsdag aan dat deze afhankelijkheid moet afnemen. "
Het was makkelijk zakendoen, maar het betekende dat we te afhankelijk waren van één economische partner", zei hij. "Die tijd is voorbij.
e moeten zorgen dat geen enkel land ons gegijzeld kan houden.
En dat we kunnen leven zoals we willen leven."
En wat gaat Trump dan doen met het Franstalige deel?quote:Op woensdag 9 september 2026 16:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Trump gaat een oorlog voeren tegen canada,
hij leert heel veel van Poetin
ja canada spreekt ook Engels , dus het land is van Trump
VS verbiedt invoer Canadese zuivel, alcohol en motoren
die moeten verplicht engels spreken dat doet poetin ookquote:Op woensdag 9 september 2026 16:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En wat gaat Trump dan doen met het Franstalige deel?
quote:AI-overzicht
In de provincie Québec kunnen ruim 3,8 miljoen mensen (ongeveer 51,7% van de bevolking) een gesprek voeren in het Engels [1.20].
Canada.ca
Hier zijn de belangrijkste feiten over Engels in Québec volgens de Canadese volkstelling [1.21]:
Montreal Gazette
Kennis van de taal: Ruim de helft van de inwoners van Québec kan zich redden in het Engels (51,7%) [1.20]. Vrijwel al deze mensen zijn tweetalig en spreken ook Frans.
Dan moeten die mensen natuurlijk wel eeuwige trouw zweren aan de heilige wortelquote:Op woensdag 9 september 2026 16:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die moeten verplicht engels spreken dat doet poetin ook
OK valt mee
De helft die heeft al kennis van de rijke taal het Engels
[..]
Nog steeds geen antwoord waarom Oekraïne de Donbas niet zonder slag of stoot mocht wegdoen aan Rusland.quote:Op woensdag 9 september 2026 15:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus je hebt weer geen quote, je kletst weer uit je nek.
Zoals gewoonlijk ben je helemaal niet op zoek naar de waarheid of een inhoudelijke discussie.
Zodra iemand iets genuanceerd zegt vertaal jij dat direct naar een extreem standpunt wat diegene helemaal niet heeft ingenomen.
En als je dan weer is klem zit kom je met 'bladiebla' of 'ik voel je pijn'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |