Heb je gelezen wat ze schrijft?quote:Op maandag 7 september 2026 15:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet ingetrokken.
Wel lachen dat Wilders uit zijn wiek schoot door haar opmerking
Jazeker, en als je naar haar formulering in het interview luistert klopt dat ook welquote:Op maandag 7 september 2026 16:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ze schrijft?
Het is meer de onkunde die mij op valt.quote:Op maandag 7 september 2026 15:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, ze geeft aan dat we onafhankelijk moeten worden van de VS.
Ben ik het wel mee eens.
Dat Oekraïne voor de winter betere luchtverdediging moet krijgen voor de winter.
Ben ik het ook mee eens. Ook gezien het feit dat Rusland het te vroeg vindt voor vredesbeprekingen begreep ik.
En tot slot zegt ze dat wij desnoods de raketlanceerinstallaties zouden moeten uitschakelen.
En dat is tegen het zere been, want iedereen is bang voor de reactie van Rusland.
Dat gaan we dus niet doen.
Maar ze heeft tenminste wel het lef om dit uit te spreken.
Terwijl de rest daar te laf voor is
Maar dat heeft iedereen die geen positief geluid over Rusland laat horen...quote:Op maandag 7 september 2026 17:40 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het is meer de onkunde die mij op valt.
Dat mens heeft geen idee waar ze het over heeft, puur ideologisch gedreven.
Ja idd, nu wilt ze enkel Oekraine wapens geven en niet zelf aan de gang gaan.quote:Op maandag 7 september 2026 15:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Alweer ingetrokken.
https://www.telegraaf.nl/(...)rking/161073539.html
Elke vorm van escalatie is ongewenst. En dat weten ze zelfs bij D66 wel.
Even Rusland bedreigen. Zijn we gek geworden![]()
Bron?quote:Op maandag 7 september 2026 17:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat heeft iedereen die geen positief geluid over Rusland laat horen...
Astuquote:
quote:Oekraïne aast op nieuwe Zweedse ’dronekiller’ die Russische toestellen moet neerhalen: ’Vliegende mobiele telefoon met kernkop’
Amsterdam- Oekraïne zoekt antwoord op de vele Russische luchtaanvallen.
Een Zweedse tech-start-up geeft Kiev hoop met een kleine, maar indrukwekkende onderscheppings-drone. „
Het is een vliegende mobiele telefoon met een kernkop.;
Het gaat om een product van Nordic Air Defense (NAD), een jong defensiebedrijf uit de Zweedse hoofdstad Stockholm. De Kreuger-100XR ziet er op het eerste gezicht niet erg dreigend uit.
De interceptor-drone, ontworpen om vijandelijke drones uit te schakelen, heeft het formaat van een schoenendoos en is voorzien van een fragiele propeller.
Je loopt weer is uit je nek te kletsen dus.quote:
Nee, ik trap niet meer in dat spelletje van je.quote:Op maandag 7 september 2026 18:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je loopt weer is uit je nek te kletsen dus.
Je loopt wel vaak vast he als mensen om een bron vragen.
Dan ben je ineens erg stil.
en AI gestuurde raketten die wel een jaar blijven rondvliegen en tussentijds automatisch bijtanken voor ze het perfecte gaatje in het bewegende doel vindenquote:Op maandag 7 september 2026 18:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
over een paar jaar hebben we misschien robot legers die elkaar gaan aanvallen met AI
Ze lijkt wel Kaja Kallasquote:Op maandag 7 september 2026 17:40 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het is meer de onkunde die mij op valt.
Dat mens heeft geen idee waar ze het over heeft, puur ideologisch gedreven.
Wapens geven?quote:Op maandag 7 september 2026 17:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja idd, nu wilt ze enkel Oekraine wapens geven en niet zelf aan de gang gaan.
Duidelijk verschil, die zal wel even op het matje zijn geroepen.
En vergeet Poseidon, de supertorpedo, niet.quote:Op maandag 7 september 2026 19:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en AI gestuurde raketten die wel een jaar blijven rondvliegen en tussentijds automatisch bijtanken voor ze het perfecte gaatje in het bewegende doel vinden
Ja, bibberen voor Rusland...quote:Op maandag 7 september 2026 19:27 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En vergeet Poseidon, de supertorpedo, niet.
Jaja die russen kunnen wel wat.
Volgende keer moeten we onze vijanden voorzichtiger kiezen.
Ja mijn spelletje is om jou inhoudelijk te laten reageren.quote:Op maandag 7 september 2026 18:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, ik trap niet meer in dat spelletje van je.
Je weet precies wat ik bedoel.
wat russen kunnen dat kunnen wij beterquote:Op maandag 7 september 2026 19:27 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En vergeet Poseidon, de supertorpedo, niet.
Jaja die russen kunnen wel wat.
Volgende keer moeten we onze vijanden voorzichtiger kiezen.
veel beterquote:Op maandag 7 september 2026 19:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja mijn spelletje is om jou inhoudelijk te laten reageren.
Dat kan je namelijk niet.
Goed dat je dat ziet
Ik heb gezien hoe je dat spelletje bij Rolfio speelde.quote:Op maandag 7 september 2026 19:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja mijn spelletje is om jou inhoudelijk te laten reageren.
Dat kan je namelijk niet.
Goed dat je dat ziet
Klopt ja, die is ook niet van het inhoudelijk reageren.quote:Op maandag 7 september 2026 19:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb gezien hoe je dat spelletje bij Rolfio speelde.
Sindsdien trap ik daar niet in.
Wat maar weer aantoont dat je niet weet wat dat isquote:Op maandag 7 september 2026 19:51 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt ja, die is ook niet van het inhoudelijk reageren.
In your dreams.quote:Op maandag 7 september 2026 19:42 schreef michaelmoore het volgende:
wat russen kunnen dat kunnen wij beter
veel beter
dat doen ze niet ,NATO heeft ook kernraketten , die gaan er een paar op de maan stationeren , als Putin dan zijn orshuik pisidean doet dan druk je op de knop en gaat ie met warpspeed naar Moscow en peterburgquote:Op maandag 7 september 2026 20:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
In your dreams.
Burevestnik, Oreshnik, Poseidon...allemaal zaken waar wij niet eens een vergelijkbaar voor hebben, en zelfs niets tegen kunnen beginnen.
Ff nadenken voor je als NL op Rusland gaat schieten
Nou, de bedoeling is dat je je positief uit laat over Rusland.quote:Op maandag 7 september 2026 20:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat doen ze niet ,NATO heeft ook kernraketten
putin wil niet dood
Ruzzia is een dom landquote:Op maandag 7 september 2026 20:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, de bedoeling is dat je je positief uit laat over Rusland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |