Gewoon lekker op de bank hangen met een controller in de hand, genietenquote:
Ik heb een YouTube stream gekeken op mijn telefoon.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:21 schreef Scrummie het volgende:
Wat flitsen gezien inmiddels. Boh. Dit gaat genieten worden in NovemberAl zal ik het rustig aan spelen, dus wel een paar maanden zoet zijn.
Al die details
Ik moet Crimson Desert nog steeds uitspelen na bijna 300 uur speeltijd.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan ben je bij Crimson Desert nog niet eens het begin gebied uit
dat kan op pc ookquote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker op de bank hangen met een controller in de hand, genieten
Hier ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik moet Crimson Desert nog steeds uitspelen na bijna 300 uur speeltijd.
Jij hebt hem dus al in pre-order staanquote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Toch het ultieme computerspelletje voor zolderkamerautisten om zichzelf eventjes helemaal de baddie te voelen.
Geen tijd voor spelletjes, Nederland moet gaande en draaiende gehouden worden jongemanquote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt hem dus al in pre-order staan
5 meter hdmi kabel hier.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat kan op pc ookHeb gewoon lange hdmi kabel gekocht naar mijn tv toe
Gewoon meerdere controllers hebben en zorgen dat er altijd 1 aan de lader hangtquote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:34 schreef StateOfMind het volgende:
Voor als ik vergeten ben de controller op te laden.
Ik heb ook ff getwijfeld om de 1st gen te verkopen en de PS5Pro te kopen. Maar ik wist dat ik er toch weinig op ging gamen door gebrek aan games in mijn genre.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar voor mijn launch PS5 375 euro (!!!) terug gekregen, bij GooHoo.
Weliswaar helemaal compleet met originele doos en plastic en zo).
Dus de Pro, inclusief disc drive en verticale standaard, heeft mij netto maar 525 euro gekost![]()
Heb ook nog een Series X en een Nintendo Switch oled, maar die laatste 2 zijn al lang niet meer gebruikt.
Haha ja, PC gamers met hun incel gaming chairs voor chipskruimelsquote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik game redelijk veel, dus was met die deal een no brainer.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:40 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik heb ook ff getwijfeld om de 1st gen te verkopen en de PS5Pro te kopen. Maar ik wist dat ik er toch weinig op ging gamen door gebrek aan games in mijn genre.
Dus toen niet gedaan, nu zijn die Pro consoles helemaal onbetaalbaar.
Ik heb ook de PSVR 2 en dat handheld ding even gehad, maar dat was het ook allemaal net niet, dus ook weer van de hand gedaan.
Heb er 3, dus in principe altijd minimaal een volle.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon meerdere controllers hebben en zorgen dat er altijd 1 aan de lader hangt
Kijk. Dat zijn de betere verhalen.quote:
Huh? Dit voldeed echt aan al mijn volwachtingen en de game zal dat zeker ook doenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
De verwachtingen zijn denk ik ook zo torenhoog dat vrijwel geen enkele trailer zal voldoen.
Mensen hebben nog nooit gehoord van je pc aan je tv aansluiten?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daarom is het fijn dat we bij current gen games altijd kunnen kiezen tussen performance en quality mode, iedereen kan spelen hoe die het het prettigst vindt. Nouja, behalve bij de duurste en grootste game ooit danquote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:10 schreef LTVDK het volgende:
30 fps is echt zoveel fijner met zulke games, geeft een veel filmischer ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |